good service, they know the products.

I'm a mechanic, with a shop, parts are needed fast and reliable, the service is so far so good, thank you

Grande qualité de ce site

Des produits de qualité et une grande facilité pour commander, avoir des infos, et suivre sa commande. Je recommande vivement ce site !!!

Behulpzaam en betrouwbaar

Ik bestel regelmatig onderdelen via het web, dit is een van weinige de bedrijven die snel en efficient leveren.

heel behulpzaam

vriendelijk en behulpzaam

Zeer correcte service, afhandeling van ed bestellen en support

Bestellen en verzenden was meer dan perfect, mijn bestelling werd sneller verzonden dan verwacht. Helaas ging het daarna dan mis met DHL, even contact opgenomen met de klanten dienst en ook dat probleem is direct verholpen. Dank voor jullie excellente service!!!

Correcte en snelle levering !!

Heel goed geholpen met het zieken van de juiste spatborden. Lu had alle tijd aan de telefoon met correcte informatie. Ik raad taco motos iedereen aan 👍🏻👍🏻

Topservice

Snelle levering en alles zoals beschreven. Top.

Goede snelle service

Goede snelle service, goede omschrijving product

Correcte levering.

Prima gedaan.

Gewoon goed, netjes en snel geregeld.

Ik heb een artikel besteld en ontvangen. Gewoon op een nette en snelle manier. Goed verpakt.

Bestel Mustang zadel voor mijn 1989 police electra. Gewoon op voorraad! Super !!

Zeer goede service

Heel behulpzaam en mee denkend. Telefonisch zeer vriendelijk te woord gestaan. Fijne mensen 👍👊

Snelle service en precies wat ik nodig had 👍

Notre moto a un superbe nouveau cache filtre à air ;)

nous avons dû attendre 1 mois au lieu de 15j, mais c'était l'été - par contre produit - emballage - contact Rien à dire Nous sommes donc globalement content

Super service !!

Altijd goede service en correct afhandelen Vriendelijke mensen, echt top ! Echt een aanrader

Top. Zowel online als in de winkel

Via de website snel geleverd en producten goed te vinden. In de winkel altijd vriendelijke ontvangst en erg goede service. Toppers.

Geweldige service

Zeer goede service

perfect !

besteld, geleverd,iets mis gegaan,met en telefontje zo opgelost, vriendelijk, geen gemopper, perfect afgehandelt, absolut Top !

Goede ervaring. Voor herhaling vatbaar

Doet wat beloofd, snel, correct

Snelle afhandeling en snelle levering .

Goede snelle levering.

Producten worden snel geleverd, nadeel zijn de minimale bestelkosten van 25 euro en de extra kosten voor online betalen. Voor de rest groot aanbod voor vaak scherpe prijzen.

Zeer professioneel

Ben zeer tevreden over de service telefonisch contact en de zending.

Alles bezorgd op tijd.

great service delery costs too high

great service but the delivery cost was more than the part I had ordered it was sent by courier service in a large cardboard box when it could easily sent in a padded jiffy bag by post at a 3rd of the cost