Iets anders geleverd dan besteld

Op de website stond de afbeelding van een duoverpakking enkelbandages. Voor de linker en rechtervoet. Geleverd werd 2 losse enkelbanden. Achteraf ook prima maar het was netjes geweest als dit even erbij vermeld zou zijn geweest.

Prima artikelen en levering

een aantal huidverzorgingsproducten die in de winkel niet meer verkrijgbaar waren besteld. Prima afhandeling en snelle levering.

prima service

idd. hele snelle levering en groot assortiment

veel keuze in de webshop en snel geleverd!

Ik ben erg tevreden over de snelheid van leveren en assortiment van deze webshop. Ook veel artikelen die elders niet meer te koop zijn, kun je hier vinden. Daarom 5 sterren voor drogisterij.net

Goedkoop en snelle levering

Prima en snel geregeld

Snelle en goede service

Winkel goed, snel geleverd, ondanks vinkjes uit toch reclame en nieuwsbrief

Levering snel en goed, maar veel onnodige mails. Niet ingeschreven voor de nieuwsbrief, deze wel gekregen. Daarnaast ook nog een mail om te beoordelen. Benieuwd of ik nog vaker lastig gevallen ga worden in de toekomst

Netjes verzorgd

Snel geleverd en goede prijs

Ik zocht een specifieke bodylotion die overal erg duur is. Hier was hij goed geprijsd en keurig op tijd geleverd.

Bestelde artikle si niet op voorraad

Het is al tweede keer dit jaar dat een artikel welke op de webpagina "op voorraad" is pas na twee weken wordt verstuurd. Een automatische bericht van klantenservice dat product niet voorradig is lost het probleem niet op. Jullie moeten de webpagina actueel houden.

Beste Strale, Bedankt voor je reactie. Wat vervelend om te horen dat het product niet direct verstuurd is. We hopen dat u inmiddels het product heeft ontvangen. We zullen dit intern opnemen met de desbetreffende afdeling. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Drogisterij.net

Ik heb helaas niks aan vouchers. Alleen maar extra reclame in de mailbox

Na een bestelling bij Drogisterij net krijg je als 'cadeau' vouchers voor andere winkels. Dat is eigenlijk alleen maar vervelend, want nu krijgen ook andere bedrijven jouw e-mailadres en sturen ongevraagd allerlei reclame door. Niet fijn. Als ze nou gewoon een kortingscode voor de volgende bestelling opsturen, dan lijkt me dat een betere vorm van klantenbinding. Bestellen en leveren bij drogisterij gaat wel goed.

goede service

goede service en netjes verpakt

Snelle en juiste levering

De bestelde artikelen werden zeer snel en juist geleverd.

Alles prima verlopen

Netjes op tijd en goede product binnen gekregen

Al wat ik besteld had voor die bepaalde tijd was echt de dag er op binnen. Dat gebeurd tegenwoordig maar heel zelden.

Snelle en goedkope service

Groot assortiment drogisterij-artikelen met goede aanbiedingen. Je bent beslist veel goedkoper uit.

Zeer goede en snelle service .

Top.

Een prettige webshop met goede producten en prijsbewust

Goed en snel.

Prima service!

Goed behandeld

Goede aanbiedingen

Uitstekende levering volgens afspraak

Uitstekende levering volgens afspraak

Af en toe beetje moeite met hoe de bestelling gedaan moet worden, kan misschien wat makkelijker.

Voor mij niet helemaal duidelijk wat ik al in mandje heb, soms een beetje heen en weer gaan van producten naar bestelling.

Super winkel

Alles gaat zoals het moet.

Over Drogisterij.net

Drogisterij.net is sinds 1999 de grootste online drogist op met ruim 40.000 artikelen op voorraad op gebied van afslanken, verzorging, gezondheid, parfum, seksualiteit, lenzen, fitness, sport. Daarnaast heeft Drogisterij.net veel exclusieve artikelen die niet meer in reguliere drogisterijwinkels verkrijgbaar zijn. Elke week heeft Drogisterij.net aanbiedingen en nieuwe producten. Voor 22:00 besteld, morgen in huis! NIEUW: nu ook op zondag besteld, maandag in huis.