Zeer tevreden bestel zeker weer

Toppers

Klasse prijs en produkt in een goed balans. Snel verwerkt.

Zeer goede prijs-kwaliteitverhouding

Goed advies ( bestel 1 maat kleiner dan uw huidige maat ) . Volgende dag al in huis en gratis ‘n paar sokken. Ook in de maat van mijn bestelling. Alleen de hiel moet even een schuurpapiertje over heen want dan stapt je makkelijker in de klompen.

Goede product, snelle levering, goede informatie. Een beetje te veel e-mails. Met de helft daarvan had ik ook genoeg informatie over het kopen, betalen en levering van het priduct.

Geweldige klompen met naam!!

Snel geleverd, in n stevige doos. Top!

Mijn ervaring met Habermehl is goed

Goede en snelle service.

Super, snelle en nette levering

Ik heb ze besteld uit naam van mijn oma voor mijn vriend. We hebben de tekst van Beppe (oma) voor Simon op de klompen laten zetten en dat staat er super netjes op.

Klompen met daarop een foto en tekst besteld. Deze kom ik een dag later al ophalen! Netjes bedrukt en een goed beschermlaag erover. Top!

Ga zo door

3 paar klompen gekocht met naam. Super leuk en mooi gedaan.

zeer tevreden

Super vriendelijk, goede service en een uitstekend paar klomoen, een echte aanrader

Zo besteld, snel geleverd.

Zo besteld, snel geleverd.

Het was een snelle levering en fijn verpakt!

Snelle service leuke klompen sloffen!

Uitstekend product eb service!

Ik bestelde klompen als kado, ze waren goed in elkaar gezet en waren kwalitatief!

Zeer klantvriendelijk .

Belachelijk snelle service.

Eerst even gebeld of het ging lukken om blanke houten klompen te bedrukken en dezelfde dag nog te versturen voor onze corona-proof bachelorsparty. Ja dat lukte. Binnen 24h lagen ze op het postNL punt. Super!

Duidelijke site snelle levering

Duidelijke site en alles overzichtelijk. Snelle levering.

uitermate goed

ik wil deze aan iedereen aanbevelen alleen stond op de website dat je een grotere maat moest bestellen maar dat is niet waar ze zitten als gegoten en lopen perfect alleen had mijn man de hiel en de zool van hout willen hebben maar hij is hier uiterst tevreden mee.

Prima kwaliteit,snelle levering

Mooie klompen als gift.

Super mooie tulpen

Omdat ik de mooiste houte tulpen heb gevonden bij jullie. Bestellen en dag daarna al ontvangen. Erg blij mee

Mooie site en keurige levering van de bestelling.

Een zaak om nog eens te bezoeken.

Goed en mooi product

Snel en een goede service

Snelle en correcte levering

Snelle en correcte levering. Product zag en goed en degelijk uit. Een echte aanrader.

Leuke kleine klompjes snelle verzending

Ik bestelde klompjes aan een sleutelhanger. Snelle bezorging en alles goed geregeld. Ieder klompje heeft wel een ean stickertje op de onderkant die niet echt snel te verwijderen is. Ik had zo'n 350 stuks Al met al tevreden

Over Habermehl klompen en souvenirs

Habermehl klompen en souvenirs bestaat sinds 1927. Het vertrouwde adres voor mooie Hollandse souvenirs en houten klompen - made in Holland.