Prima communicatie, snelle actie.

Prima communicatie, snelle actie.

Prompte aan huis levering

Mijn bestelling werd de volgende dag tijdig en keurig afgeleverd.

• Wat zou er beter kunnen in de webshop? N.v.t.

Alles perfect in orde te

duidelijke webshop, makkelijk bestellen, snelle levering + goedkoop en veel voorraad !

• Wat zou er beter kunnen in de webshop? De 6,50€ Verzendkosten bij intracommunautaire levering boven 200€ reeds meteen verwijderen uit het order

Dank je voor de nieuwe bestelling. Vanaf nu is de webshop zo ingesteld dat de verzendkosten automatisch vervallen bij intracommunautaire leveringen vanaf 200 euro.

Te laat met verzenden

Even gebeld waar pakket bleef, met veel excuses opgestuurd, was vergeten Verder zeer tevreden mooi product en perfect verzonden

Eenvoudig snel besteld en snelle levering !!

Snel gevonden wat ik nodig had en de dag erop al in huis! Top

goede en snelle service

had iets besteld wat niet leverbaar was en kreeg de zelfde dag nog een mail met meerdere opties ik koos om het product na 3 weken te ontvangen en dat gebeurde ook super

Snelle service, goede prijs

Prima service.

Duidelijke site snelle service

Kon snel vinden wat ik nodig had, en het was net zo snel geleverd toppie

Prima.

Vandaag besteld, morgen in huis.

• Wat zou er beter kunnen in de webshop? Factuur online beschikbaar stellen

Super snelle levering

N.v.t.

nvt

nvt

Gewoon Goed!

GOED!!!!!

• Wat zou er beter kunnen in de webshop? N.v.t.

Bestellen ging makkelijk, product voldoet aan verwachting, prijs versus kwaliteit is OK. Levering kon sneller, Vrijdag besteld, woensdag pas binnen, anders was het een 10 ipv 9.

• Wat zou er beter kunnen in de webshop? Sneller leveren

Snel en accuraat

Snel en accuraat

Duidelijk, snel en eenvoudig.

Duidelijke website. Levering is snel gegaan. Geen poespas.

• Wat zou er beter kunnen in de webshop? N.v.t.

Snelle, nette levering en prima verpakt

Zie boven

Keurig!

Telefoon besteld met een uitbreidingsmodule. Kort daarna kreeg ik een mail, dat wanneer de uitbreidingsmodule bedoeld was voor de telefoon, dit niet de juiste module was. Keurig dat ze hierop letten i.p.v. alles zomaar opsturen. Juiste artikelen werden opgestuurd en de volgende dag al binnen.

Heel klantvriendelijk!

Snelle reacties op mail en chat.

Snelle levering, goed verpakt, scherpe prijs. Top

Bij de zoektocht naar een goede deal kwam Telecomshop als beste uit de bus. Daarbij de een goede levertijd, prijs en service. Kort gezegd top.

• Wat zou er beter kunnen in de webshop? zoekfunctie en menustructuur altijd fijn iets snel te kunnen vinden en dan ook de gerelateerde artikelen (kabeltje bij de kabeltje bij de switch idee) 1 klik in de buurt.

Goede sneller service maar slechte retourvoorwaarden

Het product was zoals afgesproken snel geleverd. Daarbij een duidelijke factuur dat was allemaal goed. Helaas werd er wel pakketprijs gerekend terwijl het ook door de brievenbus kon, dat was jammer. Maar ik had niet goed (eigenschuld) de retourvoorwaarden gelezen. Blijkt dat ze €25 euro rekenen aan 'terugleg'. Dus de vraag of je wel altijd goed wil bestellen. Uiteindelijk is het mijn eigen fout dat ik de voorwaarde en het product niet goed heb gelezen. Maar ik vind €25 retourkosten buitensporig prijzig. Ik koop voortaan wel bij de bekende grote kanalen waar je niet €25 hoeft te betalen (excuses verzendkosten) voor een product. In mijn visie; niet meer van deze tijd deze voorwaarden.

• Wat zou er beter kunnen in de webshop? retourvoorwaarden

Bij aankopen door particulieren wordt het volledige aankoopbedrag teruggestort. Ook dit stond in de voorwaarden. Omdat ook kleine artikelen in onze webwinkel best prijzig zijn sturen wij deze als pakket en niet in een envelop. Dit kost iets meer maar dan moet er door de ontvanger voor getekend worden.

uitstekende

Gewoon goed

Heel goed verlopen

Wederom prima!

Zeer snelle levering, goed verpakt en lage prijzen.

Prettig geholpen door Telecomshop

Fijn geholpen toen ik zelf er niet uit kwam. Service is top.

Trasmolenlaan 12

3447GZ Woerden

Over TelecomShop.nl

TelecomShop.nl is sinds het jaar 2000 de online telecom webshop voor zakelijk Nederland. Zowel grote als kleine bedrijven en organisaties zijn hier aan het juiste adres voor een breed assortiment op het gebied van telecom. TelecomShop.nl onderscheidt zich met scherpe prijzen, eerlijke adviezen en goede service. Onze efficiënte organisatie met korte lijnen stelt ons in staat de klant centraal te stellen en indien gewenst maatwerk te leveren.