Nice products, well packaged

Nice products, very good quality, nicely packaged. Took one more day than expected.

Voor het eerst bij Habermehl gekocht via de webshop. Artikel snel en in goede staat ontvangen. Prima.

Snel, eenvoudig en goed

Snel besteld en adres eenvoudig aangepast. Snel binnen

Snel, flexible, professioneel

Goede keuze, duidelijke website en snelle oplossing toen ik een fout gemaakt had. Echt klasse. Supersnelle levering en goede kwaliteit. Niets dan lof!

Leuke klompsloffen en goede levering.

Snelle levering (een dagje later en dat kwam door vertraging bij PostNL) en mijn bestelling is, hoewel complex, uitstekend uitgevoerd. Mijn bestelling bestond uit meer dan 40 paar klompsloffen in verschillende maten en kleuren, maar de levering klopte precies. Het was een sinterklaascadeau voor onze (deels buitenlandse ) medewerkers en een aantal heeft ze de hele dag niet meer uitgedaan. De sloffen zijn superleuk.

Perfect!

Netjes geleverd, snel, duidelijk

heel goed

Snelle verzending en prima kwaliteit.

Dik tevreden over mijn bestelling.👍

👍👍👍👍

Product is goed en vlot geleverd, geen 5 sterren omdat ik in het opmerkingenvak een vraag heb gesteld waar niet op gereageerd is.

zeer snel geregeld!!

zeer snel geregeld!!

Goede kwaliteit en snelle levering.

Goede kwaliteit en snelle levering. Bestel al meerdere jaren bij dit bedrijf. Goede service.

very well

cheaper

Snelle levering en kwalitatief goede klompen.

Binnen een dag zijn deklompen bezorgt. Kwalitatief mooie klompen, zeer goede pasvorm. Sinds jaren hebt ik weer eens klompen aangeschaft, ben zeer content met de aanschaf van de klompen.

super bedrijf

enorm leuk bedrijf die heel goed meedenkt met de klant

Ziet erg goed uit.

Snel besteld en snel geleverd!

Hartelijk en goede service

Vriendelijk en toegankelijk

Goede en snelle service

Ik heb een paar klompen besteld, snel geleverd en passen perfect.

Prima.

Vlotte bezorging en prima produkt.

Snel ontvangen

Mooi product en snelle levering

Heel goede vriendelijke service

Ik had ik nader inzien toch een andere schoenmaat nodig. Perfecte snelle service.

Netjes afgewerkt vogelhuisje

Op zich ziet het er netjes. 98% van dergelijke huisjes worden buiten opgehangen. Jammer dat er dan nog een briefje bij zit dat ter extra bescherming een extra beschermlaag geadviseerd wordt. Nu moest ik voor een miniem gebruik een klein potje jachtlak kopen, wat verder waarschijnlijk nooit meer gebruikt wordt. Extra brandstofkosten en CO2 uitstoot naar een bouwmarkt en terug. Een verfpotje wat uiteindelijk bij de milieustraat bijna vol terechtkomt = extra milieubelastend. Koop als firma 1 pot lak waarmee heel veel huisjes behandeld kunnen worden tot de pot leeg is. Maak de prijs van de huisjes 2 of 3 Euro duurder en lever het mét laklaag af. Als ik nu uitreken wat ons zo'n huisje gekost heeft, was mij zeker 3 Euro meer waard geweest.

goed geregeld snel bezorgd.

mijn moeder was ook een Habermehl dus ik dacht het zal wel goed zijn.

Verrassende cadeautjes

Leuke cadeautjes voor een schappelijke prijs. Netjes afgeleverd. Top!

Mooi product. Snelle levering.

Vlotte levering van een mooi product

De door mij bestelde klompen waren eerder dan voorspeld in huis. De bijgeleverde sleutelhanger is een leuke verrassing.

Over Habermehl klompen en souvenirs

Habermehl klompen en souvenirs bestaat sinds 1927. Het vertrouwde adres voor mooie Hollandse souvenirs en houten klompen - made in Holland.