steeds vriendelijke reactie en behulpzaam

ik bestel er nog.

Een correcte, snelle afhandeling van mijn bestelling!

Een snelle en correcte afhandeling van mijn bestelling.

Voor de tweede keer een bestelling geplaatst en de levering zoals beloofd

vlotte levering en een ruim aanbod

ik had onderdelen nodig voor een Daalderop boiler en deze hadden jullie op voorraad tegen een correcte prijs.

Prima levering

Snelle levering, goed en niet overdreven verpakt.

Goede en snelle service.

Bij het openmaken van het pakketje bleek een lampje te zijn gebroken. Na telefonisch contact te hebben gehad heb ik twee dagen later een nieuw lampje ontvangen. Heel netjes. Dus ik zou u bedrijf zeker aanbevelen.

perfecte ondersteuning

Heb telefonisch contact gehad en heb zeer goed advies gehad. Geleverde product was precies wat ik nodig had!

Goed advies en snelle service

Gied advies en snelle service. Proma ervaring mee dus

kan er nog niets over zeggen apparaat is wel geïnstalleerd nog niet werkend cqookerkraan is defect

zie bovenstaande opmerking

Snelle reactie en bzorging, goed advies op mijn vragen: dank!!!

Goed bedrijf!

Behulpzaam en vlotte levering

Behulpzaam en vlotte levering

Goede voorlichting bij contact

Had een foutje gemaakt in mijn bestelling even gebeld en uitgelegd mijn verkeerde bestelling teruggestuurd en de volgende dag was mijn goede item reeds ontvangen. Nog nooit meegemaakt; TOP

Betrouwbare leverancier

Wij kopen hier maar 1 artikel dit wordt telkens keurig op dit volgens de gemaakte afspraken geleverd.

Prima website, klantenservice was rommelig.

Telefonisch en per mail contact gehad over elke items, zouden hier binnen 24u aanwerken. Na drie dagen nog geen bericht, hierdoor enkele items bij andere winkel besteld.

Snelle levering, goede producten!

Goede service, snelle levering, goede producten, kortom een dikke 10!

Snelle en prima levering.

Prima, nog niet top

Duidelijke site. Na mailcontact, dat overigens erg prettig en professioneel verliep, werd ik nóg wat wijzer op enkele belangrijke onderdelen (materiaalsoort, onderhoud, duurzaamheid). Wellicht goed om ook de productinformatie verder te verrijken op de site. Deze info is nl wel gewoon voorhanden bij jullie personeel. Levering zou 1-3 dgn zijn volgens de productinfo. Na contact met bedrijf bleek dit echter een week te zijn. Geen probleem verder, maar actualiseert a.u.b. deze info op de site. Levering door DHL. Tijdvak levering 9-18u en werd die dag verder niet geactualiseerd. Da's erg jammer.

Scherpe prijzen, vlotte levering, veilig verpakt, kortom een aanrader!

super snel geregeld en telefonisch prettig kontact

Zoals in boven genoemd

Snelle service, goede prijs en goed verpakt. Twee kraantjes voor wc.

Maakt waar wat beloofd

Kon hier in Frankrijk niet tegen een redelijke prijs vinden wat ik nodig had. Telefonisch advies/ondersteuning werd ook de tijd voor genomen. Conclusie: Zelfs met verzendkosten, welke overigens heel schappelijk zijn, een voor mij goede deal gemaakt.

Makkelijk te bestellen. Snel geleverd

Goede service snel geleverd.

Vakkundig advies, snelle verzending, product zoals aangegeven. Als ik weer een soortgelijk product nodig heb dan zal ik zeker weer bij Vakhandel Janssen bestellen.

Snelle service en goed product

Goede serice