heel positief

heel positief

Makkelijk website snelle levering

Snellen service

Prettige manier van bestellen bij Duxxie en een snelle levering van de artikelen.

ZIET ER PRIMA UIT VOOR EEN LEEK

Netjes op tijd geleverd, bevestigingsmateriaal lag helaas los door de doos en bij elkaar moeten zoeken, sterretje minder daar voor. Tip,: even een plakbandje over het doosje. Doos was nu gelukkig nog heel maar valt er een gat in tijdens transport dan bevestigingsmateriaal zoek of niet meer compleet. Bij de handgreep zit geen bevestigingsmateriaal, geen ramp maar misschien vermeldenswaardig op de site.

Ruim assortiment en snelle levering voor heel acceptabele prijs.

Het door mij bestelde kussen is zeer snel geleverd en voldoet helemaal aan de artikelomschrijving.

zeer professioneel kwa aanpak en afhandeling

snelle verzending en bij calimiteit een snelle afhandeling

Vlotte levering, degelijk product.

webinfo onduidelijk, douchestoel bleek niet in hoogte verstelbaar.

Goede service en snel

Service is uitstekend

heel goed

Een heel mooie en vlotte afhandeling

Correct en op tijd bezorgd

Het gewenste product is correct en snel geleverd.

Memory kussen

Precies zoals vermeld en op tijd geleverd

Goede telefonische info en vlotte levering. Zeer aan te bevelen.

Zocht 2 nieuwe accu’s voor een scootmobiel. Zij hadden een goede voor een mooie prijs. Een nadeel: de foto van de accu op de website was niet duidelijk voor mij, vandaar telefonisch overleg.

Zeer klantvriendelijk en professioneel

Website duidelijk. Assortiment prima Korte tijdlijnen Aflevering conform afspraak.

Prima bedrijf !!

Snelle levering en de prijs is veel lager dan in de zorgwinkels. Product voldoet aan de verwachting.

Teleurgesteld

Opblaasring, waarrvan al snel bleek, tijdens gebruik, dat deze lek is.

Goedemorgen U heeft uiteraard gewoon garantie op onze producten en het mag niet zo zijn dat een kussen lek gaat. Wij zullen u dan ook een nieuw exemplaar opsturen. Wellicht voor een volgende keer makkelijk om eerst contact met ons op te nemen zodat wij hier iets aan kunnen doen om u wel tevreden te stemmen. Met vriendelijke groet Reamon Knol

Supersnelle afhandeling en betaalbaar. Blij mee.

Snel geleverd en persoonlijke check

Ik vond het heel attent dat de medewerker mij belde om de bestelling te checken en de levering was de volgende dag al.

Service zoals het hoort.

Service zoals het hoort. Doen wat het beloofd. Super !!

Verkeerde kleur ontvangen mandje

Kan mis geweest zijn bij het bestellen maar het mandje moest blauw zijn en geen zwart

heel goed

mijn ervaring wij zijn ontzettend goed geholpen met wat we besteld hebben.

precies wat we zochten voor senioren

snel bezorgd en betaalbaar

Via de mail gedaan

Het was er snel mooi in gepakt .Maar de pootjes waren roestig en zo was net of ze eerder gebruikt waren er zat ook een een beschadiging op 1 pootjee

Goed product, zoals beschreven, snelle levering, vriendelijk personeel

Ik heb een rollator Track wheelzahead besteld bij u. Ik heb niets anders dan lof over uw afhandeling van mijn aankoop. Deze rollator is snel geleverd, goed ingepakt en heel. Ook wat ik ervan verwachtte, klopte helemaal volgens uw website. Een super-de-luxe rollator waar ik jaren van kan genieten met verschillende hele mooie tassen erbij, die ik erbij kan gebruiken. Ook hoe ik op de hoogte werd gebracht door de vriendelijke mails van uw personeel en dat er rekening gehouden werd met mij, vind ik een compliment waard.

Duidelijke en vriendelijke ontvangst van de bestelling...!!

Men wist vrij vlug wat ik nodig had en dat er enige haast bij was. Ondanks de afstand is de aflevering tot onze tevredenheid verlopen. Jammer dat de bestelde maat niet bij mij past. Dat is de narigheid, dat men op afstand besteld en niet vantevoren bekeken kan worden welke maat de goede is. In dit verband zou ik graag weten of ik de geleverde liesbreukband nog kan retourneren; ik heb hem niet gebruikt. Graag bericht terug. A.Theunisse, Stampersgat