Opdracht goed uitgevoerd en een snelle levering

Zie boven

Prachtig Produkt! Snelle, goede levering!

Prachtig Produkt! Snelle goede levering! En nu maar hopen dat het cadeautje in de smaak valt bij de Amerikanen.

Geweldige service!!

Artikelen zorgvuldig ingepakt, snelle levering en goede service!

Super goede service

Geboorte klompjes besteld.zo mooi en goed. En ook goed verpakt COMPLIMENTEN.

Prima ervaring met bestellen van klompen

Supermooie kinderklompen Gestuurd naar vrienden in Italië Snelle verzending

Alles perfect verlopen geen op of aanmerkingen gewoon goed

Klompen passen goed. Kwaliteit is goed.

Leder vast tikken en lopen. Fijne klompen

goede kwaliteit, snelle levering

goede kwaliteit, snelle levering

helemaal goed

helemaal goed

Rotterdamse beker netjes en goed verpakt ontvangen !

Blij met mijn aankoop

Ben blij met mijn aankoop van Habermehl klompen en souvenirs. Ik moest nieuwe sloffen hebben en ik wou graag dezelfde weer hebben met koeien erop. Dus op internet gekeken en gevonden bij Habermehl,direct besteld en snelle levering. Ben er erg blij mee en zitten perfect,ik beveel dit bedrijf zeker aan.

Super klompen en service

Super klompen, goede prijs en uitstekende service

Super service!

Ik was echt blij verrast door de goede en snelle service van Habermehl klompen en souvenirs. Ik had houten tulpen besteld voor buitenlandse collega's. Deze konden binnen een dag geleverd worden. Toen ik erachter kwam dat ik er 2 extra nodig had, omdat ik 2 personen vergeten was, werden deze zonder extra kosten toegevoegd aan mijn bestelling. De tulpen zijn mooi en van goede kwaliteit.

Snelle en correcte levering

Hobbyklompjes besteld en gevraag om Setjes. Keurig 3 setjes van dezelfde grootte ontvangen...

Snelle levering en goede service

Snelle levering en produkt zoals beschreven

Snelle levering en prdukt zoals beschreven.

Ik heb klompjes besteld met naam. Naam vergeten door te geven. Hebben ze alle moeite gedaan ( bellen mailen) om mij te bereiken. Dat noem ik nog eens service!!

Zeer goede en snelle service

Besteld en al na 2 dagen binnen

Goed product en prima prijs snelle levering

via marktplaats besteld

Alles prima en vlot verlopen, goed verpakt en product voldeed aan alle verwachtingen.

Snelle en vriendelijke service

Ik kreeg per abuis de verkeerde maat. Echter dit was heel snel opgelost! Heel vriendelijk, doelgericht en snel! En de klompen zijn prima; zoals ik ze ook had als kind in Zweden,

Good products, timely delivery

Good products, timely delivery

Hele mooie klompen

Gave roze klompen gekocht maar de kleur is lichter dan op de foto’s. Ziet er heel mooi uit.

Mooie kwaliteit klompen

Zeer tevreden met de kwaliteit van het product en de snelle levering!

Over Habermehl klompen en souvenirs

Habermehl klompen en souvenirs bestaat sinds 1927. Het vertrouwde adres voor mooie Hollandse souvenirs en houten klompen - made in Holland.