Snelle levering voor een goede prijs

Fijn dat je alle telecom producten op 1 plek kunt kopen. Prijzen zijn prima.

• Wat zou er beter kunnen in de webshop? N.v.t.

Na een foutieve levering werd de zaak met één telefoontje opgelost.

snelle levering met een prima product

snelle levering met een prima product

• Wat zou er beter kunnen in de webshop? N.v.t.

Product conformiteit en goede dienst na verkoop

Aangenaam e-commerce, ruim assortiment, scherpe prijs en goede dienst na verkoop. Doe voortaan al mijn aankopen hier. Bedankt Christian voor de fijne ontvangst en goede dienstverlening!

Netjes en snel

Goed contact. Er is snel actie ondernomen na het ontstaan van een misverstand. Netjes en vriendelijk!

Prima product

Dect telefoon was aan vervanging toe, mijn keuze viel op de Gigaset SL800H Pro, de vorige hield het geen 24 uur in standby of viel soms uit in gesprek, moest eigenlijk constant op de lader met herlaadbare AAA batterijen. Tot zover tevreden met het product, ben de standby aan het testen, voor de rest, de beschrijving op de website kon ietsje beter, want na de aankoop zag ik dat ik geen basisstation had, enkel toestel met lader, de verwarring kwam omdat mijn vorige dect lader en basisstation in 1 was, voor de duidelijkheid had daar mogen bij staan dat deze SL800H Pro nog dient aangesloten te worden op basisstation, al dan niet bestaand (zoals op mijn oude) of op een nieuwe, communicatie met Telecomshop verliep heel goed met tips en zeer goede opvolging van de emails en de tijd waarbinnen deze werden beantwoord.

• Wat zou er beter kunnen in de webshop? Details in de omschrijving zoals aangegeven in beoordeling.

snelle goede levering

het voip toestel werd snel geleverd. goede communicatie en er werd mee gedacht met de klant

• Wat zou er beter kunnen in de webshop? N.v.t.

Goede prijs kwaliteit verhouding, beste prijs die op het internet aangeboden werd.

Top snel geregeld

Top snel geregeld

Uitstekende en snelle service

Wat ze beschrijven wordt waar gemaakt.. op een werkdag besteld volgende werkdag geleverd. Uitstekende service.

Correct

Heel tevreden

vlot en simpel

goede navigatie en vlotte afhandeling ( product nog niet ontvangen maar dat zal wel volgen)

bezorgbelofte wordt waargemaakt.

Bestelling volgende dag in huis.

• Wat zou er beter kunnen in de webshop? N.v.t.

Bestelling niet foutloos verlopen maar keurig geholpen en opgelost.

bestelling geplaatst, helaas ging de betaling niet helemaal goed, maar na 1 telefoontje met duidelijke uitleg probleem verholpen. Bij aankomst pakket bleek echter dat er 2 kabeltjes ontbraken. Nogmaals gebeld, en de volgende dag al nageleverd.

• Wat zou er beter kunnen in de webshop? N.v.t.

Geen probleem met het bestellen en de levering was ook goed en op tijd.

• Wat zou er beter kunnen in de webshop? N.v.t.

Snelle levering en goede prijs

• Wat zou er beter kunnen in de webshop? N.v.t.

Ene dag besteld , volgende dag is het er !

Het Produkt is prima

• Wat zou er beter kunnen in de webshop? N.v.t.

zeer snelle levering, tevreden!

zeer snelle levering, goede prijs en duidelijke website! Zeer tevreden!

Slecht

Pakje is nog steeds niet bezorgd door post.nl Al 2 keer telefonisch contact gehad (steeds 3 kwartier wachten) en men meldt, pakje komt eraan. Tot nu toe nog geen pakje gezien. Op 22 december afgeleverd door jullie bij post nl maar nog niks gearriveerd. Kunnen jullie helpen? Zoek anders een andere firma die de pakjes voor jullie uitlevert

• Wat zou er beter kunnen in de webshop? Levering

Correct afgehandeld en zer snel

Alles ok

prima service

vlot geleverd!

Perfecte service goed bereikbaar

Goed geholpen bij de aankoop van een aantal telefoons. Keurig de juiste informatie doorgekregen en op basis daarop de juiste keuze kunnen maken. Daarnaast is ook de prijs prima. Zeker een bedrijf waar wij vaker langs gaan.

Het werkt weer perfect!!!

De telefoon is weer in gebruik met de nieuwe batterij

• Wat zou er beter kunnen in de webshop? N.v.t.

Bestellen van gewenst artikel ging prima

Gewenste artikel snel kunnen vinden en bestellen.

Service goed

Over TelecomShop.nl

TelecomShop.nl is sinds het jaar 2000 de online telecom webshop voor zakelijk Nederland. Zowel grote als kleine bedrijven en organisaties zijn hier aan het juiste adres voor een breed assortiment op het gebied van telecom. TelecomShop.nl onderscheidt zich met scherpe prijzen, eerlijke adviezen en goede service. Onze efficiënte organisatie met korte lijnen stelt ons in staat de klant centraal te stellen en indien gewenst maatwerk te leveren.