Altijd graag

Geleverd zo als het moet Dankjewel

Supersnel

Goede website en scherp geprijsd. De aankoop werd de volgende dag al geleverd. Super!

• Wat zou er beter kunnen in de webshop? N.v.t.

Snelle levering, duidelijke communicatie, goede prijs

Gewoon zoals het hoort, iets besteld, bevestiging en informatie over de levering. Geen onzin.

Snelle en correcte levering

Zeer tevreden!!

goeie service

fijne medewerking

• Wat zou er beter kunnen in de webshop? track en trace

Goed en prettig geholpen en op tijd verzonden.

Alleen de bezorger van PostNL werkte niet mee, had het pakketje (expres) op een ander adres bezorgd

Snel geleverd nette prijs

Prima levering. Snel en keurig verpakt.

• Wat zou er beter kunnen in de webshop? N.v.t.

Snelle levering tegen scherpe prijs

Goed produkt wat snel wordt geleverd.

• Wat zou er beter kunnen in de webshop? N.v.t.

Hier bestellen , is zeker het geld waard.

Ruime keuze., en de prijzen zijn ook goed. Levering is snel. Dis je hoeft niet lang te wachten. Bestellen hier is zeker de moeite waard. Ik zal het zeker weer doen , de volgende keer !

Prima ervaring

was op zoek naar een simpele analoge telefoon voor mijn buurvrouw van 80 om aan te sluiten op een experiabox, hier had ik een nog een vraagje over en deze via de chat op de website gesteld. De chat was snel beantwoord en heb daarna het toestel besteld welke de volgende dag netjes bezorgd is. Prima ervaring dus.

Duidelijke website snelle verzending

De website was duidelijk en de order was snel uitgeleverd top bedrijf

Goede prijs/kwaliteit verhouding

De prijs is goed. De communicatie kan beter.

• Wat zou er beter kunnen in de webshop? Als er iets op de site staat moet het wel daadwerkelijk leverbaar zijn. Als je een niet leverbaar product annuleert bied dan ook wat anders aan.

Gewoon goed zoals het eigenlijk ook gewoon hoort.

Scherpe prijs. Leveringstijd zoals vermeld.

• Wat zou er beter kunnen in de webshop? N.v.t.

Alles in orde, snel geleverd

Niet veel te zeggen, snel en netjes afgehandeld

Uitstekend, als nieuw.

Het enige is dat sommige batterijen niet lang meegaan.

Product snel in huis, heldere website. Had ook brievenbus pakje mogen zijn, doosje was niet zo nodig maar goed. Verder gewoon tevreden klant!

Makkelijk en duidelijk

De webshop is duidelijk en volledig. Na het bestellen was het pakket snel ontvangen en werd tijdens de afhandelling duidelijk informatie gedeeld over de status.

• Wat zou er beter kunnen in de webshop? geen aanbeveling

Communicatief en snel, zoals het hoort, top!

Snelle service en snelle reply op vragen, prima zo.

goede levering

Wij waren op zoek naar een repeater voor telefonie en bij Telecomshop was hij het goedkoopste.

• Wat zou er beter kunnen in de webshop? N.v.t.

Heel goede service na verkoop

Nadat we een toestel hadden gekocht, hadden we wat technische bijstand nodig om het toestel up te daten en geconfigureerd te krijgen. Telecomshop heeft ons hierbij heel snel en professioneel geholpen!

• Wat zou er beter kunnen in de webshop? N.v.t.

Niet de goedkoopste optie maar wel snel geleverd en lage verzendkosten

• Wat zou er beter kunnen in de webshop? prijs en losse onderdelen aanbieden zoals de kussentjes van de headsets

Ik bestelde een nieuw telefoontoestel. Ik ontving direct een berichtje met de vraag naar mijn situatie. Kort toegelicht en kreeg 15 uur later mijn nieuwe toestel geleverd. Goede service, meegedacht en vlot geleverd

Netjes per mail geïnformeerd over de voortgang en het product was op tijd binnen

• Wat zou er beter kunnen in de webshop? N.v.t.

Je wordt overal goed van op de hoogte gehouden en snelle levering

Over TelecomShop.nl

TelecomShop.nl is sinds het jaar 2000 de online telecom webshop voor zakelijk Nederland. Zowel grote als kleine bedrijven en organisaties zijn hier aan het juiste adres voor een breed assortiment op het gebied van telecom. TelecomShop.nl onderscheidt zich met scherpe prijzen, eerlijke adviezen en goede service. Onze efficiënte organisatie met korte lijnen stelt ons in staat de klant centraal te stellen en indien gewenst maatwerk te leveren.