Had iets beter verwacht

De pantoffelklompen zijn erg mooi en zitten lekker. Alleen is de pluche zool te dik waardoor je gaat scheef lopen. En de bovenrand is net iets te strak voor me. Ik had de klompen besteld omdat ik koude voeten heb door vernauwde aderen, maar kan ze nu niet dragen vanwege de te strakke bovenkant. Een halve cm meer ruimte zou het oplossen. Had ik de aandoening niet, dan zou het wss geen probleem zijn. Ik had de grootste maat gekozen. Mijn partner had een maat kleiner en die voldoen prima.

Prima en aan te bevelen

Super snelle levering en alles voldeed aan de beschrijving!

prima!

Klompjes met naam besteld en al snel kreeg ik ze binnen = fijn! Prima webshop.

Prima! Juiste levering op tijd!

Ik draag de klompen vrijwel altijd om huis. Ze lopen heerlijk maar slijten eerlijk gezegd wel heel snel. ( zacht licht hout). Prachtige puntklompen, ik draag ze met trots.

TOP

De klompjes zien er uit zoals op de site, de levering was snel. De namen waren mooi op de goede plek. Alleen wel veel mailverkeer wat mijns inziens overbodig is.

Hele mooie klompen en heel snel geleverd

Ik had sokken besteld die groter uitvielen, zonder problemen werden de sokken omgeruild voor een maat kleiner.

prachtige klompjes

Heel mooi en mooi gegraveerd.

mooie klompjes

mooi product netjes afgewerkt en snelle levering

Goed product en snelle levering

Mooie tulpjes!

Snel geholpen. Omruilen binnen een week geregeld

Prima. Klantvriendelijk.

Supersnel en goed

Heel leuke klompen Snelle service en betaalbaar

Naar verwachting.

Voldoet aan de verwachting, snelle service dus tevreden. Artikel als kraam cadeautje verstuurd naar onze in Vietnam wonende oas geboren kleindochter met een knip oog naar Hollandse traditie....

Snel geleverd goed verpakt top kwaliteit

Na 6 dage in duitsland aangekomen. Goed verpakt en ziet er goef uit

Snelle en prettige afhandeling van de bestelling, mooi relatiegeschenk voor onze buitenlandse zakenpartners

Klompen gemaakt uit uitstekend materiaal

Snelle levering voldoet aan de vereisten

Mooie klompen, snel geleverd, positieve ervaring!

Positief

Snelle reactie

Snelle reactie

Top geregeld allemaal!

Makkelijk bestellen en volgens plan geleverd.

PRIMA !

Hele snel geleverd, product klopt met omschrijving !

Zeer goede website, met heel mooie klompen.

Blanke klompen besteld, de maat is perfect. Ook vlugge levering. Ik ben zeer tevreden.

Snelle levering met gratis sokken

Snelle levering met gratis sokken

Mooie pasvorm, snelle levering en goede prijs.

Tot nu toe....uitstekend!

Nog geen ene slechte ervaring gehad .

Super goed

Goede kwaliteit en goede hulp!!! Zeker een aanrader.

Over Habermehl klompen en souvenirs

Habermehl klompen en souvenirs bestaat sinds 1927. Het vertrouwde adres voor mooie Hollandse souvenirs en houten klompen - made in Holland.