prima service

Snelle levering, levering is zoals op de foto en prijs/kwaliteit is Ook goed

goede service snelle levering

Heel netjes bevestiging van de geplaatste bestelling ontvangen alle stappen die zij maken worden via de mail bevestigd. Heel tevreden!

Goede service en mooie klompen!

Ik had een vraag over de tekst en werd daar telefonisch heel vriendelijk mee geholpen. De klompen werden heel snel geleverd en zijn érg mooi. Aanrader!

Goede en voordelige producten

Goede kwaliteit

Grondig en behulpzaam

Ik heb met tekst-ingebrande klompjes gekocht bij Habermehl. Ze waren wat lang onderweg, iets wat de schuld was van het post bedrijf en de covid crisis. Toen ik een mailtje stuurde om te vragen of er meer info was over de bezorg datum kreeg ik snel een reactie. De eigenaar nam contact op met het post bedrijf en stuurde het antwoord door. De klompjes zijn aangekomen en van prachtige kwaliteit. Ik raad deze website aan iedereen aan, met name omdat ze internationaal leveren. Dit maal naar Engeland maar vorig jaar ook naar India.

Goed!

Snelle levering en hele leuke dingen te koop

Goede kwaliteit en snelle levering!

Goede ervaring! Fijne snelle levering. Top!

Makkelijk bestellen en meteen geleverd!

Redelijk duidelijke site. Binnen een paar dagen alles binnen. 1 dingetje vergeten maar is supersnel opgelost. Tot de volgende bestelling.

Goeie kwaliteit en snel geleverd

Gewoon perfecte kwaliteit en ook nog mooi verpakt

Fijn contact

Fijn en makkelijk contact, netjes verpakt en geleverd! Komt binnenkort nog een bestelling

Ik koop de klompen al een aantal jaar bij Habermehl en ben nog altijd zeer tevreden. Goede kwaliteit en uitgebreide sortering.

snel en goed

de levering was snel en goed verpakt, service door via de mail nog even na te vragen of iets in mijn bestelling wel klopte. Top.

Mooie degelijke klompen. De foto had iets lichter afgedrukt mogen worden. Maar verder super tevreden

Prima. Website is duidelijk. Makkelijk te bestellen. En goede levering.

Prima site

Goede kwaliteit

Goede kwaliteit en snelle service, super!

Goede snelle levering! Erg goed

Snelle service, mooie kwaliteit. Erg goed

Top !!!

Klompen met naam geïngraveerd en vogelhuisje besteld . De klompen mooi gedaan en t vogelhuisje is ontzettend leuk ,alles zeer snel en goed geleverd .

Mooi doos, redelijke vogelhuisje

Wel ok

Vriendelijk te woord staan - snelle levering - goede kwaliteit - prima service.

Een week na levering van mijn stellingmolen is een wiek gebroken. Twee dagen later post met drie nieuwe wieken ( 2 reserves ) Geweldig gebaar daar geniet je toch van ! U ziet wat U ook besteld klantvriendelijk en die moet tevreden zijn.

Super service en contact!

Snel en vriendelijk bij contact. Snelle levering!

Goed!

Mooie klompen thuis gekregen om zelf te verven voor vaderdag.

Over Habermehl klompen en souvenirs

Habermehl klompen en souvenirs bestaat sinds 1927. Het vertrouwde adres voor mooie Hollandse souvenirs en houten klompen - made in Holland.