Snelle en correcte bestelling en levering!

Gewoonweg goed.

Ik had gebeld over het bestelde artikel. vragen hierover werden correct beantwoord en oplossingen aan gegeven. Klantvriendelijkheid zeer goed.

Wij hadden een looprek besteld maar die was niet goed, hij was niet stabiel . Een pootje was niet goed. Na telefonisch overleg hebben ze een nieuwe opgestuurd. Deze was goed. Dit bedrijf is aan te bevelen.

Snel bezorgd, zelfs uitgepakt en voorgedaan hoe de rolstoel ingeklapt kan worden.

Ik had er meer van verwacht

Een handvat plakt regelmatig niet goed vast,ook als de rode indicatie niet aangeeft dat de bevestiging niet goed is

Makkelijke montage

Makkelijke montage

korte lijn naar een goed product

Site is duidelijk, voldoende aanbod. Nogal wat producten zijn niet op voorraad, mogelijk vanwege toeleveringsproblemenen Info over bezorgkosten kan beter, veel handelingen. Verhuurmogelijkheden beperkt, mis revalidatieapparaten zoals hometrainer.

Goede voorlichting en uitvoering

Werd naar tevredenheid en vakkundig te woord gestaan

Snel geleverd!

Product voldoet naar verwachting!

Uitstekend en betaalbare prijzen en vlug geleverd

Goede ervaring

Hele goede service.

Hele vriendelijke en snelle afhandeling zonder papieren rompslomp. Is zeer betrouwbaar.

Goede

Goede, snel en betrouwbaar.

Dochstoel

Nog niet ontvang slechs zaak goed zaterdag heb

Correct en snel volgens afspraak.

Correct: artikel beantwoord aan omschrijving op website Snel : 10/2/21 besteld en 12/2/21 geleverd

Op tijd geleverd .

Niets mis mee

Prachtige oplossing om een hangtoilet hoger te hangen

Met behulp, of eigenlijk nadat ik het instructie filmpje op internet zag besloot ik het toilet in onze badkamer te verhogen en zelf ter hand te nemen. Ja, en als je een “ klusser” bent dan is het een “ fluitje van een cent” ALLES zit er bij , wat je nodig hebt , en alles past keurig! kortom , een klusje van ca. 2 uur. 1 opmerking over de inhoud van de doos, de rubberen rand van de dikke buis, ik heb er niet direct een oplossing voor , maar daar heb ik veel problemen mee gehad met de pot aansluiting , uiteindelijk wel gelukt , maar toch. Al met al een niet te moeilijk “ klusje”

Top stoel, snel bezorgd, een kleine probleem met DHL maar geen problemen met Hulpmedi.

Snelle levering, goed verpakt.

Niet voorradig, maar direct een uitstekend alternatief!

Alerte medewerker, die snel telefonisch contact opnam. Opvallend zijn de alleszins redelijke prijzen voor de diverse hulpmiddelen. Veel andere bedrijven die soortgelijke producten leveren hanteren kosten die veel en veel hoger liggen, zonder zich nu direct in kwaliteit of dienstverlening te onderscheiden. Eén pakket, uit dezelfde order, kwam helaas 3 dagen later. Maar dat lag aan DHL, die verkeerd had gesorteerd.

Prima snelle service

Contact opgenomen en zelfde dag product verzonden. Ben keurig op hoogte gehouden van het leveringsproces, gewoon service zoals je mag verwachten.

Blij met mijn leen rollator. Mooi op mijn hoogte ingesteld

Donderdagmorgen besteld, vrijdagmorgen 11 uur in huis, Prima!

Duidelijke website. Snelle verzending. Vriendelijke klantenservice.

Uitermate tevreden

Alles was heel duidelijk en zeer vlot geleverd

Paalweg 5 8141RT Heino