Schnell und unkompliziert

Vriendelijke mensen met geduld

Vriendelijke mensen die altijd een oplossing weten. De koffie staat altijd klaar en de warmte is gemeend. Niet bij die grote bedrijven waar ze alleen aardig doen als je een nwe motor komt halen.

Fast shipping, good products, excellent customer service

Great to deal with

zeer snelle levering

Zou het zeker aan iedereen aanraden bij Taco te bestellen

Fijne duidelijke website, artikel werd snel verzonden. Deze was goed ingepakt waardoor er geen schade is opgelopen.

Top !

Easy to order and fast delivery !

Zeer goede communicatie.

Werd na een bestelling gebeld dat er perongeluk een verkeer onderdeel was verstuurd. Deze mevrouw was erg vriendelijke en gaf mij instructies om het pakket te weigeren. Ze had de zelfde dag het juiste verstuurd. Waarna het de volgende dag er als was. Dus erg vriendelijk met snelle service en goede communicatie.

Echt top

gewoon SUPER en snelle levering

Le produit et parfait

livraison très rapide merci

Snelle en goede service

Ik had op korte termijn 2 verlengkabels voor mijn lambdasondes nodig. Online besteld & na telefonisch contact heel snel geleverd gekregen volgens afspraak. Hele vriendelijke service en komen afspraken goed na.

Tolle Abwicklung, schnelle Lieferung. Alles super.

Die Ware ist Top und der Preis sehr gut.

Goede producten

Goede producten voor normale prijzen.

Very fast delivery to Sweden

Very good service.

EXELLENT

BEST CUSTOMER SERVICE EVER

Hurtig ekspedition

God hjemmeside

Velká spokojenost

Na obchodě mněli pouze 1 díl já potřeboval 2 díly, oni mi ho sehnali. Skvělá komunikace rychlé dodání do České republiky. Prostě skvělí tým.

Great service

Competitive pricing and fast delivery. Good quality forward controls and perfect fit.

Schnelle Lieferung

Erhalten, was ich bestellt habe. Entspricht genau der Beschreibung.

Goeie service

online besteld en snelle verzending, ook 1 dag eerder binnen dan geplant.

Alles bestens geklappt.

Alles super gelaufen, immer wieder,Note 1

Friendly and fast

Very satisfying experience. Good and friendly communication, fast delivery from Amsterdam to Germany. What more could a customer want?

Super sympa

Très convivial et sympathique je recommande

Over Taco-Motos

Taco-Motos Amsterdam; Harley Davidson Service Maintenance Repair Amsterdam ... We know you want the best possible maintenance. ... We know how to keep your Harley Davidson running like new. ... We understand your passion for Harley Davidson. ... We have a full range of performance parts. ... We love V-Twins, we are passionate about customer service. ... We sell parts for Harley Davidson V-Twins, exhausts, mufflers, air cleaners, handlebars and much more