Supermooie klompen

Logo en tekst staan er mooi op. Snelle service.

geweldig

mooi op tijd geleverd...de klompjes erg mooi en glanzend,alleen ik zelf een klompje verkeerde gegevens ingevuld.... de datum net anders dan het moet zijn......dom dom mijn vraag s hier ook bij mag ik de ene klompje terug sturen en de goede data erop laten zetten ?? of of moet ik echt een nieuwe bestelling doen??

Topservice

Klompen besteld voor een kennis . Dag later de vraag gekregen of het wel goed kwam met het logo. Na contact met jullie een super product afgeleverd. Zeker een aanrader. Deze service zie je niet vaak meer. Alfred

Paraplu gisteren middag besteld, vanmorgen vroeg geleverd. Meteen in gebruik, fikse regenbui maar wat een vrolijkheid boven mijn droge hoofd.

Fijne klompen,super snelle levering,echt TOP !!

Erg fijne klompen,ik loop er al jaren op,en een super snelle levering !!! De meegeleverde attentie is erg leuk !! Wederom , dank !!!

Klompjes zijn super leuk en mooi. Snelle levering. Gewoon een super leuk origineel cadeau!

Het is klompen goed.

Aflevering goed en snel.

perfect product waarvan de prijs meer dan meevalt!

wat wqe besteld hadden wasa allemaal even leuk, terwijl we dat met het oog op de prijs niet verwacht hadden. Top!

Prachtige klompen

Roze, zou ze voor mezelf niet gekocht hebben, maar als cadeau ? Prachtig…. Mooi in de verf.. nu hopen dat ze niet te groot zijn, en dat evt omruilen naar een maat kleiner makkelijk gaat….

Snelle levering en goed product!

Snelle levering en goed product!

Geweldige service!

Zeer klantvriendelijk, met snelle levering.

Fout bij eerste verzending goed opgelost

Prima, netjes afgehandeld, met extra souvenir vanwege eerdere fout.

Zeer mooie klompen

Snel en goed geleverd

Leuk en snel!

Het lastigste was kiezen welke klompen... Ze zijn allemaal leuk. Ik heb meteen de grotere maat besteld en die zitten prima. Leuke print en binnen een dag in huis! Helemaal top en een aanrader, ook vanwege de prijs!

alles prima voor elkaar

Na info, besteld en betaald. snelle levering. Kan nu weer even vooruit!

Kwaliteit en snel geleverd.

Mooie klompen en snelle levering Niks mis mee

Snelle levering en zeer tevreden over het resultaat!

Al verschillende bestellingen gedaan en dik tevreden over het resultaat en de snelle levering. Ook vragen via de mail worden direct beantwoordt. Degene die de graveerde klomp als kado ontvingen reageerden zeer enthousiast!!

Prima winkel, service & kwaliteit

Klompen besteld: bestelling is makkelijk gedaan, betaling verliep soepel, communicatie ivm verzending is prima en het pakket na 2 dagen ontvangen!

bestelling snel en netjes geleverd

prettig bedrijf

Snelle levering!

Heel fijn dat ik even gebeld werd om uit te leggen welke maat het beste besteld kan worden En ook prettig dat m’n mail beantwoord werd met een bevestiging.

Netjes en snel geleverd.

Goede ervaring.

Snel en goed.

Dag 1 besteld, dag 2 in huis.

Alles is zeer goed: site, verzorging en contact met client!!!

Ook al woon ik ver weg, de bezorging is perfect!!

super bedrijf

Heelrijk zaken doen gewoon goed

Wederom correcte en snelle levering

3e bestelling. Prima.

Over Habermehl klompen en souvenirs

Habermehl klompen en souvenirs bestaat sinds 1927. Het vertrouwde adres voor mooie Hollandse souvenirs en houten klompen - made in Holland.