Ik ben zeer tevreden.

Het grote pakket met de bestelde uitlaten was zeer goed verpakt, ik heb ze daardoor in top conditie mogen ontvangen.

Weinig info

Mijn bestelling stond als op voorraad. Toch is de levering aardig wat vertraagt. Op zich geen probleem maar beantwoord dan wel de mails dat ik weet waarom. Na diverse pogingen met de telefoon kreeg ik eindelijk de reden te horen. Bij levering wel netjes excuus gehad. Verder ben ik goed tevreden over de onderdelen geleverd.

Goede website

Goed .gemakkelijke website

Produit impeccable. Livraison rapide et soignée

Acheté un quiet baffle pour silencieux V&H. Livraison rapide et installation dans soucis Merci

Super oké

Komen hun woord niet na

Er werd me verteld het onderdeel zaterd zou geleverd worden omdat ik het dringend nodig had. Dus ook verzendkosten betaald voor FedEx. Onderdeel is pas donderdag week erna aangekomen met de post! Nooit meer!

bestelling is zelfde dag nog verzonden, we hebben klant zelfs s'avonds nog te woord gestaan om te helpen, helaas is er door onbekende oorzaak bij de transporteur vertraging onstaan iets wat helaas door de Corona de laatste tijd vaker voorkomt. excuses daarvoor

Great shop

Nice selection of parts for HD.

snel

prima levering

Super veel op voorraad

Veel op voorraad snel verzonden

Ik heb een koppeling kabel besteld die heel vlot geleverd is. Ik ben een tevreden klant

Excellent

Great service good prices. Fast delivery

prima!

Heb hier een onderdeel (cruise control Brakeaway) gekocht, dat slechts by Taco-Motos te krijgen was. Online besteld terwijl ik met de shop aan de telefoon was (prima bereikbaar). Ophalen op Zondag was apart maar ook wel weer iets nieuws.

Snelle levering en goede communicatie

Bestelling is snel verstuurd, duidelijke website en communicatie.

Geliefert wie bestellt, alles super

Meine Bestellung wurde termingerecht geliefert, top

Very Pleased With Taco-Moto .

.Taco-Motos got me back on the road again . They stand behind their products and that impressed me . Their honesty has stood solid and that is hard to find these days . I would definitely recommend them .

Slecht

Iets besteld via de Webshop, volgens de site op voorraad, dit blijkt niet het geval en als je wil annuleren tellen ze handelingskosten.

klant vergeet te vermelden dat hij in eerste instantie de verkeerde kit had besteld, wij hadden dit aangepast en hadden de juiste gereed liggen op vooraad, klant moest echter nog een restand bij betalen maar heeft dit niet gedaan, maar wel elders een andere besteld, gezien de extra werk hebben we een klein percentage ingehouden

Snelle levering.

Snelle levering. Goed verpakt. Tevreden.

Honest and great people .

Super fast delivery , Strive to make transaction as smooth as possible . Great doing business with Taco-Moto . Highly recommended !

Bestelling en levering goed, product ziet er goed uit, oliepomp nog niet gemonteerd, effe wachten tot hittegolf voorbij is

Goede voorraad en snel versturen

Breed assortiment aan onderdelen/accessoires, en wordt altijd snel verstuurd. Top

Fantastisch!

Perfecte service, snel verzenden. Alles gewoon goed, nieuwe klant erbij .

Jederzeit wieder

Ware wie beschrieben. Schnelle Lieferung. Gern wieder.

Levering in België duurt langer

een min puntje levering in België laat wel op zich wachten omdat het met de gewone post komt terwijl op de site staat je betaald voor levering via DHL voor de rest was de levering wel ok .

Snelle verzending goed product

Verzending is duur