Zou geen tweede keer bestellen

Snelle levering Jammer rekening in het pakketje gelegd ik had wel aangegeven dat die op een andere adres moet komen . Vervelend als de persoon die jarig is de prijs weet. En had ook een extra Text aangegeven die bij gelegd zou worden was een felicitatie die is ook niet bijgelegd .

Perfect souvenirs delivered in time!

I ordered many small souvenirs for my friends in this online shop. The prices are much lower than in the streets of Amsterdam or The Hague. I was a little bit afraid to get souvenirs of low quality or get nothing at all. But my order was delivered very quickly, and I liked absolutely everuthing! Many thanks to the shop team!

Makkelijk bestellen, snel geleverd.

Klompen besteld die snel geleverd werden. Prima service.

Super leuk en snelle service

Altijd leuk die klompjes met naam. super snel geleverd, aanrader als je leuke kades zoekt. Ooit een naam fout gemaakt (die werd meteen hersteld, zonder extra kosten) wat en service!

Supersnel en keurig....goede service

Ik heb voor het eerst besteld en werd dezelfde avond keurig gebeld omdat de bestelling niet compleet kon worden geleverd. Na overleg, direct verstuurd en de volgende dag had ik het al binnen. Het valt me op dat er beschermend papier tussen was tedaan maar niets overbodig. Keurig ook in passende doos. Zie ik vaak anders. 100% tevreden . Vr. Groet Els

Snelle levering!

snel, leuk en een succes

* Snelle bezorging * Leuk en stevig klompje * Iedereen vond ze leuk, voor een 'event' besteld voor de organisatoren met oranje sjaaltjes

Prima produkt (tuinklompen) nelle levering.

De tip om een maat groter te nemen klopte in mijn geval.

Snelle levering en goed contact.

Snelle levering en goed contact.

Snel bezorgd

Gewoon goed

Via de site besteld dag daarna klompen in huis top

Snelle levering en mooie klompen

heel persoonlijk en attent

x

Snel en accuraat verzorgt

Binnen een uur na bestelling verzonden

Kon beter

Twee paar klompen besteld in de zelfde maat maar het ene paar was kleiner dan het andere dus paste niet. Verder mooie klompen

Beste klant, Bedankt voor uw review! Als er door ons iets verkeerd is ingepakt wordt dat natuurlijk gratis omgeruild. Neemt u even contact met ons op? Met vriendelijke groet, Gerrit habermehl

Klompen waren snel klaar en het resultaat was super!

Pakket ontvangen. Ben er blij mee

Snelle leveringen goed verpakten produkt is top!

Scherpe prijzen, makkelijk bestellen en snel geleverd

Zie boven Top jongens

Onwijs goed

Super snelle levering, zeer goede kwaliteit klompen met andere woorden, echt TOP 👌👌👌👌

Keurig bedrijf

Goed, doen wat ze beloven.

Dikke duim

Ondanks de kerstdrukte zijn de 2 paar klompjes zeer snel bewerkt en aangekomen. Opdruk ziet er mooi uit.

Supermooie kwaliteit en voortreffelijke pasworm

Snelle levering, keurig zoals op de foto, goed verpakt. Ik ga de Friese klompen dagelijks gebruiken in het boerenwerk. En... ik raak ze niet meer kwijt omdat mijn naam er op staat!

Geweldig! supersnel en leuk

Voor bezoek aan China is het gebruikelijk om relatiegeschenken mee te nemen. In overleg met Chinese collega's gekozen voor de delfsblauwe varianten. De levering was supersnel en artikelen zien er mooi uit.

Altijd prima levering en op tijd

Over Habermehl klompen en souvenirs

Habermehl klompen en souvenirs bestaat sinds 1927. Het vertrouwde adres voor mooie Hollandse souvenirs en houten klompen - made in Holland.