Uistekende

Condensatieafvoerbuis aangekocht nadat het bij een concurrent fout gelopen was. Vriendelijk persoon aan de lijn. Komen hun belofte na qua stock online + levertermijn. Niks op aan te merken. Zeker een aanrader.

Perfecte prijs, snelle levering

Zie titel

Verkeerd type geleverd

Ondanks juiste bestelnummer, verkeerde type ventilatiebox geleverd (met pirilex in plaats van randaardestekker. Gebeld, zou teruggebeld worden. Not. Uiteindelijk nog 2 x moeten bellen voor ik iemand te spreken kreeg. Heb een vervangend snoer (eurostekker) opgestuurd gekregen om zelf te monteren, dit snoer mist de verdikking waarmee hij vastklemt in de omhuizing.

Vakkundig en snel ✔️

Fijn bedrijf zonder problemen artikel omgewisseld en super snel!

Uitstekend.

Goed assortiment. Normale prijzen. Snelle levering

Goed product

Goede en snelle service

goede en snelle service

snelle service als er iets fout gaat, echter je krijgt geen reactie op je vraag. Maar 2 dagen later krijg je de correctie thuis gestuurd. Kort antwoord op je vraag zou fijn zijn.

snelle levering en product voldoet aan de verwachting.

De webshop werkt goed en de levering ging volgens verwachting.

Zeer snelle en correcte levering

zeer goed

goede communicatie betreffende het order, de bevestiging, de informatie betreffende de status (dit vind ik zeker goed), de leveringstijd was zoals aangegeven tijdens het bestellen.

Bezorgd wat ik besteld had. Alleen naar nummer 75 ipv 75 A , maar ik weet niet of dat aan hun Janssen of aan mij lag.

Duidelijke site, mooie prijzen en snelle levering

Zie bovenstaande

Product z

Product snel geleverd, maar maatvoering slangen niet erg duidelijk op de site.

Eenvoudig winkelen en overzichtelijke side

Mijn ervaring is prima en de vervolg bestelling komt eraan !!

Fijne machine. Bijna geruisloos. Snelle levering in goede verpakking.

Goede kwaliteit en snelle levering

Radiatorkranen besteld en 2 dagen later al geleverd. Goede kwaliteit en zeker niet duur.

Juist product volgens site. Snel geleverd volgens afspraak

Snelle levering en een goed prijs

Terwijl ander geen voorraad hadden had janssen het wel Dus snelle leveriing en een goede prijs dan moet je bij janssen in nijmegen zijn

Nette afhandeling

Na retour zending vlotte afhandeling.

Alles klopt en snelle levering

Goede kwaliteit en prijs verhouding

Deze keer duurde levering iets langer. Wordt telefonisch goed te woord gestaan, vlotte afhandeling. Advies: bij vertraging even een berichtje.

Slechte service

Ik had geen briefje van DPD gehad over waar mijn pakket was afgeleverd. Na een week achter gekomen en gebeld met Vakhandel Janssen om te vragen of het pakketje nog bij hun lag. En gelukkig lag deze er nog! Alleen krijg ik niet de kans het pakketje op te halen, want ze willen het niet vasthouden, zodat ik het binnen 3 dagen op kan halen. De reden, ja er liggen zoveel pakketjes. Wat een ontzettend slechte service en on klantvriendelijk zeg. Normaal denk je toch even mee in oplossingen. Pakketje wordt nu voor helemaal niets terug gestuurd, omdat ik het gewoon op had kunnen halen.

Snel, correct en scherpe prijs

Scherpe prijzen, snelle en correcte levering door eigen vervoerder

vlot verlopen

goede prijs, goede site, vlot opgestuurd