ok

долго искал эти фары для полицейского мотоцикла, наконец-то нашел! все хорошо

• Вы бы порекомендовали нас? Yes

Top, goede communicatie

Mijn bestelling moest worden besteld in de states en dat duurde even maar na een paar mailtjes waarin gevraagd werd of ik wel zo lang wilde wachten alsnog geleverd

Goed verpakt

En mooi op tijd!

Bestelling keurig verpakt en zeer snel in huis. Alles in 1 keer geleverd.

top service top package fast delivery, willing to help

One of the best stor i have cooperates. Great service, very good package and very fast delivery. A female emplοyee i talked to over the phone about the problem of the payment of my order was very helpful. Thank you guys, i will shopping again!

• Θα μας συνιστούσατε; Yes

Great service, open on sunday

Bought online, swapped the article in the shop… if that isn’t great service!!!

Alles bestens

Alles bestens. Schnelle Lieferung und gute Qualität

Aan te bevelen

Netjes verpakt en goed gereedschap en snelle levering.

Snel en accuraat

Muy bien

Han sido muy profesionales. Les pregunté sobre un asiento de scompañante que no tenían en su web y pronto me comunicaron que tenian 1 y que lo podía comprar. Buen asesoramiento. Muchisimas gracias Taco Moto Amsterdam y al personal de atención al cliente.

• ¿Nos recomendarías?

Zeer tevreden.

Snelle levering en handige shop in shop(Zodiac) voor degelijke, kwalitatieve producten. Snelle communicatie. Ik kom, online, zeker nog eens terug.

device as ordered,fast service

device as ordered,fast service

Great help personally involved

Delivered as agreed, but also exchange was no problem. great company !

Like it should be. Delivered on time

Great to buy from you guys. Will do again

Alles in orde

Bestelling op tijd ontvangen

Top ervaring met Taco-Motos

Goede keuze gemaakt en snelle levering gehad.

Niet evht leuk

Verkeerde artikel gekregen reeds retour gestuurd

Beste Willem Wij hebben uw assistent aan de telefoon gehad vrijdag .u hebt de verkerde kleur van de zadel gekozen ..Geen problem ,wij hebben afgesproken met u assistent dat u kunt ruilen ..misschien heeft hem niet aan u gecomuniceer

ok

okok

Mooie artikelen

Mooi spul Alleen door de ptt post nog steeds mijn onderdeel niet ontvangen. Zou vrijdag geleverd worden maar weet nog steeds niks

Uitlaat besteld paste perfect.

Alles Bestens

Bestellung, Kontakt und Lieferung Problemlos. Top

Alles geklappt und sehr schnelle Lieferung

Bin sehr zufrieden mit der gesamten Lieferung :-)

Helemaal goed!

Item zoals omschreven, vlot geleverd.

Einwandfreie Ware

Lieferung erfolgte schnell und die Ware war in einem zusätzlichen Umkarton vor Beschädigungen geschützt.

Juiste onderdeel snel geleverd

Was op zoek naar een onderdeel voor mijn eigenbouwchopper Lastig te vinden, gelukkig bij Taco Motos wel op voorraad Woensdag gebeld, vrijdag geleverd Top!!

Over Taco-Motos

Taco-Motos Amsterdam; Harley Davidson Service Maintenance Repair Amsterdam ... We know you want the best possible maintenance. ... We know how to keep your Harley Davidson running like new. ... We understand your passion for Harley Davidson. ... We have a full range of performance parts. ... We love V-Twins, we are passionate about customer service. ... We sell parts for Harley Davidson V-Twins, exhausts, mufflers, air cleaners, handlebars and much more