schneller Service

Ich bin unzufrieden mit dem Kundenservice , wenn ich eine (Beispiel) Jacke bestelle muss ich sie ja auch erst anziehen um zu sehen ob sie passt so wars ungefähr mit der Krümmeranlage die ich bekommen habe und zurück geben wollte ( die Leistung vom Motorrad war gleich null ) deswegen wollte ich sie zurückgeben .

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Sie haben bei uns einen Bassani-Auspuff gekauft, der Motor muss neu abgestimmt werden. wenn du vorbeikommst können wir weiterhelfen

Achat pièces harley

Très compétent et rapide

Ik had iets verkeerds besteld en jullie namen telefonisch contact met mij.

Dank voor zoveel initiatief! De bestelling is gecorrigeerd en ik heb de goede spullen gekregen. 1 puntje van aandacht, tape bij het versturen van olie even de draaidop. Het pakket zat vol voorvorkolie.

Fast shipping, great quality

top super geregeld

top super geregeld

Schnelle Lieferung! Gute Ware!

Schnelle Lieferung! Gute Ware! Guter Kundenservice!

goede en snelle levering

Vriendelijk

Vriendelijk, komen afspraak na

Alles super. Gerne wieder

Tolle Abwicklung. Kann nur empfehlen.

1A Ware und Service - schneller Versand

Sehr guter Service, 1 A Ware

Snel, Duidelijk, meedenkend.

Gas & Idle kabels besteld voor een Harley, deze waren in de winkel verkocht dus konden ze niet leveren op dat moment. Telefoontje gehad dat ze andere kabels hadden voor dezelfde prijs. Na het monteren van de kabels kwamen we erachter dat deze veel te lang waren, waarna 2 mailtjes genoeg waren om het op te lossen. Top service!

Einmal und nie wieder!

Unbrauchbare Membrane erhalten. Mit einer billigen Ausrede, man solle doch Vaseline nehmen wurde ich abgespiesen. Sorry, aber so geht man nicht mit Kunden um. Gruss Peter

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Gute Ware, Schneller Versand, Nettes Team

Gute Ware, Schneller Versand, Nettes Team

Gewoon goed

Kleine bestelling, gewoon zorgvuldig en vlot verzonden en ontvangen. Nette prijzen

Very fast response and delivery !

Everything is OK, I'll be back if I will need something for my FXSTS.

As expected

Very pleased with the service.

Zeer tevreden !!!!

Zeer tevreden van de producten en de service .

Bon produit livraison rapide

Je suis satisfait de mon achat si ce n'est que pour certains articles la présentation est un peu fouilli. ( Je pense à des accessoires supertrapp). J'aurais aimé une présentation plus clair ça m'aurait évité de me tromper à part ça bon rapport qualité-prix livraison très rapide.

Zeer slechte ervaring

Ik schrijf normaal nooit reviews maar voor deze maak ik een uitzondering: Gereviseerde carburateur besteld omdat die van mij een gescheurde inlaat had. Na bestelling kreeg ik een carburateur met ook een gescheurde benzineinlaat, Toen ik hem wou retourneren leek dit geen probleem, maar enkele dagen later kreeg ik een boos telefoontje van een vrouw met een slecht verstaanbaar buitenlands accent over dat ik de boel aan het bedoezelen was. Ik moest mijzelf gaan verdedigen dat ik het niet zelf kapot gemaakt had. Dus als er een fout wordt gemaakt krijgt de klant de schuld, duidelijk. Uiteindelijk toch een carburateur gekregen die wel heel was, maar ik had liever mijn geld terug gehad zodat ik het bij een bedrijf kon kopen die wel vriendelijk met zijn klanten omgaat. Carburateur was ook niet eens geultrasoond maar wordt wel als “gereviseerd” aangeboden. Meerdere rubbertjes waren ook niet vervangen, bijboorbeeld het kleine rubbertje langs de acceleratiepomp. in mijn opzicht dus zeer onbeleefd en slechte kwaliteit.

Great

Quick delivery and great product

Top communicatie, goede feedback en correcte levering.

Alles i.O

Track and trace hat nicht funktioniert,der Rest war gut ,schnelle Lieferung

Rapidez y profesionalidad

Recomendado.

• ¿Nos recomendarías?

Top service!

Vriendelijke mensen, altijd goed geholpen!

Bestens, gerne immer wieder

Alles super gelaufen.

Over Taco-Motos

Taco-Motos Amsterdam; Harley Davidson Service Maintenance Repair Amsterdam ... We know you want the best possible maintenance. ... We know how to keep your Harley Davidson running like new. ... We understand your passion for Harley Davidson. ... We have a full range of performance parts. ... We love V-Twins, we are passionate about customer service. ... We sell parts for Harley Davidson V-Twins, exhausts, mufflers, air cleaners, handlebars and much more