Goede snelle service

Bestelde de helm en direct de dag erna kreeg ik hem netjes verpakt binnen. Service is dus gewoon super en niks over te klagen.

Helm was veel te klein. Super goed geholpen! Jammer dat je niet kunt bellen met de klantenservice.

Contact met de klantenservice lukte in het begin niet. Website gaf telkens een foutmelding aan. Uiteindelijk toch gelukt en super fijn geholpen. Hoe kan het dat een helm niet past? Ik had de omtrek van mijn hoofd opgemeten en daar zelfs 1-2 cm bij opgeteld. Kreeg de helm maar met moeite over mijn hoofd heen. Gelukkig goed geholpen door de klantenservice.

Goede prijs/kwaliteit verhouding en snelle levering

Goed, snel, top

Super snelle levering, mooie passende helm

Goed ontvangen

Keurig verpakt en op tijd bedankt. Groetjes c.v.d.Tas

Snel geleverd, kwalitatief uitstekend. Helm zat goed ingepakt

Alles ging goed geen opmerkingen

Snelle levering!

Dag Rafaëlla, Wat vervelend om te horen dat we je niet direct blij hebben gemaakt. Onze excuses daarvoor. Ik denk dat er sprake is geweest van een miscommunicatie, aangezien wij deze kwestie direct met je hebben opgelost en het aankoopbedrag aan je hebben teruggestort. Ik heb je zojuist een mailtje gestuurd waarin we dit nog verder hebben uitgelegd. Met vriendelijke groet, Floor

Heel snel geleverd en ruime keuze en heel betaalbaar echt top.

alles volgens verwachting

Goede overzichtelijke site met goede uitleg over de betreffende helm

Snel, accuraat en precies zoals omschreven.

Had een helm besteld bij een andere site op advies van iemand anders. De bestelling duurde 3 tot 4 weken. De maat was niet goed en het retourneren was moeizaam en ingewikkeld. Na mijn eigen onderzoek hier terecht gekomen en een mooie helm uitgezocht. Deze de volgende dag al opgestuurd en binnen gekregen. De maat was in 1x goed. En hij was ook nog zoals beschreven en op de foto. Dus 10 uit 10. Ben erg tevreden!!

Top helm

Retour zenden moeilijk

Product retourneren is problematisch ,contact gehad met klanten service gedaan wat zij adviseerde maar als nog geeft de retour side aan dat t retour nr niet klopt maar dat is wel zou ,dus kan tot heden m'n product niet terug zende

Dag Ed, Wat vervelend om te lezen dat het retourneren van jouw helm niet goed is gelukt. Zou je een e-mail willen sturen met jouw ordernummer naar [email protected]? Het retourneren van al onze producten hoort eigenlijk vlekkeloos te verlopen, dus ik wil het super graag met je oplossen en kijken wat hier is misgegaan. Ik hoop dat we met elkaar in contact kunnen komen! Met vriendelijke groet, Floor

Slecht

Bestelling geplaatst en betaald. Zou 2 dagen later bezorgt worden. Maar nu (10 dagen later) nog steeds niets binnen. Track&Trace laat zien dat pakket nog bij Helmonline is..... geld weg en geen produkten!!

Dag Frank, Wat vervelend om te horen dat we je niet direct blij hebben gemaakt. Onze excuses daarvoor. Hier streven wij vanzelfsprekend wel naar, daarom hebben we je ook nogmaals gemaild zodat we met je mee kunnen kijken. We hebben er alle vertrouwen in dat we er alsnog samen uit kunnen komen! We hopen van je te horen. Met vriendelijke groet, Floor

Topkoffer

Beetje tegenslag met monteren. Nu hij er op zit dik tevreden

Snel geleverd en super mooi!

Klantenservice heeft het goed opgelost.

Helaas waren mijn bestelde producten (helm en slot) te laat bezorgd. Helmonline heeft dit na die tijd goed opgelost met mij. Ik kon het bestelde terugsturen en heb mijn geld toen terug gekregen

Beste Rik, Nogmaals ons excuus dat je even op een antwoord hebt moeten wachten en jouw pakket niet direct is aangekomen. Zoals aangegeven via de mail doen we er alles aan om je te helpen. Je hebt daarom inmiddels ook het geld gecrediteerd gekregen. We hopen dat we je in de toekomst wel blij kunnen maken met een pakket. Fijne dag voor nu! Team HelmOnline

Snelle en nette levering

Bestellen ging eenvoudig. We hadden metingen gegaan zodat we wisten welke maat we moesten bestellen. Betalen kon via ideal. En dag later was de helm binnen! Hij is voorzien van een ingebouwde zonnebril. Die je met een knopje aan de zijkant van de helm kunt bedienen.

Na 10 dagen nog steeds niks binnen en nog geen geld terug

10 dagen geleden een helm besteld en nog steeds niks binnen TERWIJL ER STAAT VANDAAG BESTELT MORGEN IN HUIS

Beste Marvin, Wat vervelend om te horen dat we je niet direct blij hebben gemaakt. Onze excuses daarvoor. Ik denk dat er sprake is geweest van een miscommunicatie, aangezien wij deze kwestie direct met je hebben opgelost en het aankoopbedrag aan je hebben teruggestort. Ik heb je zojuist een mailtje gestuurd waarin we dit nog verder hebben uitgelegd. We hebben er alle vertrouwen in dat we er alsnog samen uit kunnen komen! We hopen van je te horen. Met vriendelijke groet, Floor

Mooie prijs kwaliteit verhouding en snelle levering

Goed en snel geleverd

Goede ervaring. Na het bestellen was de helm snel binnen.

Goeie service

Goeie service en snel geleverd

Goede kwaliteit.

Deze helm is echt helemaal geschikt voor onze scooter

De helmen die wij beide gekocht hebben via helmonline zijn stevig en goed van (pas)vorm. De service die geleverd is, is snel en binnen de tijd. Wij zijn blij met deze firma.