Heel goede ervaring

Heel goede ervaring, alles top

Snel besteld snel geleverd

Top bedrijf houd zich aan afspraak omtrend leveren. Product goed verpakt. Top

Duurt lang en slecht bereikbaar

Eind mei airco besteld en na zelf gebeld te hebben gehoord dat hij niet leverbaar is. Verandert naar een ander op 4 juni en die was op voorraad en zou er binnen 2 weken zijn. Zelf weer gemaild vorige week en ze zeiden dat er een levering zou plaats vinden in deze week dus qw hoopte dat onze erbij zou zitten. Vandaag zelf weer gebeld en na een kwartier kreeg ik iemand aan de lijn en ze ging het navragen. Degene die het kon zien was bezig dus ze gaat me als het goed is terug bellen. Zou ze vorige keer ook doen maar toen ook niet gebeurd. Hopen dat ze vandaag wel terug belt en we snel onze airco krijgen!

Super snelle levering

Goede ventilator, snelle levering

Goed produkt en snelle levering.

Groot assortiment en prima levering.

Veel te bestellen en leveringen gingen redelijk snel en altijd goed, retouren geen probleem. Website kan beter maar je komt er altijd wel uit.

Product snel geleverd alleen slecht geïnformeerd

De producten die ik bij Vakhandel Janssen heb besteld zijn relatief snel geleverd, alleen werd ik niet geïnformeerd over de verwachte leverdatum. Ook geen track&trace ontvangen. Toen ik belde met Vakhandel Janssen werd aangegeven dat mijn order direct door hun leverancier aan mij geleverd zou worden. Na zelf contact te hebben opgenomen met de leverancier hoorde ik dat mijn producten op dezelfde dag nog geleverd zou worden en zo geschiedde. Al met al, snel geleverd alleen slecht geïnformeerd door Vakhandel Janssen.

Zeer snelle levering

Zeer snelle levering, goed artikel

Goede bezorging en materiaal is goed

Had een buitenkraan besteld. 2 dagen later in huis. Bezorging was goed en materiaal uiteraard ook. En de prijs was gemiddeld/normaal. Ik ga hier zeker nog materiaal bestellen als ik wat nodig heb.

Snelle levering. Goede informatie verstrekking. Geen schriftelijke bevestiging/factuur ontvangen.

Prima levering.

Prima levering. Op tijd de juiste spullen.

Goede service en snelle levering.

Telefonisch zeer slecht bereikbaar

Ondanks belofte levering kwam veel te laat en pas na dreiging om te annuleren

ik heb heel goede ervaringen met het bedrijf

Als we voor de V.v.E. Egelantier een bestelling plaatsen is het bijna altijd de volgende dag in huis. Wel is het zo als we een motor van een ventilator bestellen krijgen we een hele box, en blijf de box bij ons in de opslag staan.

Snelle levering , netjes verpakt. Totaal geen klachten

Snel en voordelig

Het product dat ik nodig had was het voordeligst bij vakhandel Janssen. Daarnaast was het er al na een dag. Mooiste zou zijn als de bezorgkosten er niet zouden zijn, maar verder 100% tevreden.

snel in huis

makkelijk besteld. snel in huis.

Mijn online bestelling is Goed verpakt en snel geleverd.

Duidelijk, Accuraat en snel

Duidelijk, accuraat en snel

Airco keurig afgeleverd.

De bediening van de airco is makkelijk te doen.De airco doet z'n werk goed prima product.

topbedrijf

retour sturen

Snell geleverd maar retour is probleem.Duurt heel lang voor dat de telefoon opgenomen wordt.Een heleboel gezeur.Nu maar wachter wanneer er een nieuwe wordt gestuurd.Ik wordt hier Niet vrolijk van!

Inhoud van het pakket was krom

De holle schroefdraad kwam krom uit de doos verpakking. Deze wel weer redelijk recht kunnen krijgen maar een kartonnen koker oid zal beter zijn.

U heeft een verkeerd model geleverd, e-mail gestuurd, zending teruggestuurd, geen reactie gehad.

Mijn levering is toegekomen maar het is een verkeerd model. In mijn bestelling, orderbevestiging en op de factuur staat model Sanibroyeur Sanipack 005050. Hetgeen geleverd is geweest is een Sanibroyeur Sanipack Pro UP. Deze heeft grotere buitenmaten en de uitgang zit aan de andere zijde van het toestel. Door de grotere buitenmaten kan ik deze niet installeren in de beschikbare ruimte. Graag had ik het juiste model opgestuurd gekregen, Sanibroyeur Sanipack 005050. Ordergegevens - Order 27204 Graag had ik vernomen wanneer het juiste model gaat geleverd worden.

Goede kwaliteit

Snelle levering En goede kwaliteit