ok

okok

Mooie artikelen

Mooi spul Alleen door de ptt post nog steeds mijn onderdeel niet ontvangen. Zou vrijdag geleverd worden maar weet nog steeds niks

Uitlaat besteld paste perfect.

Alles Bestens

Bestellung, Kontakt und Lieferung Problemlos. Top

Alles geklappt und sehr schnelle Lieferung

Bin sehr zufrieden mit der gesamten Lieferung :-)

Helemaal goed!

Item zoals omschreven, vlot geleverd.

Einwandfreie Ware

Lieferung erfolgte schnell und die Ware war in einem zusätzlichen Umkarton vor Beschädigungen geschützt.

Juiste onderdeel snel geleverd

Was op zoek naar een onderdeel voor mijn eigenbouwchopper Lastig te vinden, gelukkig bij Taco Motos wel op voorraad Woensdag gebeld, vrijdag geleverd Top!!

schneller Service

Ich bin unzufrieden mit dem Kundenservice , wenn ich eine (Beispiel) Jacke bestelle muss ich sie ja auch erst anziehen um zu sehen ob sie passt so wars ungefähr mit der Krümmeranlage die ich bekommen habe und zurück geben wollte ( die Leistung vom Motorrad war gleich null ) deswegen wollte ich sie zurückgeben .

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Achat pièces harley

Très compétent et rapide

Ik had iets verkeerds besteld en jullie namen telefonisch contact met mij.

Dank voor zoveel initiatief! De bestelling is gecorrigeerd en ik heb de goede spullen gekregen. 1 puntje van aandacht, tape bij het versturen van olie even de draaidop. Het pakket zat vol voorvorkolie.

Fast shipping, great quality

top super geregeld

top super geregeld

Schnelle Lieferung! Gute Ware!

Schnelle Lieferung! Gute Ware! Guter Kundenservice!

goede en snelle levering

Vriendelijk

Vriendelijk, komen afspraak na

Alles super. Gerne wieder

Tolle Abwicklung. Kann nur empfehlen.

1A Ware und Service - schneller Versand

Sehr guter Service, 1 A Ware

Snel, Duidelijk, meedenkend.

Gas & Idle kabels besteld voor een Harley, deze waren in de winkel verkocht dus konden ze niet leveren op dat moment. Telefoontje gehad dat ze andere kabels hadden voor dezelfde prijs. Na het monteren van de kabels kwamen we erachter dat deze veel te lang waren, waarna 2 mailtjes genoeg waren om het op te lossen. Top service!

Einmal und nie wieder!

Unbrauchbare Membrane erhalten. Mit einer billigen Ausrede, man solle doch Vaseline nehmen wurde ich abgespiesen. Sorry, aber so geht man nicht mit Kunden um. Gruss Peter

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Gute Ware, Schneller Versand, Nettes Team

Gute Ware, Schneller Versand, Nettes Team

Gewoon goed

Kleine bestelling, gewoon zorgvuldig en vlot verzonden en ontvangen. Nette prijzen

Very fast response and delivery !

Everything is OK, I'll be back if I will need something for my FXSTS.

As expected

Very pleased with the service.

Zeer tevreden !!!!

Zeer tevreden van de producten en de service .

Over Taco-Motos

Taco-Motos Amsterdam; Harley Davidson Service Maintenance Repair Amsterdam ... We know you want the best possible maintenance. ... We know how to keep your Harley Davidson running like new. ... We understand your passion for Harley Davidson. ... We have a full range of performance parts. ... We love V-Twins, we are passionate about customer service. ... We sell parts for Harley Davidson V-Twins, exhausts, mufflers, air cleaners, handlebars and much more