Behulpzaam, snelle levering, soepel bij teruggave

Behulpzaam, snelle levering, soepel bij teruggave

Uitstekend.

Duidelijke website, gekregen wat ik bestelde en snel!

UITSTEKEND

CORRECTE LEVERING ,VLOTTE AFHANDELING

produkt goed, communicatie laat veel te wensen over

zie boven

zeer snelle service

zeer tevreden over de eerste kennismaking met de firma

Snel en correct

Snelle levering.

uitstekend

vandaag besteld morgen afgeleverd overmorgen betaald het is wederom zo gegaan, ik ben zeer tevreden

Alles zoals verwacht

Alles pima

Netjes verpakt en goede levertijd

Precies wat ik wilde hebben, op tijd, goed verpakt

Zoals het hoort. Geen opmerkingen.

Eenvoudig bestellen Duidelijke mail Snelle levering Goed product

Bestelling snel geleverd en netjes verpakt

Mijn bestelling is snel geleverd ondanks de melding dat het langer kon duren. Duidelijke communicatie per mail.

Fast delivery and good product as described !

Thanks

Betrouwbare lokale ondernemer

Ik heb blij dat ik in deze tijden waarin winkels gesloten zijn online spullen kan kopen bij de mij bekende en vertrouwde ondernemers. Vakhandel Janssen is gewoon een fijne, behulpzame en deskundige zaak. Betreft ook een installatiebedrijf. Ook betrouwbaar en deskundig. De deskundigheid en parate kennis ervaar je ook in de winkel, ook online.

Heel slecht bedrijf

Niemand neemt op als je belt. Vervolgens, staat er bij het betalen dat het gratis af te halen is bij een postnl punt bij jouw in de buurt. Dat is helemaal niet waar, achteraf worden er bezorgkosten gevraagd. Ook een hele slechte en trage communicatie met het bedrijf.

Vlotte levering

Eerste keer besteld en die is heel vlot verlopen. Enkele dagen na het plaatsen werd het stuk al geleverd. Dankjewel!

!!!WAARSCHUWING!!! Leveren verkeerde producten en laten U opdraaien voor de.retourkosten!

De firma Janssen heeft mij verkeerde producten geleverd en heeft mij de retourkosten hiervoor tot op heden nog steeds niet terugbetaald. En inmiddels zijn we helaas dus alweer bijna 2 maanden verder... Echt te schandalig voor woorden! De firma Janssen maakt een fout en laat hun klant hiervoor opdraaien. Ik heb dus €6,75 voor lucht betaald, echt geen woorden voor. En natuurlijk is 'Vak'handel Janssen telefonisch (24/7 voicemail) en via e-mail de afgelopen maanden niet bereikbaar voor verhaal. Helaas ben ik dus nu genoodzaakt om melding te maken van hun ondeugdelijke bedrijfsvoering bij de Autoriteit Markt & Consument wegens het niet naleven van de regels. Volgens het consumentenrecht zijn de retourkosten immers altijd voor rekening van de verkoper in het geval van een foutieve of defecte levering. Dus bij deze bent u gewaarschuwd voor het meest klantonvriendelijke bedrijf van Nederland. Bah, gewoon misselijkmakend, dat zulke bedrijven nog bestaan, plaatsvervangende schaamte! Vakhandel Janssen, zorg dat u iets doet aan uw bedrijfsvoering, dit kunt u echt niet maken!

Op tijd afgeleverd

Snel en correct afgeleverd

Goed advies en snelle levering

Nadat ik mijn vraag aan vakhandel Janssen had gesteld kreeg ik al snel een passend antwoord, waarna ik de juiste bestelling kon doen, welke een paar dagen later reeds afgeleverd werd.

Snelle correcte levering. Ook retour onderdelen snel terugbetaald. Moment van verzenden mag wel beter gecommuniceerd worden.

Bestelling geplaatst en was 2 dagen later binnen.

zeer goed

Bestelling ging vlot zeer snel geleverd volgens afspraak.

Goede producten, met gunstige prijzen en snelle levering.

Zie boven..

Snel en zorgvuldig

Snel en zorgvuldig

Niet goed

Artikels besteld en de helft verkeerde maat geleverd terwijl het op de pakbon juist vermeldt stond. Ze zouden direct de juiste maten sturen maar dat duurt zeer lang en dus nog niets ontvangen.