Ze kwamen alles netjes brengen en goede uitleg hoe alles werkt mijndank

perfect

Het bestelde artikel werd snel geleverd. Helaas voldeed het niet aan de verwachtingen. Mailtje gestuurd en onmiddellijk antwoord gekregen. Ook na het terugsturen van het artikel een bevestiging van ontvangst. Top!

Snelle communicatie en levering

Via de e-mail werd mijn vraag dezelfde dag beantwoord en na het plaatsen van de bestelling werd deze de volgende dag al verstuurd. Via DHL opgehaald bij het servicepunt. Prima manier van service.

Prima product en service

De wandgrepen met zuignap zijn prima. En ook de service is uitstekend. Snel en adequaat.

Prima levering

Ik ben nog steeds in afwachting van de levering

grote keuze

De bestelde artikelen snel geleverd.

Er was met de bestelling iets fout gegaan . Gebeld met de serviceafdeling, vriendelijke mensen. Alles binnen een snelle tijd opgelost. Ik ben erg tevreden.

Ze waren erg snel met opsturen dus gewoon top

Enige nadeel is de toch wel ruime tijd tussen bestelling en afleveren. Verder goeue deal en bedankt..

Bestaan er ook kortingen voor handelaars ? Groeten Bedankt Broux Freddy

Snel geleverd en snel geantwoord

Idem boven

Geweldig !!!

Beste, Wij zijn heel tevreden over de mini fietstrainer Geweldig hulpmiddel voor een persoon die slecht te been is ..en nu toch wat kan sporten Mvg Electrische mini fietstrainer

Hulpvaardig en snel

Ik zocht een rollator in de kleur grijs. Op de site stond dat de grijze niet meer op voorraad was. Ik heb gebeld om zeker te weten dat de blauwe nog wel op voorraad was. De medewerker ging direct kijken en het bleek dat er nog wel een grijze op voorraad stond. Hij paste direct de site aan. En na het bestellen was de rollator binnen 10 minuten aangemeld bij DHL. Sneller kan toch niet. Kortom een mooie rollator tegen een scherpe prijs.

nog steeds niet ontvangen

IK heb mijn krukken nog steeds niet ontvangen. ik zit nu thuis Bermsloot 15. zat toen Karl Gustaaf 2 Zierikzee. Graag U hulp om mijn krukken te ontvangen

Heb inmiddels al twee wandelstokken besteld via deze shop. Snel bezorgd en netjes verpakt. Niets op aan te merken.

Werd positief meegedacht

vlot, veel keuzemogelijkheid, topservice

Veel keuze, vlotte website en goede, klantgerichte service.

Zeer tevreden over het product.

Zeer goede service

Gemakkelijk te contacteren en gemakkelijk om te overleggen in geval van problemen, die trouwens zeer vlot opgelost worden.

Klantvriendelijk bedrijf.

Goede advisering en begeleiding bij de keuze van het materiaal.

Heel erg behulpzaam en uitstekend advies.

Heel erg behulpzaam en uitstekend advies.

Snelle levering.

Ondanks dat een van twee artikels niet op voorraad was, snelle levering ook het tweede artikel.