Uitstekende online shop

Mooi gamma, scherpe prijzen, snelle respons. Zeker een aanrader.

2 bidons d'huile commandés

2 bidons d'huile commandés. 1 seul reçu. Le manquant m'a été expédié le jour même de ma réclamation, spontanément. J'ai apprécié. Merci.

Niet juist.

Niet de juiste prijs gerekend voor versturen.

Snelle levering, nette prijzen!

Snelle levering, nette prijzen!

Fijn contact en goede service.

Drag accu besteld voor mijn 2008 import streetglide. Belletje gekregen of ik wel de goede besteld had ivm import. Bleek inderdaad de verkeerde besteld te hebben als zij niet even na gechecked hadden. Netjes dus. 5e ster mist alleen vanwege de relatief lange levertijd in tijden van vandaag voor 17:00 besteld morgen in huis. Maar met 5 dagen nog steeds niet overdreven.

Het was in orde

Het was dik in orde

Hände weg!!!

Wir würden uns freuen, wenn auf Hinweise und Empfehlungen es auch Antworten gäbe! Leider haben wir keine gute Erfahrungen gemacht. Zuerst wurden uns zweimal der falsche Artikel geliefert, bei der Nachbestellung wurde nur 1 Stück falsch statt der bestellten 2 Stück gesendet. Die von uns bezahlte Retour wurde bis zum heutigen Tag weder bearbeitet noch haben wir das Geld erstatten bekommen. Bleibt für uns die Frage, was ist das für ein Unternehmen????

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Correcte zaak met topservice

Bestelling snel geleverd, retour afhandeling eveneens snel incl geld retour(let wel op 15% restock bij retourneren). komt afspraken na en belt terug indien niet kunnen bereiken voor vragen. Aanrader.

Moet wel even op mijn solozadel wachten..

Snel en correct

Fijn werkende webshop met geruime uitzoek en veel voorradige artikelen.

Rapide et Parfait !!!!!

Pièces de qualité et reçu rapidement, suivi de livraison parfait. Je retournerai chez Tacos-Motos

Meer dan goed

knowledge!

For a shop or the enthusiastic of build your own bike, is very needed to have a reliable source of part and pieces, Taco-motos helps!

Overzichtelijke website en snelle levering

Volop keuze op de website en na het plaatsen van mijn bestelling werd snel en correct geleverd, Top!

Service met een grote S!

Snelle en correcte communicatie alsook een vlotte afhandeling en levering. Ik beveel vrienden aan ook daar te kijken voor hun motorfiets items zoals de Brakeaway cruise control!

Got what I ordered within the week of ordering.

Great service as usual.

helemaal prima

Goed op de hoogte gehouden van de levering. Scoorde nog een gebruikt voorwiel. Helemaal super.

Soper goed geregeld

Ik ben er nooit .pakjes in de brievenbus goed geleverd ,en snel .

Snel en correct

👍

👍

Enorm snelle levering naar Belgie. Product in perfecte staat. Snel antwoord op vragen naar keuze product. Aanrader!

Goede en fijne ervaring

Goede ervaring omdat ze op tijd leveren en als er wat is dan nemen ze contact met je op om te overleggen naar andere mogelijkheden

Great customer service

I emailed the team and they reverted back to me in a timely manner. I got my Item shipped from the netherlands within 2 weeks.

Goede prijzen

Zeer goede prijs ,kwaliteit !!!!! Mss min puntje , de leveringstermijnen lopen soms wat uit , maar daar valt mee te leven. 😉🤗😉

advertentie zeer misleidend, oppassen

Staat op de advertentie een wla army spatbord afgebeeld te gebruiken voor wla wlc, en krijg een mounting plaatje voor het spatbord. Wie zit er nu fout. Op de rekening staat ook geleverd 2 x spatbord army , maar krijg een set mounting plates.