Na 10 dagen nog steeds niks binnen en nog geen geld terug

10 dagen geleden een helm besteld en nog steeds niks binnen TERWIJL ER STAAT VANDAAG BESTELT MORGEN IN HUIS

Beste Marvin, Wat vervelend om te horen dat we je niet direct blij hebben gemaakt. Onze excuses daarvoor. Ik denk dat er sprake is geweest van een miscommunicatie, aangezien wij deze kwestie direct met je hebben opgelost en het aankoopbedrag aan je hebben teruggestort. Ik heb je zojuist een mailtje gestuurd waarin we dit nog verder hebben uitgelegd. We hebben er alle vertrouwen in dat we er alsnog samen uit kunnen komen! We hopen van je te horen. Met vriendelijke groet, Floor

Mooie prijs kwaliteit verhouding en snelle levering

Goed en snel geleverd

Goede ervaring. Na het bestellen was de helm snel binnen.

Goeie service

Goeie service en snel geleverd

Goede kwaliteit.

Deze helm is echt helemaal geschikt voor onze scooter

De helmen die wij beide gekocht hebben via helmonline zijn stevig en goed van (pas)vorm. De service die geleverd is, is snel en binnen de tijd. Wij zijn blij met deze firma.

Vlotte levering

Heb de helm als kado voor mijn schoondochter gekocht. Het bestellen ging makkelijk en de helm werd snel geleverd.

Snelle levering van mooi product

Mooie helm voor mn zoon gescoord Hij is er super blij mee Thnx

Verassend goed!

2 helmen besteld in een maat groter zoals geadviseerd op de site, dag erna al ontvangen, maar helaas toch net te klein, meteen een maat groter besteld en wilde de andere retour sturen maar kreeg telkens de melding dat ze al waren geretourneerd, na de reviews te hebben gelezen kreeg ik het al benauwd, de chat werkte niet, bellen gaat niet, gemaild en kreeg meteen dezelfde dag reactie dat in overleg ik de helmen kon houden omdat het teveel “gedoe” was om ze terug te sturen, helemaal top! De grotere maat ontvangen, en die zitten prima, mooie fijne helmen voor een leuke prijs! Al met al toch een goede ervaring en toch snel reagerende klantenservice.

Pasvorm niet ideaal

Juiste maat opgemeten en besteld, zit toch niet helemaal lekker

Goede en snelle levering.

Snelle levering en goed assortiment

Tja wat moet je er van zeggen. Heb je naast de kleding iets nodig voor je motor? Dan ga je naar Helmonline!

Snelle en goede service

Vlot en vriendelijk contact met de klantenservice

Bestelling in de avond geplaatst en de volgende dag ontvangen. Het product was ook zorgvuldig ingepakt, uitstekende service!!

Stijlvolle goedzittende helm

De helm (VINZ Stelvio) kwam snel binnen van Helmonline.nl en was keurig/stevig verpakt in een dubbele doos. De kleur is precies zoals op de foto, groen en mooi mat. Hij zit lekker, geen gekke drukpunten. De maat volgens het tabel klopt met deze helm en zit dus als gegoten.

Top, vanaf bestelling tot snelle levering.

Mooie helm, voor mooi prijsje

Mooie helm, voor mooie prijs, goede kwaliteit en super licht in gewicht.

Zou hier niet bestellen

Had een helm besteld voor een verjaardag, de helm zou de volgende dag er zijn maar ineens kwam die niet meer. Vervolgens andere gekocht bij ander bedrijf. Klantenservice komt vervolgens paar dagen later pas met een antwoord om de helm te weigeren wanneer die bezorgd wordt maar dit kwam pas nadat de helm al bezorgd was…

Beste Rik, Allereerst sorry dat je even op een antwoord hebt moeten wachten. We streven er naar om iedereen zo snel mogelijk van een reactie te voorzien. Helaas lukt ons dat niet altijd. Hetzelfde geldt voor een snelle levering van pakketjes. Dit is een streven en vaak halen we dit ook. We vinden het dan ook heel vervelend om te horen dat het bij jou niet is gelukt en we begrijpen het ook dat je er niet op kon wachten. We hopen dat we je mogelijk in de toekomst nog wel blij kunnen maken met een van onze producten. Met vriendelijke groet, Team Helmonline

Keurig op tijd geleverd en alles was compleet

Prima afhandeling van de bestelling, levering en pre-sales vragen.

Uitstekende kwaliteit en leveringsvoorwaarden!

Als vaste klant bij helmenonline ben ik zeer tevreden over hun levertijd en klantenservice. Voor 23:59 besteld en je hebt het de volgende dag al in huis. Naast de uitstekende leveringsvoorwaarden zijn ze qua prijs ook nog vaak 1 van de laagsten. Al met al zeer tevreden!

Product snel en netjes binnen gekregen

Netjes ingepakt en tijdig geleverd. Product voldoet prima

Prima geregeld

Had drie sloten besteld en er zat er maar eentje in de doos. Na wat heen en weer mailen (wel echt balen dat ze niet telefonisch te bereiken zijn) is alles heel netjes opgelost en zijn de andere twee nagestuurd.

Alles heel goed verlopen

Heel correct

Slecht

Had de helm 31 mei besteld nog steeds niet binnen en de track en trace die ik gekregen heb werkt niet.

Beste Nicky, Wij begrijpen het helemaal dat je jouw helm liever vandaag dan morgen hebt. Hier doen wij dan ook ons best voor. Excuus dat jij iets langer op jouw helm hebt moeten wachten. Als je contact opneemt met ons via de mail kijken we graag met je mee naar de status van jouw pakket. Met vriendelijke groet, Team Helmonline

Mooie helmen ontvangen, kwaliteit is alleen geen 10

Helmen kwamen snel binnen. Paste goed. Leuke kleuren. De soort bescherming voor de schroeven aan de zijkant, de dopjes vielen er al af toen ik de helm uit de zak haalde. Verder was 1 schroef al geroest.

Herengracht 338 1016 CG Amsterdam