Fijn geholpen

Helaas een verkeerde stok besteld een linker ipv een rechtshandige

Bestelproces kan beter want ik heb me niet gerealiseerd dat ik kon kiezen uit links en rechts.

Supersnel geleverd goed product.

In één dag geleverd. Rollator voldoet aan alle beloofde eigenschappen.

Geweldig goede en snelle sevice.

Mijn eerste bestelling kwam beschadigd aan. Na een telefoontje en email contact, kreeg ik meteen een nieuwe toe gestuurd. De volgende dag was het er al. Super!

tevreden meer kan ik er niet van zeggen

doet wat het moet doen

N.N.W.

Het verbaasd me dat er geen Nederlandse gebruiksaanwijzing bij het product aanwezig is.

Snel en goed.

Moeilijk opblaasbaar

Ik had een ‘donut’-kussentje gekocht om op te zitten. Een opblaas kussentje maakt dat je minder ‘stil’ zit. Vormgeving is prima, maar het ventiel was waardeloos. Ik heb het open moeten prikken, want er was met geen mogelijkheid lucht in te krijgen. Gelukkig wordt het ventiel wel goed afgesloten, zodat de lucht erin blijft Met de situatie zoals het nu is ben ik echter dik tevreden. Mijn verwachting wat het kussentje doet met meer beweeglijk zitten is uitgekomen

Fantastisch!!

Alles gekregen wat ik graag wilde hebben.

Goede service en snelle levering

Snelle levering, soepele afhandeling.

Alles goed, maar ik had dan ook geen klachten over het product :)

Goed.

De bestelling is gemakkelijk en de toezendiig liep feilloos.

Ik ontving niet alles in een keer. Daar moest ik eerst een mail voor sturen. Verder prima!!!

Top! Supersnel geleverd. Goed product.

Goed produkt en snel geleverd! Perfect op de hoogte gehouden gedurende het hele leveringstraject!

Prima afhandeling

Correcte levering

Snelle levering, netjes verpakt

voor treffelijk geholpen

zeer vriendelijk geholpen ,alle tijd . goed afgeleverd. TOP.

Geweldig!!

Het hulpmiddel wat wij wilden hebben was snel gevonden, besteld en geleverd. De gebruiker is zeer gelukkig

Vriendelijk en erg behulpzaam

Ervaren en deskundig zijn ze bij Hulpmedi. Goed advies en snelle levering.

Snelle en correcte service!

Overzichtelijke catalogus. Snelle en correcte service!

Service vriendelijk en snel maar niet compleet

Het duurde lang voordat ik wist wanneer het bezorgd zou worden. Zou dat al willen zien bij de bestelling. Ongeveer een tijdvak. Daarnaast mistte ik de gebruiksaanwijzing bij de levering van de remlus met kabel. Wat een moeilijke klus! Aan de telefoon zeer correct geholpen bij mijn vraag over de verzending en levering!

Super in orde

Vlotte bestelling en sevice

Snelle en correcte bestelling en levering!

Gewoonweg goed.

Ik had gebeld over het bestelde artikel. vragen hierover werden correct beantwoord en oplossingen aan gegeven. Klantvriendelijkheid zeer goed.

Wij hadden een looprek besteld maar die was niet goed, hij was niet stabiel . Een pootje was niet goed. Na telefonisch overleg hebben ze een nieuwe opgestuurd. Deze was goed. Dit bedrijf is aan te bevelen.