supper snel

Bestelling wordt supersnel geleverd. Goed prijs kwaliteitsverhouding

snel besteld snel thuis bezorgt

had mijn bestelling gedaan en na 2 dagen later had ik het al in huis dus lekker snel dus ben dik te vreden

Prima zaak

Als ik iets bestel krijg ik ook wat ik bestel, het word geleverd op de tijden die afgesproken zijn. Geweldig gewoon,ook voor zeer aantrekkelijke prijzen.

Prima !

Duidelijk en snel, volgende dag ook echt in huis. Als product er toch niet is gaat het van de prijs af. Is het dan onder de € 35,00 worden er geen bezorgkosten gerekend. IS wel zo netjes maar je hoeft er niet zelf achteraan. Vooral de aanbiedingen zijn goed.

Pre sales slecht

Pre sales, opnemen van telefoontjes, beantwoorden van e-mails. Het is allemaal slecht en waardeloos. Volgende dag bestelling wel bezorgd maar had enorme stress of dat nu wel of niet ging gebeuren en kreeg er maar geen antwoord op. Slechte presales!

Geachte heer/mevrouw, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Onze excuses voor het feit dat u ons niet kunt bereiken. Op het moment hebben wij het erg druk en is het ook drukt bij de bezorgdienst. Wij doen ons best om iedereen zo spoedig mogelijk te helpen. Hopelijk kunnen wij u mail spoedig beantwoorden. Met vriendelijke groet, Drogisterij.net

Totaal onbereikbaar

Totaal onbereikbaar Totaal onbereikbaar Zending met beschadigde artikelen ontvangen, duidelijk beschadigd ingepakt. Probeer al vier dagen contact te leggen om te kunnen retourneren. Telefonisch onbereikbaar, mail wordt niet beantwoord. Order 17128

Geachte heer/mevrouw, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Onze excuses voor het feit dat u ons niet kunt bereiken. Hierbij willen wij aan u doorgeven dat wij vandaag uw mail zullen beantwoorden. Hopelijk is het dan spoedig opgelost. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Drogisterij.net

Stinkende smurrie en zeer korte houdbaarheid artikelen

"Verzorgd tot in de puntjes!" is de slogan van deze webshop. Niets is minder waar. Weliswaar is het keurig de volgende dag geleverd, maar bij het openen van de doos zit er over alle producten een stinkende zwarte smurrie. Deze is niet afkomstig van een lek product uit mijn bestelling want dat zat er gewoonweg niet bij. En de buitenkant van de verzenddoos was schoon. Dus is het zo ingepakt. Diverse artikelen zoals tandpasta zijn heel kort aan de datum: 5 maanden zogezegd. Niet handig als je artikelen op voorraad wilt houden. Als je oude voorraad wilt verkopen zet dat er dan gewoon bij. En alles onder de smurrie is wel erg onhygiënisch. Laatste keer dat ik hier iets bestel.

Geachte heer/mevrouw, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Onze excuses voor het feit dat u niet tevreden bent met de artikelen. Graag ontvangen wij voor onze administratie foto's van de ontvangen artikelen. Het is namelijk niet de bedoeling dat u vieze producten ontvangen. Hiervoor kunt u een mail sturen naar klantenservice@drogisterij.net. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Drogisterij.net

geen korting

Geen korting terwijl ik een aankoop van meer dan 100 euro heb gedaan. Ze verschuilen zich achter voorwaardes die niet duidelijk zijn. Hier nooit meer kopen, ze zijn veel duurder dan andere online drogisterijen.

Geachte heer/mevrouw, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Onze excuses voor het feit dat u niet tevreden bent met onze prijzen. Wij proberen alles zo goed mogelijk aan te bieden. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Drogisterij.net

alles ging goed

Vlotte levering, goede prijs

Na bestelling binnen 24 uur in huis

De door mij bestelde sensody repair en protect kost in de reguliere winkel al snel meer dan 6 euro per tube. Bij jullie voor 2,49 euro. Bovendien snel geregeld waarvoor dank.

snel, goed, goedkoop

Levering de volgende dag, groot assortiment, lage prijs

goede service

ik kreeg waar ik om vroeg en ook vrij snel

Ruime keuze, snelle levering.

Top bedrijf. Sta telkens versteld van de super snelle correcte leveringen. Uitgebreid assortiment voor acceptabele prijzen.

Moeilijk

Ik vind het niet het einde

Perfect geregeld

Snelle levering goede prijs

Prima prijs, snelle levering!

Duidelijke website, mooie aanbiedingen.

Goed!

Op voorraad, gunstig geprijsd en snel geleverd.

goede service

n.v.t

Je krijgt niet wat je besteld

Kreeg een product geleverd dat afweek van wat ik besteld had Contact opgenomen Antwoord ja product kan afwijken Weet dat als je hier iets besteld

Geachte heer/mevrouw, Hartelijk dank voor uw recensie. Onze excuses voor het feit dat u een ander artikel heeft ontvangen dan de afbeelding op de website. Mocht u het product niet willen behouden kunt u het artikel kosteloos retour zenden. Indien u van deze dienst gebruik wilt maken kunt u mailen naar klantenservice@drogisterij.net. Met vriendelijke groet, Drogisterij.net

Compleet naar wens.

Snel geleverd!

Jullie zijn heel goed!

gewoon prima

passende aanbiedingen, bestellen en ontvangen, gewoon goed.

goede prijs kwaliteit en snelle verzending

goede prijs kwaliteit en snelle verzending

Makkelijke site, snelle en correcte levering.

Makkelijke site, snelle en correcte levering.

Over Drogisterij.net

Drogisterij.net is sinds 1999 de grootste online drogist op met ruim 40.000 artikelen op voorraad op gebied van afslanken, verzorging, gezondheid, parfum, seksualiteit, lenzen, fitness, sport. Daarnaast heeft Drogisterij.net veel exclusieve artikelen die niet meer in reguliere drogisterijwinkels verkrijgbaar zijn. Elke week heeft Drogisterij.net aanbiedingen en nieuwe producten. Voor 22:00 besteld, morgen in huis! NIEUW: nu ook op zondag besteld, maandag in huis.