Dame aan de telefoon was enorm geduldig om systeem uit te leggen voor de bestelling!!

Goede producten voor een redelijke prijs en snelle bezorging

Het bedrijf doet wat het belooft. Heel fijn en daardoor betrouwbaar.

goede service en uitleg

ik heb eerst uitgebreid gemaild met janssen omtrent het soort hallogeen lampjes wat ik nodig had, waarna het bestellen erg soepel verliep, 2 dagen later had ik de lampjes in huis

vlotte levering

vlotte service en levering

super goed

dat was goede service

Good service

Very fast and correct response to a request for additional infos. Competitive price. Fast delivery in good shape. What else could you ask for?

Vlotte service

Snelle levering.

Prima ervaring qua prijs en prestatie.

Eenvoudig te bestellen via de website met 2 dagen in huis, kortom prima

geweldig

Mijn eerste bestelling was conform afspraak op tijd geleverd. Nadat ik nogmaals een onderdeeltje nodig had, hebben de medewerkers dit onderdeeltje gratis per post naar mij toegestuurd. Op en top geweldig en bedankt.

Goede producten, snel bezorgd.

Staat al hierboven.

Vlotte levering

Heb het bestelde onderdeel snel geleverd gekregen. Ik ben dus tevreden.

snel en correct geleverd

passende prijs t.o.v. andere handelaars.

Deskundige en vakbekwame installatie van 2 Airco's. Top

De monteur heeft bij ons, zeer netjes en vakkundig 2 airco's geplaatst, 1 airco in de woonkamer en 1 airco in de slaapkamer. Alles keurig afgewerkt en weggewerkt, tot in de puntjes. Vakmanschap. Laat in de avond, nadat alles gemonteerd was en ook volledig werkte kregen wij nog een uitleg, hoe alles werkt. Zeer mooi bedrijf, zeker aan te bevelen. Nogmaals dank voor de juiste advies, een schot in de roos, hier gaan wij nog heel lang van genieten. Een dikke 10. Hans Jacobs Nijmegen

Goed en nette prijs

Duidelijke site, snel geleverd en via mail goed op de hoogte wanneer het verzonden werd

Via de site besteld, andere dag in huis

Goede duidelijke website. Afhandeling werkt dus net zo snel. Top

Snelle levering prima prijs

Goede website eenvoudig te bestellen en snelle levering

Perfect afgeleverd dank u wel

Geen bijzonderheden alles is goed en geen mankementen

ik kreeg niet wat ik bestelde.

lekkende kraan afdichting nodig.Ik krijg echter een nieuw wieltje toegestuurd met faam rubber en een tubetje kit. Ook zonder aanwijzing trouwens

Bestelde lampjes netjes bezorgd

Moeilijk verkrijgbare lampjes gelukkig kunnen bestellen bij vakhandel Jansen en ze zijn netjes bezorgd (duurde ongeveer een week).

Zeer correct en snel.

S,avonds besteld en volgende dag geleverd.

Prima, maar de beugels hadden ze wel mogen bijleveren.

Goedkoopste plek om de DWTW te vinden, overzichtelijke website. Prima instructies en snel verstuurd. Echter kon ik de Vakhandel niet meer telefonisch bereiken na de bestelling. Tien minuten in de wacht gestaan, en daarna 'we zijn gesloten' voicemail na 16:00. Ik wilde alleen vragen hoe snel de bevestigingsbeugels nageleverd konden worden. Die hadden ze naar mijn idee bij mogen leveren.

ik heb geen probemen

ik heb geen problemen

Alle materialen waren aanwezig en snel geleverd!