Toffe klompen

De bestelde klompen zien er goed uit en waren vrij snel naar Duitsland geleverd. Ik hoop dat m´n Amerkaanse maatje ze ook tof vind.

Ondanks dat de bestelling verkeerd geleverd was is dot perfect opgelost

mooie sleutelhangers, snel verzonden, prima verpakt!

snel en keurig afgeleverd

Heel tevreden. Niet Niet duur.

geweldige service

voor mij en mijn monteur nieuwe, iets ander model klompen besteld voor de winter. die voor mijn monteur waren prima, die van mij bleken na een dag gebruik niet de juiste pasvorm voor mij. gemeld bij habermehl, de volgende ochtend vroeg werd ik al gebeld en ze hebben het perfect weten op te lossen, ook al had ik de verpakking niet meer.

Snel geleverd, mooie kwaliteit

Snelle service en mooie kwaliteit klompjes met opdruk

geweldig vlotte levering

verrassend

Al verschillende malen iets besteld. En toch zie ik steeds weer iets anders. Snelle levering ook. Fijn bedrijf.

Super mooie klompjes met naam

Super snelle service, mooi product, alleen maar lof!

Snelle en prima levering

Bij mijn eerste bestelling, was er een misverstand. Ik had aangegeven dat ik de bestelling zou ophalen. Ik dacht dat ze bezorgd zouden worden.. Na 3 dagen, belde ik voor opheldering, en vernam het misverstand. Geen probleem, want de volgende dag werd de bestelling keurig afgeleverd. Prima service.

Prima produkt, kleine prijs

Snel geleverd, prima voorwaarden en vooral mooi afgewerkt en goed materiaal

Super kwaliteit en snel geleverd!

Wij bestellen met regelmaat bij Habermehl voor onze Duitse klanten. Wordt snel geleverd, persoonlijk en prima kwaliteit!

Precies wat ik zocht

Goede ommunicatie over levering, prima produkt.

Fijne website, goede verzending, fijn product. Klompen zijn in gebruik genomen, lopen prima! Worden frequent gebruikt!

Ik het het bestelde artikel supersnel in huis!

Super leuke site om Hollandse dingetjes uit te zoeken. Ik zou het zeker weer doen als ik het nodig heb.

Zoals het hoort!

Alles op tijd en netjes verpakt

Een heel erg leuk zaans vogelsierhuisje. Prima kwaliteit. Uitstekend verpakt en heel snel geleverd

Super service.

Ik ben zeer tevreden met de kinderklompen Die we hebben gekocht. Het was voor nichtje van 2 leuke we was ze had nog nooit klompen gezien maar holde er gelijk op weg alsof ze niet beter weet. En ze zien er super uit

De besteling was goed en snel geleverd

Super goed geregeld

Goede service, en ook snelle afwikkeling.

Goede prijs en kwaliteit

Prima advies en snel geleverd

Twee paar klompen besteld en snel in huis, de gratis sleutelhangers zaten er niet bij, maar die werden direct nageleverd.

Wij bestellen al jaren klompen bij Habermehl en zijn altijd tevreden. Eén keer een ‘foute’ klomp gehad die na een dag brak, direct een nieuwe toegestuurd gekregen! Wij kunnen ons geen andere leverancier voorstellen :-)

Great gift

Super! Customization was easy.. hift came on time!