Goed en efficient

To the point, snel en conform belofte

Top bedrijf!

Zeer aantrekkelijke prijzen en een goede service. Van harte aanbevelen!

Goede service, aanvullende info snel verkrijgbaar.

Prijs-kwaliteit is top

Scherpe prijs en snelle levering, wat wil je nog meer?

Alles prima in orde.

Alles prima in orde.

Hoge verzendkosten en niet het juiste artikel

Moet ik €5,75 verzendkosten betalen voor een brievenbuspakketje. Onderdelen besteld n.a.v. een meegestuurde foto, past het niet.

Perfect beter kan niet

Gewoon top En zeer snelle lever

Alles prima verzorgd!

Goed product en snel verzonden en ontvangen.

Vriendelijke contactpersoon

Goede prijs

Niet bestellen daar

Houden zich niet aan lever afspraak en als ietem later is laten ze niets horen

snelle levertijd

Goede informatie gekregen en snel geleved

Ik krijg geen reactie op de creditnota. Levering niet compleet

Er zijn spullen niet geleverd en krijg geen reactie meer.. ik krijg nog 80 euro retour

Snel en prima

Hulpvaardig en inventief

Op afstand heeft U ons succesvol geholpen.

Goede service, goed te bereiken !

Goede ervaring in lange jaren

Janneke ontvangt de mensen serious, vriendelijk en zij geeft de juiste behandeling met veel aandacht.

uitstekende service

correct en snelle levering

Zeer goed ge(vak)handeld.

Vakhandel Jansen heeft alles zeer goed geregeld. Besteld, betaald en vlot geleverd. Zoals het altijd zou moeten gaan. Keurig gedaan, top!

Snelle levering en goede prijs

Bestelde besturing voor groepenregeling CV (Remeha c_Mix) snel geleverd tegen goede prijs.

super

alles netjes op tijd geleverd

Geen reactie

Duurt altijd wat langer maar konden altijd wel aan mijn vraag voldoen voor een redelijke prijs. Nu heb ik een verkeerde levering en krijg geen reactie meer, ook is helaas het telefoonnummer verwijderd van de webshop.

Niks ontvangen

Niks ontvangen, geen PostNL briefje of iets dergelijks in de brievenbus ontvangen..!!! Weet dat dit meer aan de bezorgservice ligt, maar daar zijn jullie wel verantwoordelijk voor. Wat is anders uberhaupt jullie serviceverlening? Een pakketje meegeven aan 'n ander bedrijf..?!

kwaliteit van lampjes is zeer slecht

Service van de winkel was OK, maar helaas viel kwaliteit van 20v klassieke halogeen lampjes erg tegen, dekglas was van slechte kwaliteit plastic, bijna niet transparant te noemen. Dit zou je eigenlijk niet moeten willen verkopen. Ben zelfs huiverig om ze met deze kwaliteit uberhaupt te gebruiken ivm brandgevaar.

snelle, goede en betrouwbare servive

goede en betrouwbare service order werd uitgevoerd binnen het gevraagde tijdsbestek.

Oude Molenweg 137

6533WH Nijmegen