Je krijgt niet wat je besteld

Kreeg een product geleverd dat afweek van wat ik besteld had Contact opgenomen Antwoord ja product kan afwijken Weet dat als je hier iets besteld

Geachte heer/mevrouw, Hartelijk dank voor uw recensie. Onze excuses voor het feit dat u een ander artikel heeft ontvangen dan de afbeelding op de website. Mocht u het product niet willen behouden kunt u het artikel kosteloos retour zenden. Indien u van deze dienst gebruik wilt maken kunt u mailen naar klantenservice@drogisterij.net. Met vriendelijke groet, Drogisterij.net

Compleet naar wens.

Snel geleverd!

Jullie zijn heel goed!

gewoon prima

passende aanbiedingen, bestellen en ontvangen, gewoon goed.

goede prijs kwaliteit en snelle verzending

goede prijs kwaliteit en snelle verzending

Makkelijke site, snelle en correcte levering.

Makkelijke site, snelle en correcte levering.

Zeer te vrede!

Leuke prijzen en aanbiedingen! goede service!

Top bedrijf

Netjes en goed ingepakt en goede beschrijving op de site. Snel geleverd en de prijs is ook goed

Topwinkel

Gisteren besteld en vandaag binnen. Snel geleverd, scherpe prijzen en prettig winkelen

verrassend snelle levertijd!

Ik was blij verrast hoe snel ik mijn bestelde artikelen in huis had! De artikelen zelf waren naar verwachting: gewoon prima.

snel en goed geleverd

Hoewel PostNL een dag later leverde dan eerst was aangekondigd, was het verder prima.

Goede eerlijke en snelle levering

Voor het eerst besteld. Prijzen zijn eerlijk en best aan de scherpe kant. Bezorging ging super snel. TOP ervaring..

Alles was zoals beloofd.

Zie Alles….

Keurig op tijd

Het artikel voldoet aan de omschrijving en met deze Foetsie elektrische vliegenmepper is al het vliegend gespuis in één keer geëlimineerd :-) én het is keurig op tijd geleverd.

top levering, producten oke en de volgende dag in huis

zie hierboven

Geweldig, ben niet teleurgesteld.

Het was even zoeken voor mij, omdat het de eerste keer was, dat ik zo’n artikelmoest aanschaffen vanwege mijn tremors en spierziekte.

Snelle levering en makkelijk bestellen

Prima dienst

Goed verzorgd en super snel

Prima product goed verzorgt

Kijken, bestellen, thuis krijgen, prima geregeld

zeer slecht

na ontvangst mail gestuurd met klacht en vraag. Geen Nederlandse beschrijving bij een zelftest product waar dat zeer zeker op zijn plaats geweest zou zijn. Met name als je drogist bent. Als antwoord hierop mail ontvangen met vraag of ik tevreden was over het antwoord terwijl ik geen antwoord gekregen heb. Daarna weer mail gestuurd met vraag. Tot op heden geen antwoord en nu komen jullie vragen of ik een beoordeling wil schrijven? Mijn beoordeling ik zou Drogisterij.net op geen enkele manier willen aanbevelen.

Geachte heer/mevrouw, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Onze excuses voor het feit dat er geen Nederlandse beschrijving bij zit. Wij hebben u een mail gestuurd met een beschrijving van het artikel. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, De klantenservice

Prima winkel

Snelle verzending!

Snelle levering van artikelen.

Duidelijke website, bestelde artikelen worden de dag erna al bezorgd. Goedkoopste in het artikel wat we wilde hebben. Zeker voor herhaling vatbaar.

Het bestellen was gemakkelijk en het werd keurig op tijd bezorgd.

Over Drogisterij.net

Drogisterij.net is sinds 1999 de grootste online drogist op met ruim 40.000 artikelen op voorraad op gebied van afslanken, verzorging, gezondheid, parfum, seksualiteit, lenzen, fitness, sport. Daarnaast heeft Drogisterij.net veel exclusieve artikelen die niet meer in reguliere drogisterijwinkels verkrijgbaar zijn. Elke week heeft Drogisterij.net aanbiedingen en nieuwe producten. Voor 22:00 besteld, morgen in huis! NIEUW: nu ook op zondag besteld, maandag in huis.