Alles was goed geregeld

Prima.

Alle producten zijn geleverd en op tijd. Een goede ervaring dus.

Goedkoop met de zelfde top merken

Duidelijke site. Goedkoop en de klant krijgt meer korting bij meer bestellingen tegelijk. Dit geeft een eerlijk en klantvriendelijk gevoel. Ik heb meerdere hiervan op de hoogte gebracht. Die hebben ook al bestelt.

Zeer snelle levering

Gisteren besteld en vandaag binnen. Beter kan eigenlijk niet.

na 5 dagen nog niet geleverd

Na 5 dagen niet geleverd

Beste GJ, Ik heb uw order er even bij gezocht. Het had inderdaad wat vertraging, onze excuses hiervoor. Deze is vanaf vandaag aangemeld bij DHL. U zal de track en trace in uw mailbox ontvangen. Mvg, Steffanie

Pakket wordt niet geleverd!

Pakket wordt niet op tijd geleverd en staat nog steeds bij Drogisterij.net. Ze willen de bestelling niet meer annuleren, terwijl het pakket nog niet eens door hen is verzonden. Tevens zijn ze telefonisch en per mail niet of zeer slecht te bereiken.

Beste Jan, Ik heb uw order even opgezocht en zie dat deze ondertussen bij u is afgeleverd. Onze excuses voor de vertraging. Mvg, Steffanie

Nvt

Precies goed

Fijn groot assortiment, normale prijzen, snelle levering, alles keurig verpakt: Prima

Goed product!

Hoi Drogisterij.nl, Ik ben heel blij met het product en het heeft mijn onzekerheid over zweten zeker geholpen bij mijn oksels! Het was een snelle levering en dat was ook heel fijn want dan kon ik het zo snel mogelijk gebruiken:) Groetjes Fenne Hutten

Snel en accuraat

Gewoon goed

Prima ,en snel geleverd

Producten andere dag in huis.

snelle service

Ik had op een zondag middag een bestelling gedaan. Kon het maandag middag ophalen bij een afhaalpunt van DHL. Ik vind dat zeer snelle service. Netjes afgehandeld.

Goede service, had mijn pakketje niet onrvangen, deden niet moeilijk, stuurde het gelijk opnieuw op!

Pakketjes snel en goed ontvangen. De winkel heeft een groot en relatief goedkoop aanbod. De ontvangen producten waren een beetje vies bij ontvangst.

Slechte bereikbaarheid en return beleid

Het retourneren van een product is een moeilijk proces bij deze winkel en je MOET een account aanmaken. Klantenservice telefonisch praktisch onmogelijk bereikbaar. Het DHL retourlabel was na twee uur nog steeds niet actief of werd erkent en moest dus om-gelabeld worden. Kostte in de winkel ook weer 20 min.

Beste Martijn, Jammer dat je niet tevreden bent over onze retour procedure. Wellicht bij de volgende bestelling online eerst even kijken hoe de retour procedure bij hen verloopt en dit bij u past. Klantenservice heeft erg achtergelopen door de enorme groei, gelukkig zijn deze nu helemaal bij en kunnen ze iedere klant nu vlot te woord staan. Dat er iets mis is met een tracking code van DHL is heel vervelend, fijn dat het wel is opgelost. Mvg, Steffanie

Prima !

Fijne website, uitgebreid en scherp geprijsd assortiment. Snelle levering, kortom een tevreden klant !

Zeer snelle levering.

Ik gebruik al vele jaren Mum deodorant. Helaas is dit artikel in Nederland niet meer in de drogisterijwinkels te koop. Ik kwam dit artikel wel tegen in de Spaanse winkels en nam dan ook een voorraad voor een half jaar mee naar huis. I.v.m. de Corona zijn we dit jaar niet naar Spanje geweest en mijn voorraad was nagenoeg op. Toen ik ging zoeken op internet kwam ik dit product tegen bij Drogisterij.net. Ik heb het besteld op zaterdag en op maandag werd het al geleverd. Geen langere levertijd i.v.m. Corona zoals op vele websites wordt aangegeven. Ik ben dus zeer tevreden en zal zeker in de toekomst nogmaals gaan bestellen.

precies wat je wil

Besteld en de volgende meteen in huis! Top een dikke 10

zeer tevreden

het was de eerst keer dat wij bij drogisterij.net bestelde,en wij er zeer goed geslaagd,zeker een aanrader

Super aktie en snelle levering

Goede producten met snelle levering, top!

Snel en goede levering

Snel en perfect geleverd!

Leuke prijzen

Aankoop gedaan omdat ik een kortingsbon had, viel me bij de betaling in de bank app pas op dat die helemaal niet van het totaalbedrag afgehaald was. Waarschijnlijk omdat die niet geldig is op aanbiedingen maar alle producten op de site zijn soort van in de aanbieding... Fijn dat ze nu alle doppen dichtgeplakt hadden (vorige keer vieze vloer) maar alle plak schoonmaken omdat het plakband er zo slecht af komt, jeetje wat een werk. Dit was voor mij de laatste keer in ieder geval. 2 sterren omdat de prijs wel erg goed was.

Geweldig in een dag alles thuis

Op googl gevonden en besteld geweldig

Top winkel

Alles is perfect. Top producten, snelle levering en prima verpakt.

Over Drogisterij.net

Drogisterij.net is sinds 1999 de grootste online drogist op met ruim 40.000 artikelen op voorraad op gebied van afslanken, verzorging, gezondheid, parfum, seksualiteit, lenzen, fitness, sport. Daarnaast heeft Drogisterij.net veel exclusieve artikelen die niet meer in reguliere drogisterijwinkels verkrijgbaar zijn. Elke week heeft Drogisterij.net aanbiedingen en nieuwe producten. Voor 22:00 besteld, morgen in huis! NIEUW: nu ook op zondag besteld, maandag in huis.