geweldige service

zeer geduldig en zeer snel. heb deze beoordeling al 2x gestuurd . geen probleem hoor vriendelijke groeten elise bogaarts

Gewoon volgens afspraak

Netjes en correct,zoals het hoort! Is prettig shoppen.

Goed product, mooi afgewerkt, zeer snelle levering

Precies zoals beloofd en zeer snel geleverd

Bestelling uitstekend afgehandeld en bestelde klompen voldoen helemaal aan mijn verwachtingen.

Helemaal tevreden zowel met de afhandeling van de bestelling als de bestelde klompen. Dank.

Super gave klompen met namen mogn ontvangen! Top!

Mooi product en uitstekende service

Mooi product, de bestelde maat was iets te klein. Uitstekende service met kostenloos retourlabel, en ondanks hemelvaart was de juiste maat snel in huis. Zeer tevreden over deze webshop.

Mooi vogelhuisje, prima service

Het bestelde vogelhuisje is precies hoe ik me had voorgesteld en ik had het snel in huis.

Goede Kwaliteit & Snelle Service

Origineel & Persoonlijk

Be-en afhandeling perfect

Be-en Afhandeling order perfect

Meerdere malen heb ik mijn klompen besteld bij Habermehl. Ze bezorgen op tijd, doen er een leuke attentie bij en kwaliteit is altijd goed. Een aanrader!

Netjes verpakt en verzonden. Molentje was nog mooier dan ik dacht . Ik heb het met blanke vernisbehandeld.

beter kan niet

Ik vond precies wat ik zocht, 2 kleine klompen, blank hout, leuker model dan het gemiddelde, goeie prijs. Daarop werd per mail navraag gedaan of ik zeker wist dat ik zo'n kleine maat wilde kopen. De vraag begreep ik niet, waarop nog een mail volgde met uitleg waarom die vraag gesteld werd. Het kon zijn dat ik me vergist had bij het bestellen. Dat is "toonbank service", die krijg je live in een winkel maar niet via een postorderbedrijf. Hier wel, complimenten aan Habermehl.

Prettige webshop, makkelijk te bestellen goed en snelle levering.

Uitstekend !!!!!!!!!!!!

Prima klompen voor een goede prijs en zeer snelle verzending,gewoonweg super !! en de pantoffel klompen zijn we ook zeer tevreden over.

Prima service en snelle afhandeling.

Super bedrijf!

Snelle en goede service.

Zie boven. Souvenir leuk

Prima product, snelle levering

We zijn blij met de overhemden. Ze passen goed, zitten lekker, zijn van goede kwaliteit en werden snel verzonden.

Mooie klompen, snelle levering en goede service

Ik had klompen met naam besteld maar ontving klompen zonder naam. Toen ik hierover een mail stuurde hebben ze dezelfde dag nog nieuwe klompen gestuurd met naam en een retour formulier. Het zijn mooie klompen met naam en goede en snelle service. Zeker aan te bevelen!

TOPPIE !

Snel en netjes geleverd!

knutsel klompen zijn geweldig.

Heb de grote knutsel klompen snel en netjes ontvangen. Ook mijn vragen via de mail en telefoon werden netjes en snel beantwoord. De knutsel klompen zien er goed uit. Ben benieuwd als ze door de kunst schilder beschilderd zijn.... wie weet krijgt hij nog meer opdrachten en gaat hij de knutsel klompen hier ook afnemen. Ik heb jullie visite kaartje afgegeven.

Snelle service, mooie klompen

Twee dagen na het bestellen waren de klompen in huis, zoals beloofd en de klompen waren zoals verwacht, dus dat was fijn.

Mooie klompjes

Goede levering,

De ene dag besteld,andere dag geleverd. Met achter af betalen ..prima service

Zitten als gegoten

Veel loopplezier voor een prettige prijs

Leuk contact en snelle levering

Over Habermehl klompen en souvenirs

Habermehl klompen en souvenirs bestaat sinds 1927. Het vertrouwde adres voor mooie Hollandse souvenirs en houten klompen - made in Holland.