Laden reviews...
Laden reviews...
956 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
De feedback draait om een gebruiksvriendelijke site, duidelijke productomschrijvingen en een goede prijs-kwaliteit verhouding. Klanten melden vaak snelle levering en een vlotte afhandeling van bestellingen. Enkele opmerkingen gaan over kleine vertragingen, maar de service blijft over het algemeen positief. Over het geheel genomen stemmen klanten in met de kwaliteit en service.
Hele goede kwaliteit, snel verzonden en geleverd. De helmen waren zorgvuldig verpakt met schuim en een dust bag, heel cute.
Beveelt aan
5 June 2026
C
Waddinxveen
Prima prijs kwaliteit. Contact opgenomen met klanten dienst. Duidelijk en correct geholpen. Snelle levering.
Beveelt aan
5 June 2026
Monique
Buggenhout
Ik heb een helm besteld bij helmonline.nl. Daarin werd uitgelegd hoe je de juiste maat kan bepalen. Zo gezegd zo gedaan. Helm besteld en inmiddels draag ik deze met veel plezier. Met name het vizier heeft mij al diverse keren beschermd tegen vliegende insecten. Top.
Beveelt aan
5 June 2026
Richard
Papendrecht
Deze beoordeling is door de beoordelaar gewijzigd. Bekijk hier de originele beoordeling
Fijne helm
Beveelt aan
5 June 2026
Arjan
ARNHEM
Zit goed en perfecte prijs
Beveelt aan
5 June 2026
don
Amsterdam
Mooie en praktische helm die ik dagelijks kan gebruiken voor werk woon verkeer. Meerdere schermen op de helm zorgen voor meer keuze
Beveelt aan
5 June 2026
Milan
Etten Leur
Voor het eerst hier een helm besteld. De helm zit perfect en was veilig verpakt . Ik ben blij dat ik deze site heb gevonden!
Beveelt aan
5 June 2026
Margreet
Zwolle
goed
Beveelt aan
5 June 2026
Paul
Gendt
Positief
Beveelt aan
4 June 2026
Robin
Enschede
Goede kwaliteit snelle levering
Beveelt aan
4 June 2026
Gertjan
Schijndel
Zoals eerder ervaren, mooie kwaliteit en fijne prijs !
Beveelt aan
4 June 2026
Jerry
Houwerzijl
Het is de derde helm die ik hier besteld heb voor ons gezin en steeds snel geleverd.
Beveelt aan
4 June 2026
Bram
Sint-Genesius-Rode
Overhaast een helm moeten aanschaffen. De site is duidelijk en overzichtelijk, waardoor ik goed tot een keuze kon komen. De helm werdt vervolgens snel geregeld. Helm precies zoals ik verwachte. Erg blij mee.
Beveelt aan
4 June 2026
Judith
Rijen
Product volledig conform de website. Degelijk verpakt. Snelle levering. Een tevreden klant....
Beveelt aan
3 June 2026
Kurt
Torhout
Het product is prima en de service goed.
Beveelt aan
3 June 2026
B.
Gouderak
Makkelijk een helm te vinden op deze website. Maar de slogan van hun klopt niet. Deze luid als volgt voor 23.59 besteld, de volgende dag in huis. Ik heb een week moet wachten op mijn helm. Anders had ik 5 sterren gegeven.
Beveelt aan
3 June 2026
Henk
RIJSSEN
De medium versie was overal uitverkocht Bij helmonline hadden ze een tweedekansje in Medium. Dus de gok gewaagd Het was gewoon een hele nieuwe in de originele verpakking En hij heeft al flinke hoosbuien getrotseerd. De scooter is mooi droog gebleven.
Beveelt aan
3 June 2026
Bas
Sittard
Juste product ontvangen, wel veel later dan vermeld op de site!
Beveelt aan
3 June 2026
Kathleen
Laren
Ik heb een helm besteld, goede prijs voor de kwaliteit en ziet er mooi uit.
Beveelt aan
3 June 2026
Puck
Aalten
Sneller levering alles top 3de keer. Bedankt
Beveelt aan
2 June 2026
Rafael
‘s-Gravenzande
Het bestellen was makkelijk en duidelijk. Helaas was de bezorging onduidelijk. Ik begrijp dat een bestelling niet altijd binnen de genoemde tijden bezorgd kan worden. Het duurde alleen drie dagen voordat ik iets hoorde van de bezorger. Dat is het enige jammere. Intussen heb ik gisteren eindelijk de helm ontvangen, 5 dagen na de bestelling. Dat is geen ramp, maar wees daar open en eerlijk in.
Beveelt aan
2 June 2026
C
Oudeschild
Ik heb een helm van het merk VINZ gekocht. Het lijkt erop dat de hoofdomtrek iets kleiner valt dan aangegeven, dus ik raad aan om een grotere maat te nemen. In mijn geval zat de XL-helm (mijn hoofdomtrek is 60 cm) al strak, maar bij het sluiten van het kinstuk zat de helm ondraaglijk strak. De algehele kwaliteit is hoog voor een budgetmerk. De klantenservice via de website is ook erg goed, echt top.
Beveelt aan
2 June 2026
Vitaliy
9971 Lembeke, Belgie
Deze beoordeling is door de beoordelaar gewijzigd. Bekijk hier de originele beoordeling
Helaas nog steeds niet mijn pakket ontvangen, terwijl er stond volgende werkdag in huis. Mijn pakket is niet gebracht naar dhl of dhl heeft het zoek geraakt en ze vinden dat ik maar 10 werkdagen moet wachten! Ik wil gewoon mijn geld terug! Ik zou hier nooit meer iets bestellen.
Beveelt niet aan
2 June 2026
Nick
Den haag
goed product. snelle levering
Beveelt aan
1 June 2026
Ron
Hoensbroek
Helm was nat en doos was beschadigt
Beveelt niet aan
1 June 2026
Patrick
Wellen
Herengracht 338
1016 CG Amsterdam
Branch
Automotive
Specializations
Motor, Onderdelen
Webshops