Vandaag besteld morgen in huis top

Bestelling klaargemaakt, kan netjes alles iedere keer vinden. netjes ingepakt en snel bezorgd. Zeker een reden om weer terug te komen

Top service en snel geleverd

Geweldige service en snelle levering

Duidelijke site, artikel snel en goed verpakt gekregen.

Voordelig, snel en eenvoudig.

Kocht een aantal Proraso producten voor mij en onze zonen tegen zeer lage prijzen. De bestelling werd zoals beloofd snel geleverd en alles was zeer eenvoudig te regelen via de website.

fijne site

fijne site alles makkelijk te vinden prima prijzen

Ging top

slecht

helaas was ik niet thuis, adres aangepast vorig week. maar pakketje nog steeds onderweg met de bezorger?

Beste Martijn, Ik heb u een mail gestuurd met de DHL tracking URL en de volgcode. Ook heb ik contact gehad met DHL, hierover vind u meer informatie in de mail die ik u heb gestuurd. Mvg, Steffanie

Prima geregeld

Ik vind alles is goed gegaan

Snel en goed geregeld met goede vervoerder, TOP

top geregeld

Prima webshop

Makkelijke website, snelle levering en goede prijs/kwaliteit verhouding.

Geweldig om wat te bestellen

Snelle levering tegen goede prijs

Medinose werkt als ondersteuning

Eerder verkeerde leverancier beoordeeld. Nu wel correct. Betreft levering van medinose. Product werkt goed als ondersteuning niet als gehele oplossing. Maar desondanks uiterst tevreden en blij met de verlichting van de hooikoorts klachten.

Beste Jorgen, Graag zou ik met u in contact komen om het voor u oplossen. Vanuit uw order kan ik er ook voor zorgen dat dit probleem zich niet meer voor zal doen, voor toekomstige klanten. U zou een mail mogen sturen naar steffanie@drogisterij.net Mvg, Steffanie

Ik vond het prettig dat bij bestellen van meer van dezelfde producten je een korting kreeg. Ik kende het product al, anti-eelt voetencreme van hansaplast, en ik vind het een goed product.

Supersnel

Goed en duidelijk. Supersnel geleverd

Zeer tevreden over bestelling

Veel en vaak besteld bij drogisterij net maar na vandaag NOOIT MEER!!

Veel en vaak besteld bij drogisterij net, nu toevallig een tijdje niet meer. Dus, ik krijg een mailtje van Mia van Drogisterij net dat ze me missen. Ik krijg een "cadeaubon" van €7,50 en een geweldige aanbieding op Centrum multivitaminen, die bestel ik namelijk vaker daar. Omdat het een echt scherpe prijs was bestel ik dus in totaal 8 potten Centrum tegen de actieprijs zoals hij in de mail staat en zoals hij ook op de website staat. Als je dan toch bezig bent kijk je verder en ik bestel er nog voor dik 50 euro aan andere artikelen bij. Tot mijn verbazing krijg ik de dag erna vier mails van Drogisterij net met alle vier de tekst: Hartelijk dank voor je reactie. We hebben de bestelling van Centrum multivitaminen geannuleerd. Ik denk, welke reactie, ik heb helemaal geen contact gehad met Drogisterij net. Met de klantenservice gebeld waar ik te horen kreeg dat er een fout in de prijs van de Centrum multivitaminen op de website had gestaan en dat deze daarom niet geleverd konden worden. Dit ruikt naar mijn idee gewoon naar oplichting en misleidende reclame. De andere artikelen die ik besteld had en die niet in de actie waren worden uiteraard wel gewoon geleverd, ze zijn zelfs al onderweg! Erg sterk dat er een foute prijs op de website staat en dat mij daar nota bene dan ook nog een mail over gestuurd wordt om mij op die aanbieding met de foute prijs te attenderen. Lijkt erop dat die foute prijs verzonnen is om mensen te lokken zodat je andere spullen mee besteld. Mijns inziens is die foute prijs sowieso een probleem van Drogisterij net en niet van mij. Als het een bedrijf met de juiste intenties was zouden ze hun verlies nemen en de artikelen aan de aangeboden prijs leveren. Uiteindelijk na heen en weer praten met de, overigens wel vriendelijke, dame van de klantenservice bleef de uitkomst toch dezelfde. De multivitaminen konden niet geleverd worden. Ik heb gelijk gevraagd mij uit het klantenbestand en van de mailinglijst te verwijderen en zal dus ook nooit meer iets bij

Komen snel en correct afspraken na

Idem

Goed, prima prijs en snel bezorgd

Snelle levering...

Vandaag besteld, morgen geleverd. Prima, toch?

Super snel én correct.

Ik ben super tevreden met Drogersterij.net De levering was snel én óók het track-en-Trace ging superrrr.

Ga vaker bij jullie bestellen ,prijs is goedkoper dan in de winkel

Over Drogisterij.net

Drogisterij.net is sinds 1999 de grootste online drogist op met ruim 40.000 artikelen op voorraad op gebied van afslanken, verzorging, gezondheid, parfum, seksualiteit, lenzen, fitness, sport. Daarnaast heeft Drogisterij.net veel exclusieve artikelen die niet meer in reguliere drogisterijwinkels verkrijgbaar zijn. Elke week heeft Drogisterij.net aanbiedingen en nieuwe producten. Voor 22:00 besteld, morgen in huis! NIEUW: nu ook op zondag besteld, maandag in huis.