Netjes per mail geïnformeerd over de voortgang en het product was op tijd binnen

• Wat zou er beter kunnen in de webshop? N.v.t.

Je wordt overal goed van op de hoogte gehouden en snelle levering

• Wat zou er beter kunnen in de webshop? N.v.t.

Overal gezocht en het product (welke al een tijdje uit productie is) bij TelecomShop gevonden, gewoon heel erg blij mee.

• Wat zou er beter kunnen in de webshop? geen geintegreerde betaling via webshop, deze vindt achteraf plaats.

Goede service, snelle levering

Prettig bedrijf in communicatie, goed bereikbaar en binnen 24 uur wordt alles geleverd. Tip zou zijn om beter aan te geven dat de adapters niet standaard meegeleverd worden. Die moest ik apart bestellen, dat zou wat slimmer kunnen. Verder goed en betrouwbaar bedrijf.

Klantgericht ondersteuning

Product was niet beschikbaar op website, maar via chat kon het wel geleverd worden. Product ging geupdate worden op website dezelfde dag. Levering liet even op zich wachten, maar begrijpelijk wegens de feestperiode. Overal tevreden over service en ondersteuning.

• Wat zou er beter kunnen in de webshop? Alles ok

Snel verstuurd

• Wat zou er beter kunnen in de webshop? N.v.t.

Snelle levering. Goede ondersteuning bij vragen.

• Wat zou er beter kunnen in de webshop? N.v.t.

Het hoefde niet snel. Maar het was supersnel!

Breng de rust in de wereld. Dat doe je alleen als je bij jezelf blijft. Goed injezelf kijkt. Wat is er van node om daar op te ruimen. Gejaagd door concurentiereuzen?! Wie heeft het bedacht dat het zo zou moeten zijn. Dat wij opgeslokt worden door niets ontziende reuzen. (Goliat). De kleintjes hebben een slinger en maar 1 steentje. Om de reus te vellen. De concurentiereus gaat vallen binnen 10 jaren. Eerst the Biden van Amerika, de rest valt dan vanzelf. De concurentiereuzen behoren tot een duistere kliek! Too big to fall is een spookgedachte. Reuzen zijn niet flexibel, oorlog is hun enige ding. U noemt het ook strijd! Waar u tegen strijd wordt enkel en alleen maar sterker. Uw strategie moet dienstbaarheid worden. En de materie moet u dienen, niet andersom. Ik vind een vaste tel lijn een betere kwaliteit van verbinding dan dat het smartgedoeapparaat heeft. Maar het meeste is wel de verbinding tussen mensen onderling te bespoedigen zonder smart ed. Want de smart is hoog op dit moment. En de reuzen gedijen enkel onder de smart vd mensen. De overnamesmart! Telkens als een kleintje goed presteert wordt die door reuzendraken verslonden. Telkens al een land ergens in de wereld groeide en zelfstandig leek te worden werd het vernietigd. Alleen de reus mag groot zijn. De reus is ook angstig! Hij is steeds maar bezig met de grootste te zijn. Koste wat het kost. Bv de VS en- Oekraine.tegen de rechtvaardige Beer. Waarbij ons Europa wordt geofferd- . Denk anders . Too big to stand up right! Nou ja zomaar wat gedachten over de wereld die snel instort en weer opstart zonder reuzen.

Supersnelle goed verpakte levering van het juiste product

In de namiddag besteld en de volgende dag binnen

Persoonlijk en bereikbaar.

Contact en aandacht zoals het ooit bedoeld is. Verander niet wat al goed is. Verdrink niet in marketingkretologie, maar blijf gewoon. Dan ben je bijzonder.

Prima in orde. Bedankt!

Supervlot. Heel correct.

Prima service, snelle levering

Al jarenlang goed

• Wat zou er beter kunnen in de webshop? N.v.t.

Gevonden op internet, contact opgenomen alles perfect geregeld.

Zeer goed.

Snelle levering, nooit problemen

Ruime keuze, snelle levering

Altijd snel en goed geleverd

Breed assortiment, snelle levering.

Altijd snel en goed geleverd

Breed assortiment, snelle levering.

verkeerde product ontvangen

Ik had een merk headset besteld en betaald, ik ontvang een merkloos alternatief. Terugsturen moet met een RAW geen idee wat dat is.

• Wat zou er beter kunnen in de webshop? juiste produkt opsturen

Dit was niet de bedoeling. Beide producten leken erg op elkaar. Ondertussen is het opgelost.

Ik zou de zaak zeker aanbevelen!!!

Snelle en goede levering

Snelle en goede levering!

Al ruim 15 jaar meer dan tevreden over Telecomshop.nl

Zeer ruime voorraad, altijd een goed advies, goede snelle live chat, en bovenal snelle levering (meestal next business day)!

• Wat zou er beter kunnen in de webshop? N.v.t.

Blij met dit bedrijf, omdat zij hadden wat ik nodig had.

Erg tevreden

Snelle dienstverlening en duidelijk uitleg over het product via email en telefoon.

• Wat zou er beter kunnen in de webshop? N.v.t.

Prima communicatie, snelle actie.

Prima communicatie, snelle actie.

Prompte aan huis levering

Mijn bestelling werd de volgende dag tijdig en keurig afgeleverd.

• Wat zou er beter kunnen in de webshop? N.v.t.

Alles perfect in orde te

duidelijke webshop, makkelijk bestellen, snelle levering + goedkoop en veel voorraad !

• Wat zou er beter kunnen in de webshop? De 6,50€ Verzendkosten bij intracommunautaire levering boven 200€ reeds meteen verwijderen uit het order

Dank je voor de nieuwe bestelling. Vanaf nu is de webshop zo ingesteld dat de verzendkosten automatisch vervallen bij intracommunautaire leveringen vanaf 200 euro.

Trasmolenlaan 12 3447GZ Woerden

Over TelecomShop.nl

TelecomShop.nl is sinds het jaar 2000 de online telecom webshop voor zakelijk Nederland. Zowel grote als kleine bedrijven en organisaties zijn hier aan het juiste adres voor een breed assortiment op het gebied van telecom. TelecomShop.nl onderscheidt zich met scherpe prijzen, eerlijke adviezen en goede service. Onze efficiënte organisatie met korte lijnen stelt ons in staat de klant centraal te stellen en indien gewenst maatwerk te leveren.