Snelle levering en een geweldig produkt

Mooie en goede producten

Jammer dat post nl traag is met versturen

goede communicatie en meedenkend.

Goede communicatie en er werd prettig meegedacht.

zeer correct en aardige bezorgers erg behulpzaam

zeer fijne mensen om het hoog/laagbed te monteren en later nog het bezorgen van beschermingshoezen voor dat bed

Ben goed en spontaan ontvangen en goed geholpen

Een zeer snelle levering.

Besteld door de thuiszorg een dag later bezorgd.

Prima service en product

Fijn geholpen!!!

Bij de aankoop zeer fijn geholpen en voorgelicht. Alleen kreeg ik een herinnering om te betalen wat allang gebeurd was. Jullie administratie is niet goed op orde!

Snelle en goede levering

Snelle en goede levering

prima service

Prijs kwaliteit verhouding prima, trage levering

Prijs kwaliteit verhouding prima, trage levering. Nadat het niet voorradig was en aan firma geleverd werd duurde het toch nog paar dagen voor ik het ontving. Dat was jammer, verder goede producten, goede verpakking en prijs ok

Netjes op tijd geleverd

Prettige ervaring

Heel erg blij met de knoopdoorhaler! Levering was heel snel

Prima sevice

Het product was uitstekend verpakt en redelijk op tijd aangekomen.

Erg goede materialen.

Snel en netjes thuis bezorgt, goed verpakt, dus schade vrij.

Snelle levering. Goed product

zeer tevreden over de bestelling

goede kwaliteit van het geleverde

Goede service, voorbeeld voor anderen.

Ik had de pech een voorraadartikel te bestellen via de webshop welke helaas toch niet op voorraad bleek te zijn. Is snel opgepakt en binnen een paar dagen geregeld. Netjes. Goede en snelle communicatie via de mail.

Vriendelijk en prima geholpen.

Goede uitleg en prima geadviseerd en navraag gedaan op eventueel andere maten van de drempels

top

Snelle en correcte levering. Precies zoals beschreven op de site ! Product prima verpakt ..

Bed steun

Product was eerst niet op voorraad. Hierover werd goed gecommuniceerd. Werd toch snel geleverd. Mijn man heeft er veel plezier van.

goede ervaring met product en snelle levering

wel aangegeven ontvangst via DHL, waarbij code van 25 letters en cijfers moesten worden ingevuld om leveringstraject te kunnen volgen en dit werkte niet. Werd ook door ander bedrijf geleverd, wel snel,

Slechts miniem gebruik gemaakt tot heden

Te weinig om oordeel te geven

Online besteld en daarna telefonisch contact gehad. De medewerkers waren super meedenkend en heel welwillend. Mijn broer heeft de bestelling opgehaald en ook dat ging super. Mensen zijn flexibel en betrouwbaar. De bestelling viel als cadeau enorm in de smaak en het extraatje werd zeer gewaardeerd.

Goed product op tijd geleverd