Product als omschreven en van goed kwaliteit en snel in huis! Tot volgende aankoop weer bij jullie. Mvg Harry

Super netjes

3 airco s besteld bij Janssen en netjes geleverd . Top kan niet anders zeggen . George en yvette Dekker

Slecht

Slecht

prima geholpen

voor de eerste maal een bestelling gedaan geen enkel probleem

Mailtje gewenst

Mailtje welke dag het pakket geleverd werd was aangebracht.

Vlotte levering voor mooi prijsje

Oké

top!

zeer goede en correcte afhandeling van de bestelling!

Snel en efficiënt geregeld

Prima in orde.

Prima afgehandeld!!

Geen opmerkingen!

Het was weer top geregeld

Heerlijk, zo'n webshop: de site is toegankelijk. Geen onnodige rimram. De producten werden vlot en goed verpakt geleverd. Mijn CV-ketel werkt weer. Allemaal in twee dagen. Dank aan en hulde voor Vakhandel Janssen.

prima service

mooi op tijd geleverd

geweldig

zeer goed

Stuurt verkeerde artikel op

Ik kreeg de eenvoudige Tuka Tuka zonder mengkraan opgestuurd, terwijl ik de duurdere versie besteld had. Beetje zonde van al dat vervoer. De afhandeling daarna was zeer vlot.

betrouwbaar

betrouwbaar echter communicatie moet beter/sneller. Verzendkosten zijn relatief hoog, levering moet sneller kunnen

product niet compleet.

Niet goed want ik heb 2 Uponor S blindkap 1/2 binnendraad met pakking 1014120 gekocht en er zat maar 1 pakking in de zak, (wel 2 blindkappen). Dus

Snelle levering prima kwaliteit

Duidelijke site en prima kwaliteit en prijs!

Pakketje goed ingepakt

Het pakketje was zorgvuldig ingepakt zodat het goed tegen een stootje kon. Het product is geheel naar tevredenheid en ook snel verzonden. Helemaal goed!

Goede snelle afhandeling van mijn bestelling

Er werd gelijk meegedacht, ik kom zeker terug.

Ik heb nog geen idee, ik heb nog niets ontvangen!!

VOLG DE ZENDING VAN GEREEDSCHAPCENTRUM.NL ZENDING IS AANGEMELD, MAAR NOG NIET ONTVANGEN DOOR DHL

Prima geregeld

Bestelling prima afgehandeld.

Afwachten

Moet nog steeds op bestelling wachten, zal als het goed is 10 mei worden! Jammer, met bestellen stond wel degelijk dat hij voorradig was en gelijk kon worden geleverd. Het kan nog positief worden, ga er nu vanuit op 11 mei mijn bestelling binnen te hebben. Op dit moment geen aanbeveling.

Vriendelijke behulpzame vakhandel

Vriendelijke en behulpzame firma.

No nonsense

Gewoon goed.

Juiste materiaal en snel geleverd

Posititieve ervaring !

Prima, materiaal snel beschikbaar.