Betrouwbaar webwinkel

De prijzen zijn prima, snelle levering.

uitstekend

uitstekend

Op een vrij eenvoudige manier douchespullen gekocht.

Er valt niet veel over te zeggen. Ik had ongeveer in gedachten wat ik hebben wou. Ik kon vrij makkelijk navigeren over de website en vind het uitzoeken van deo en douchegel makkelijker dan in de winkel. Het grootste nadeel is dat je niet even kan ruiken wat je lekker vind.

De bestelling invoeren op de site is nogal omslachtig. Het aantal veranderen is erg moeilijk. De rest zoals het leveren wordt gedaan zoals is afgesproken zeer goed.

Profesioneel behandeld

Graag kan ik aan andere aanraden

Goede en snelle service!

Overzichtelijke website, een goede en snelle afhandeling van de geplaatste bestelling.

het is op tijd geleverd

het is goed en op tijd geleverd

Dit was de eerste keer dat ik iets bestelde en het is zeker voor herhaling vatbaar. Ondanks de corona crisis kreeg ik mijn bestelling de volgende dag binnen.

Super snelle levering

Groot assortiment en snelle levering

Groot assortiment en bijna alles wordt volgende werkdag geleverd, netjes ingepakt.

Bestelling vlot en af haal ook

Helemaal top!

Op zondag 6 potjes wax besteld en op maandag al in huis!

Goede prijs kwaliteit

Goede kwaliteit tegen een scherpe prijs

Goede producten voor een scherpe prijs, snelle en nette levering.

Super snel geleverd , volgens afspraak

Had er nog niet eerder bij besteld , blijkt super snel en goed geleverd te worden volgens afspraak

Zeer Tevreden Redelijke Prijzen en snelle levering

Zeer tevreden Redelijke prijzen en snelle levering

Snel geleverd nog niet gebruikt .

Snel en correct

Snelle service met correcte verzending. Ook is de prijs een van de goedkoopste

Zeer tevreden!

Duidelijke site, goedkoop, snelle levering en keurig verpakt. Minpuntje; de kleur van de bestelde nagellak wijkt toch iets af van de foto.

Alles zoals afgesproken

Levering snel en zoals afgesproken

de bestelling was er snel en het product was goed in gepakt Super

Alles was goed geregeld

Prima.

Alle producten zijn geleverd en op tijd. Een goede ervaring dus.

Goedkoop met de zelfde top merken

Duidelijke site. Goedkoop en de klant krijgt meer korting bij meer bestellingen tegelijk. Dit geeft een eerlijk en klantvriendelijk gevoel. Ik heb meerdere hiervan op de hoogte gebracht. Die hebben ook al bestelt.

Zeer snelle levering

Gisteren besteld en vandaag binnen. Beter kan eigenlijk niet.

Over Drogisterij.net

Drogisterij.net is sinds 1999 de grootste online drogist op met ruim 40.000 artikelen op voorraad op gebied van afslanken, verzorging, gezondheid, parfum, seksualiteit, lenzen, fitness, sport. Daarnaast heeft Drogisterij.net veel exclusieve artikelen die niet meer in reguliere drogisterijwinkels verkrijgbaar zijn. Elke week heeft Drogisterij.net aanbiedingen en nieuwe producten. Voor 22:00 besteld, morgen in huis! NIEUW: nu ook op zondag besteld, maandag in huis.