Alles heel goed verlopen

Heel correct

Slecht

Had de helm 31 mei besteld nog steeds niet binnen en de track en trace die ik gekregen heb werkt niet.

Beste Nicky, Wij begrijpen het helemaal dat je jouw helm liever vandaag dan morgen hebt. Hier doen wij dan ook ons best voor. Excuus dat jij iets langer op jouw helm hebt moeten wachten. Als je contact opneemt met ons via de mail kijken we graag met je mee naar de status van jouw pakket. Met vriendelijke groet, Team Helmonline

Mooie helmen ontvangen, kwaliteit is alleen geen 10

Helmen kwamen snel binnen. Paste goed. Leuke kleuren. De soort bescherming voor de schroeven aan de zijkant, de dopjes vielen er al af toen ik de helm uit de zak haalde. Verder was 1 schroef al geroest.

Niks op aan te merken

Ik ben zeer tevreden met de helm en de levering

Goede service en bezorging

Op zondag mijn helm besteld en maandag binnen gekregen. Snel, duidelijk en betaalbaar

Helm mooi optijd geleverd.Fijne stoere helm voor een mooie prijs!

Goed en snel aan gewenste helm(en) geholpen.

Prima geholpen

snelle levering en voldoet aan verwachting.

Helm zit top

Heb een wat grote hoofd maar daar hebben ze een oplossing voor door niet alleen XL maar ook XXL aan te bieden , dus ze denken goed mee en willen dat iedereen een keuze heeft. Helm zelf is stoer en goed geprijst.

Perfect !

Makkelijk bestellen, snelle afwerking en snelle levering. 2e bestelling en weer alles perfect geregeld.

Slecht

3 dagen wachten op bestelling waar is de slogan n voor 23.00 uur besteld volgende dag in huis

Beste P, Dit is inderdaad waar wij ons best voor doen! Let er daarbij alsjeblieft wel op dat dit geldt voor doordeweekse dagen én dat wij ook afhankelijk zijn van externe factoren. Als de pakketbezorgers het druk hebben, kunnen zij helaas ook niet sneller dan snel alle pakketten afhandelen. Onze excuses als dat betekent dat jij iets langer hebt moeten wachten. Met vriendelijke groet, Team Helmonline

Super slecht

Ik heb vorige week dinsdag een helm besteld. Die zou woensdag geleverd worden, ondertussen de volgende week maandag en nog steeds hebben jullie de helm niet eens overgedragen aan dhl. Ik wil me geld terug !

Beste Sven, We hebben jouw helm dezelfde dag nog over gedragen aan de bezorgdienst. Helaas kunnen zij niet sneller dan snel, en kan het soms gebeuren dat een pakket niet de volgende dag wordt bezorgd. Excuus voor het ongemak daarin en dankjewel voor jouw geduld! Met vriendelijke groet, Team Helmonline

Goede ervaring

Goede prijs, prima helm. Levertijd prima. Ga zo door

Goede prijs kwaliteit verhouding

Snelle levering van de producten die ik besteld had!

Zeer overzichtelijke website waar veel keus is en makkelijk te bestellen. Zeker een aanrader en ik kom nog zeker terug

Goed verpakt en snel geleverd

Fijn helmpje en is lekker luchtig door de gleuven erin weegt licht wat belangrijk is na mijn herseninfarct

Prima zit goed lekker toure.

Product goed en op tijd geleverd.

Alles voldoet aan wat je verwacht !

Snelle levering! Mooie helm

Prima service!

Alles was boven verwachting; het vinden van de juiste maat, bestellen, betalen en bezorgen verliep supervlot. Wij zijn erg blij met onze helmen.

Fantastische helm

Ben zo blij met mijn nieuwe helm rood met witte strepen. Snel geleverd en goede kwaliteit en voor een mooie redelijke prijs. Echt top.

Ik had 1 helm besteld, geretourneerd want was te groot, de 2e helm die bestelde had een heel rare pasvorm, die wilde ik ook retourneren maar ik kon geen retourlabel uitprinten, hierover een mail gestuurd, ik kreeg een mail terug dat ik de helm mocht houden en geld terug kreeg, dit scheelde mij toch weer 6 euro retour kosten, helaas paste de helm ook andere personen niet het ligt dus aan die helm, hij gaat daarom de afvalcontainer in.

Heel tevreden. Zit mooi strak. Geweldig

Groot aanbod in helmen, goed geprijst, maar geen onderdelen zoals visiers ervoor

Goed aanbod, maar waar kun je een visier krijgen als je dat nodig hebt?

Herengracht 338

1016 CG Amsterdam