Snelle levering.

Ondanks dat een van twee artikels niet op voorraad was, snelle levering ook het tweede artikel.

Prima telefonische ondersteuning

De artikelen goed kunnen vinden op de website. Daarna telefonisch goed geholpen. Snelle levering. Goede spullen.

Goed geleverd, netjes verpakt

Positie ervaring

Wat ik als positief heb ervaren is dat ik een persoonlijk mailtje kreeg toen het bestelde product niet op voorraad was en enkele dagen later zou bezorgd worden.

Lees mijn reactie.

Rond 16 juli heb al een reactie gegeven en antwoord opgekregen . Kijk daar eerst maar eens naar. W. Blanken.

GOED

DE BEZORGER WAS NET TE VRIENDELIJK MAAR ZAL WEL AAN HET WEER HEBBEN GELEGEN

Met een woord Uitstekend

Snel geholpen en de levering is ook vlot.

Prima en snel met leveren maar langzaam met de spullen weer ophalen

Prima en snel met leveren maar langzaam met ophalen

Super goede service!

Has een douchestoeltje besteld en had niet verwacht dat het zoooo snel bezorgd werd en mooi ingepakt en verpakt ,alles goed.

geweldig

Het werkt perfect bij mensen die niet meer van komen.

netjes

heel duidelijk en netjes

Ben goed geadviseerd, het was niet voor mij zelf.

Het kussen bevalt goed, het was een goed advies en het product zorgt er voor dat mijn zus nu beter kan zitten zonder pijn.

snelle levering van prima hulpmiddelen tegen een redelijke prijs

ik vind hulpmedi een goede en betrouwbare leverancier van hulpmiddelen

Ik was op vakantie in Heino had een rollator nodig, Werd keurig op de camping gebracht en afgesteld . Vandaag weer naar huis en keurig afgegeven op de camping de Paalberg in Heino .

Ben goed geholpen

Ik moest onderdelen hebben voor de rollator, foto’s doorgestuurd zodat ze eisten wat ik precies moest hebben . Heb het besteld en betaald en 2 dagen later had ik het in huis! Bedankt voor de goede en snelle service!

Stoeltje is denk ik oké maar er hoort m.i. bevestigings materiaal bij.

Stoeltje kan ik niet ophangen aangezien er geen bevestigings materiaal bij zit. Nu moet ik daar alsnog naar op zoek. Als ik dit duidelijk had gehad had ik niet voor deze stoel gekozen.

Goed en prima werk

De eerste bestelling bij Hulpmedi.nl Goed en snel verzorgd, Geen enkele klacht, prima.

Goed product geleverd conform omschrijving en levert op tijd.

Zie boven

Zeer goed geholpen

Ik ben zeer goed geholpen. Zowel op advies als services!

Keurig geleverd en snel

Het verwachte product was er snel maar werd op een verkeerd adres afgeleverd zonder bericht op mijn adres. Gelukkig wisten ze me op het andere adres wel te vinden.

Heel laagdrempelig, meewerkend en goed

Ik werd goed geholpen door iemand die niet van alle ins en outs wist. Ik kreeg het gevraagde mee zonder te betalen, want hij wist niet hoe de pin moest. Ik zou wel een rekening krijgen. Hetgeen een dag later ook gebeurde. Veel vertrouwen dus. Ik denk dat als ik 5 minuten eerder was gekomen er niemand was geweest, hoewel ik kwam tijdens openingsuren. Dus qua service een dikke 9, maar vanwege voorgaande zin een 8.

Super geholpen en een correcte communicatie

Overzichtelijke website, makkelijk te bestellen. Correcte communicatie over de levering van het product. Levering via vervoerder was ook goed.

mooi stoeltje, prachtig uitgevoerd

makkelijk aan te brengen, ziet er dan erg mooi uit

De afdekkapjes zaten helaas niet in de verpakking, mailtje gestuurd! Er werd vrijwel gelijk gereageerd en 2 dagen later zat het in de brievenbus. Super snel opgelost!