snel en voordelig !

snel bezorgd aan een faire prijs

Snelle levering, product in orde. Zoals besteld ook geleverd.

Zoals het hoort: vlot, adequaat en snelle reactie op mail. Prettige vakhandel!

Bestelling geplaatst, niets ontvangen. Geen reactie op telefoon en mail.

Graag bestelling 37708 annuleren en terugbetalen!

Tot nu toe geen levering

Product besteld met 1-3 dagen levertijd. Status zelfde dag nog op 'verzonden' gezet. 1.5 week later nog niks geleverd en geen status updates.

Ik wacht nog steeds op mijn bestelling

Vorige week woensdag een bestelling gedaan, een volle week later nog geen bericht over wanneer mijn bestelling geleverd word of enig ander bericht. De genoemde 1-3 werkdagen levertijd klopt dus niet... De prijs was wel aantrekkelijk. Er vanuit gaande dat ik nog wel mijn spullen kan verwachten beveel ik dit bedrijf vooralsnog wel aan.

Rechtzetting eerdere beoordeling Butler 2000

Volgend op mijn eerdere review van 23 juli nam de eigenaar contact met mij op. Zonder aarzeling bood hij mij onder garantie een nieuwe Butler 2000 doucherek aan en een retourlabel voor het defecte rek. Inmiddels heb ik het doucherek ontvangen en stuur ik het rek met productiefout terug. Mijn advies : neem bij het minste probleem steeds contact op met Vakhandel Janssen. Mijn ervaring is dat hij zeker bereid is om op een vriendelijke manier het probleem te verhelpen. Bedankt.

Snelle levering , plaatje was in overeenstemming met het geleverde

Snel geleverd kwaliteitsproduct voor hele goede prijs Super tevren

Correct en op tijd geleverd.

Prettig en correct

Correct

Goedkoop product maar ook mindere kwaliteit

ik kocht een Butler 2000 douchrek systeem aan de helft van de prijs. Nergens tijdens de aankoop stond er vermeld dat het om een product ging dat slecht geproduceerd was. Ophangstangen staan niet loodrecht op rekken. Vermits ik reeds in het bezit ben van zo'n doucherek kan ik perfect vergelijken. Jammer dat men deze info niet meegeeft tijdens de aankoop.

Eerlijk en betrouwbaar

Prima site en bedrijf . Telefonisch contact verliep ook heel goed. Bezorging op de aangegeven tijd en netjes afgeleverd door de vriendelijke chauffeur. Wij zijn zeer tevreden.

Goeie ervaring

Snelle levering. Goede producten. Alles OK en tot de volgende keer

Makkelijk en snel

Materialen makkelijk gevonden op de site besteld en snel geleverd.

teleurgesteld

aangeschafte reparatieset VSH onvoldoende , Benodigde O-ring binnenmaat 17 mm dikte 2 mm niet aanwezig, overige materiaal niet nodig. Ik voel me bekocht, ring 17mm 2mm dik elders niet gevonden .Stuur me deze ring svp alsnog op. Voor mij was 22,74 euro weggegooid geld. Groet: Gerrit Mars Vlamingstraat 8 2011WS Haarlem Tel 023 5317734 (jullie zijn telefonisch niet bereikbaar! )

Schneller Versand

Große Auswahl und gute Preise sehr schneller Versand. Der Shop ist empfehlenswert

Op zoek naar originele waterafvoer strips voor onze gebogen huppe douchecabine. Nergens te vinden totdat we vakhandel Janssen tegenkwamen, geleverd binnen 24 uur. Perfect wij kunnen weer fijn douchen

Gewoon goed en snel geleverd

Zeer prettig

vriendelijk, maar kon me helaas niet helpen

Ik had een glijschaal nodig voor mijn dakdoorvoer, met een diameter van 18 cm, voor een pijp van 16 cm met daaromheen een cm isolatie. Ik zag op de website van Janssen een glijschaal met diameter 18 cm, maar toen ik hem in huis had bleek de diameter 20 cm te zijn, dus te wijd. Ik moest hem helaas terug sturen. Ruilen was geen optie omdat er geen exemplaar in de gewenste maat beschikbaar was. Ik kreeg wel vlot het geld teruggestort op mijn rekening.

Snel gevonden en ontvangen

Kreeg benodigde zinken onderdeel snel gevonden bij de vakhandel en na bestellen zeer snel ontvangen en dat alles tegen een scherpe prijs.

Ik vind de geleverde reparatie setjes voor een vorstvrije buitenkraan wel duur.

Snelle levering en alles paste.

Voor een afzuigventilator unit in een woonhuis had ik een nieuwe ventilator nodig. De bestaand unit was niet uit te bouwen , er was een muur gemetseld. Kon wel de ventilator zelf wel los halen, niet het complete huis. Nieuwe ventilator besteld, de oude ventilator motor was van november 1993 , maar de nieuw geleverde paste precies. Vanmiddag ingebouwd , werkt weer prefect.

Snelle service en goed advies.

Na telefonisch contact,over artikel wat niet op tijd geleverd kon worden. Op advies een ander product besteld. Prijsverschil binnen paar dagen verrekend.

Ontvangen en goed telefonisch geholpen.