Goed maar vervoer vrij duur naar België

Prima product zeer snelle maar dure levering

Superleuke cadeautjes gescoord!

Goede kwaliteit, snelle levering. Had 3 dingen besteld, waarvan 1 verkeerd werd geleverd maar binnen 2 dagen alsnog het goede product ontvangen en mocht het verkeerd geleverde product houden!

Goede snelle service.

Goede service, keurig verpakt en verzonden.

Leuke kleurrijke klompen

Zien er leuk uit en lopen goed

Mooie klompen snelle levertijd.

Goede service, mooie en goede kwaliteit klompen. Snelle levertijd en zeker niet duur.

dik in orde!!!!!

ik loop elke dag op klompen 7dagen ,verslijt ongeveer 5 paar per jaar,klompen van Habermehl nog niet eerder gehad maar is zeker een aanrader,3paar gekocht en dik tevreden. oja ik loop al meer dan 50 jaar op klompen,Hartelijke groet,Steven uit Pieterburen

Top - aanrader

Zeker een aanrader. Klompjes besteld voor een kinderfeestje thema sinterklaas. De klompjes waren snel in huis en netjes verzorgd verzonden.

Mooie producten, snelle levering en perfecte service.

De geleverde producten zijn van perfecte kwaliteit. Waar voor je geld! Daarnaast waren 2 paar klompen niet goed qua maat. Zonder problemen konden deze op een hele makkelijke manier worden geruild na het sturen van een mailtje. Ook hierop kwam een snelle reactie. Niet verder zoeken, maar hier bestellen!

Snel goed mooi en goede kwaliteit super ga zo door

Goede en snelle service!!!

Door een misverstand verkeerde geboorteklompjes ontvangen .. volgende dag de goede opgehaald! Goede service en mooie klompjes!

Gewoon goed. Makkelijk om via internet te bestellen een altijd super snel bezorgd hier in Canada.

Voordat wij naar Canada emigreerden kocht ik mijn klompen altijd bij de Welkoop. Helaas kan ik deed klompen niet in Canada kopen. Via internet bestel ik nu bij Habermehl. Lekker makkelijk, altijd een eerlijke prijs. Deze keer zelfs met 10% korting alles je 2 paar besteld. En altijd super snel bezorgd. Een bijna altijd een leuke souvenir erbij.

Waar voor mijn geld

Heerlijk lopende klompen

Besteld per webshop, keurig afgeleverd, zeer tevreden!!!

Snelle service voor de juiste prijs

geleverde beantwoord het verwachte.

Precies wat ik zocht

Mooi klompen. De bestelling is op tijd geleverd. Ik ben zeer tevreden.

Goede service en snelle levering!

Vriendelijk personeel, snelle levering en de klompen die ik had besteld zagen er super en perfect uit. Mooie kwaliteit. Een aanrader!

Gewoon een leuke zaak.

Leuke zaak met authentieke artikelen. Netjes op tijd en goed verpakt afgeleverf.

Gewoon goed

goed product en toch nog snel verstuurd ondanks de corona

Snelle levering, prima ervaring

Precies wat ik wilde hebben

Snelle levering, wat je ziet dat krijg je. Prima en betrouwbaar bedrijf.

geweldige service, mooi product

goede service vwb ruilen. Snelle levering en prachtige kwaliteit

Nieuwe sokken nodig

Ik had dringend Noorse sokken nodig, want mijn oude waren versleten en bij Habermehl waren ze snel te koop

Snelle service, artikel zoals omschreven

Fijne webshop. Levering ging snel. Artikel zoals omschreven.

Super vlotte service

Levering was DOA maar werd meteen vervangen.

Over Habermehl klompen en souvenirs

Habermehl klompen en souvenirs bestaat sinds 1927. Het vertrouwde adres voor mooie Hollandse souvenirs en houten klompen - made in Holland.