Prima service en prima winkel.

Heel goed top.

bestelling was er snel en bevalt prima.

handschoenen

Ik was en ben heel blij met de wegwerp handschoenen, heeft zeker voor minder stress gezorgd!

tevreden over mijn aankoop

De goederen zijn snel geleverd en ik ben er heel blij mee

Bijzonder fijn!!

Het was fijn dat er door een medewerker die ik aan de lijn kreeg zo goed advies werd gegeven!

goede service !!

alles prima verzorgd en uitstekende communicatie

Klantvriendelijkheid en Servive in gouden letters

De webwinkel die verder gaat waar anderen stoppen. Persoonlijk contact gehad dat uiterst prettig was en leidde tot het advies waarnaar ik op zoek was. Ik blijf zaken met jullie doen.

Snel en eenvoudig

Ik had de bestelling de volgende dag al binnen. En bestellen ging eenvoudig.

Geweldige service

De bestelling werd bezorgd en bij het uitpakken bleek een wieltje beschadigd. Nadat ik belde en een foto stuurde werd een nieuw wieltje meteen verstuurd, zodat ik het de volgende ochtend ontving. Klasse!

In goede orde ontvangen. Prima verpakt. Pas over de rug van míjn scootmobiel. Alleen nog gaan proberen. Heb er tot nu toe geen spyd van. Materiaal is prima. Heb er geen spyd van.

Niet gecontroleerd bij inpakken

Bestelling was niet compleet ik miste een rubber aansluiting van de watertoevoer deze heb ik zelf moeten kopen

Het knopendichtdoenhulpmiddel is bruikbaar.

Ik heb 1 hand, links, met ongeveer 3 kromme vingers die weinig kunnen bewegen. De ringvinger heeft gevoel en is het minst star. Met die vingertop en mijn rechterarmstomp maak ik overhemdknoopjes dicht. Met het hulpmiddel gaat het wat beter.

De douchezit is geweldig.

Ik kan me nu gemakkelijk douchen op een comfortabele manier.

Geweldige service

Duidelijke site en makkelijk te bestellen en bovendien snelle levering waarvan ik duidelijk op de hoogte werd gehouden

In een woord "geweldig".

Na een, door eigen fout, fout besteld item, werd ik eerst via een mail en daarna via de telefoon, zeer snel naar het juiste item gewezen, die ik gelijk besteld hebt. Ik had het juiste item al de volgende dag in huis. Mijn dank daarvoor is heel groot.

heel snelle en goede service

perfect

Prima product

Intcontinentiematje voor tijdens het vrijen aangeschaft ivm squirt. Met handdoek erop werkt prima.

Zeer vriendelijk en goed geholpen

Bekwaam en vriendelijk. Zeer tevreden!

Snelle levering, goede kwaliteit

Makkelijk bestellen, goede kwaliteit en snelle levering. Kan niet beter.

Goede en snelle levering

Heldere bestelinformatie en aansluitend een goede en snelle levering. Betaling achteraf is een pre!

Snelle levering en goed product

Omdat er iets niet helemaal duidelijk was, heb telefonisch contact opgenomen. Zeer vriendelijke meneer, die mij netjes hielp. Ik ben erg tevreden over de gang van zaken!!

Doen wat ze beloven

Zeer betrouwbaar adres om iets te kopen.

Behulpzaam bij bedenken van oplossingen. Snelle levering

redelijk

het door mij bestelde gelkussen bevalt redelijk, helpt niet helemaal voor mijn klacht maar in ieder geval iets!