bestellen/afrekenen/levering goed

Vanaf Internet diect verwezen naar juiste artikelen, afrekenen simpel en levering op tijd. Alles goed, producten ook juiste pasvorm en compleet geleverd

Levertijd klopt niet

Wij hebben een warmte pomp boiler besteld staat bij 1 tot 3 werk dagen zijn al 6 dagen onderweg en nog steeds niks binnen

Goed materiaal

Snel geleverd tegen een redelijke prijs.

Service is mager

OK, het was mijn eigen fout het verkeerde artikel te bestellen. Maar eerst ontving ik geen reactie op mijn email waardoor de bestelling gewoon verstuurd werd en ik daarna de kosten moest betalen voor het terugsturen, maar ook na retourneren vereist het wederom een telefoontje voordat ze de retour afhandelen. Resterende bedrag crediteren vereist weer een contactmoment. De prijs van de artikelen, en de levertijd is wel prima.

Super goed

Van te voren gebeld dat de bestelling iets langer zou duren. Goed geïnformeerd en uiteindelijk met minimae vertraging geleverd. Prima service

snelle levering.

Fijne ervaring.

vlotte en tijdige levering

vlotte en tijdige levering

Conform afspraak geleverd

Conform afspraak geleverd

Zeer goede ervaring, vriendelijke mensen, goed kwaliteit.

Communicatie met de verkoper is goed, levering snel en goed verpakt.

Super service, mooi afgewerkt

Op 25 aug hebben wij onze Mitsubishi heavy industrial 3,5Kw airconditioning laten plaatsen door Vakhandel Janssen. Duidelijke communicatie bij aanvraag offerte, vakkundig advies gekregen. Neemt de tijd voor het plaatsen van de airconditioning. Zeer mooi afgewerkt. Gelijk een goed advies gekregen over uitbreiding volgend jaar voor de bovenverdieping. Hopen Janssen Vakhandel medio juni-juli-aug 2023 terug te verwelkomen voor de volgende opdracht.

Correcte afhandeling van de bestelling en vlugge levering naar België

Prima winkel

Goed assortiment, goede prijzen. Communicatie over levering kan beter. Levertijd was nu 4 dagen maar het was wachten op bericht hierover.

Snel en top geregeld

Perfect en spel geregeld

Prima.

Heldere productaanduiding op site. Gemakkelijk bestellen en betalen. Pakket niet veel groter dan totale inhoud en goed te 'tracken en te tracen' via KPN. Geleverd aan het begin van het opgegeven tijd window. Allemaal precies wat de naam aangeeft: Vakhandel Janssen!

Telefonisch goed advies zodat ik direct het juiste kon bestellen

Netjes geholpen

prima...

snel geleverd! product volgens beschrijving!

Onderdeel afvoer snel geleverd.

Goed, echter wel geen terugkoppeling dan mijn bestelling is geplaatst.

Goed, echter wel geen terugkoppeling dan mijn bestelling is geplaatst. Goede voorlichting vooraf.

geweldig!!

groot arsortiment en snel levering!

Snel antwoord, snel verstuurd

Wij hadden een vraag over welke douche strip ik moest hebben. Binnen een dag antwooor Later hebben wij deze besteld en binnen een dag in huis.

Nette afhandeling; ook de afhandeling naar omruil product verliep keurig.

Vriendelijke service; verder niets op aan te merken.

Zeer vriendelijk en behulpzaam