Very good

The quality and the visuals of the souvenirs are both better than expected

Kwaliteit

Kwaliteit prima en snelle service

Top webshop

Goede webshop, netjes geprijsd. Uitgebreid assortiment en snelle verzending.

snelle en goede service

snelle en goede service

Ze zijn vlot, correct, vriendelijk en betrouwbaar!

De heer Habermehl stond me vriendelijk te woord. En had alle tijd voor me met hele bruikbare informatie. Hij bracht me op de hoogte van een aantrekkelijke prijs bij afname van een bepaalde hoeveelheid. En ze zien er prachtig uit. Daar kunnen we leuk mee aan de slag!

Makkelijke site. Snel geleverd. Één artikel niet geleverd maar wel bedrag retour!!! Goed ingepakt

Goede klompen! Super snelle bezorging.

Zoals hierboven al staat. Kortom goede kwaliteit en snelle levering.

Gewoon ouderwets goed.

Gewoon ouderwets goed.

Koop daar vaker

Goede adviezen

Geweldig goede service!

Super mooie klompjes!

Snel bezorgd en netjes afgewerkt.

Snelle levering en ze lopen heel lekker heb ze elke dag aan super bedankt

Snel en goed!

Goeie ervaring hier met het bestellen en leveren van de houten klompen, bedankt!

Goede service en mooie spullen

Top service en de houten tulpen, fietsen op grote en magneten zijn van goede kwaliteit ! Blij met al mijn aankopen. En er gaan er nog meer volgend

Zending snel en goed afgeleverd

Website is duidelijk en makkelijk. Zending is snel en goed op tijd afgeleverd. Kwaliteit van souvenirs goed.

Is nu goed

Had niet gezien dat er vacantie was tot einde deze week heb mail contact gehad en excuses gemaakt had onvoldoende gelezen. Van daar nu correctie

Mooie klompjes, supersnelle levering

Hoe leuk is dat; klompjes met de naam als kraamkado. En door de snelle levering precies op tijd!

mooie schoenen

Ik ben erg tevreden. Mooie schoenen zoals beschreven, volgende dag in huis

Mooie klompen, uitstekend verzorgd!

Mooie klompen, uitstekend verzorgd!

Goede kwaliteit klompen.

Mooie klompen, goed verpakt. Dus kwamen goed aan.

goed spul

mijn dochter is te vreden maar voor anderen houw er rekening mee dat de klompen eerst moeten drogen voor ze geleverd worden dit duurt 4 dagen

Supermooie klompen

Logo en tekst staan er mooi op. Snelle service.

geweldig

mooi op tijd geleverd...de klompjes erg mooi en glanzend,alleen ik zelf een klompje verkeerde gegevens ingevuld.... de datum net anders dan het moet zijn......dom dom mijn vraag s hier ook bij mag ik de ene klompje terug sturen en de goede data erop laten zetten ?? of of moet ik echt een nieuwe bestelling doen??

Topservice

Klompen besteld voor een kennis . Dag later de vraag gekregen of het wel goed kwam met het logo. Na contact met jullie een super product afgeleverd. Zeker een aanrader. Deze service zie je niet vaak meer. Alfred

Paraplu gisteren middag besteld, vanmorgen vroeg geleverd. Meteen in gebruik, fikse regenbui maar wat een vrolijkheid boven mijn droge hoofd.

Over Habermehl klompen en souvenirs

Habermehl klompen en souvenirs bestaat sinds 1927. Het vertrouwde adres voor mooie Hollandse souvenirs en houten klompen - made in Holland.