Goede prijs, snelle levering.

Deskundige telefonische uitleg.

Positief

Vertrouwd adres om te kopen. Niet goed geld terug, dat werkt prima.

mijn ervaring was prima

Op internet kwam ik niet helemaal uit mijn bestelling maar ben door de medewerker op weg geholpen

Uitgebreid aanbod en snel geleverd

Buitenkraan sleutel besteld . Veel keuze . Vlot geleverd .

Vandaag besteld morgen in huis

Product snel ontvangen en goede handleiding.

Geen communicatie

Thermostaat/ voeler Daalderop besteld , op de site met gepresenteerde onderdelen tekening. Echter was de thermostaat/voeler niet conform de tekst, dus paste niet, hierover gecommuniceerd per mail, geen enkele reactie, artikel terug gestuurd met verzoek ook mijn terug zend kosten te vergoeden. Dit laatste is niet gehonoreerd. Geld terug van artikel is wel snel terug gestort. Dus .,...........

Vlotte levering

Telefoon gesprek verliep niet zo vlot vond ik , niet meedenkend met je, maar het product is goed afgeleverd, netjes verpakt.

Product na een week kapot

Ik heb een Peha dimmer besteld type 433 tot 400W. Ik krijg een vergelijkbare dimmer van merk N&L. Deze heeft het een dag goed gedaan en kreeg daarna kuren. Na 3 dagen gingen de lampen zelfs niet meer uit als je de knop geheel terug draaide. Uitgebouwd en in de vuilnisbak gegooid. Prul. En €18,- lichter.

Snelle correcte levering. Voldoet aan de verwachtingen

Vakhandel Janssen had een goede prijs: uitstekende prijs/kwaliteit verhouding

goed product en snelle levering

Zeer goed (eerder bericht klopt niet)

Prima geholpen

Snelle levering van artikel als beloofd

Besteld artikel snel in huis en als ‘tweede hands’ in prima staat zoals beloofd

zoals het hoort,snel goed en tevreden

alles super ok

Trillingdempers binnen 24 uur geleverd.

Prima service, goed informeren bij wijzigingen

Snelle levering en goede service.

Mijn bestelling was snel geleverd, en op een technische vraag over het product kreeg ik een snel en adequaat antwoord. Prima bedrijf. Is de naam “vakhandel” meer dan waard!

alles verliep naar wens

Besteld en geleverd volgens planning, meer moet dat niet zijn

Levering voldoet aan de verwachtingen

Vakkundig en snel geleverd

Goed en prettig geadviseerd, zeer snel geleverd

Vertrouwen

Had een boiler nodig telefonisch gevraagd welke type ik wilde, prima geholpen volgende dag in huis en alles werkt weer prima. Dat geeft vertrouwen wat ik zeer belangrijk vind

Klantvriendelijk en behulpzaam.

Door het meedenken en plegen van wat telefoontjes konden zij mij toch op tijd aan een product helpen wat geen enkel ander bedrijf lukte. Superfijn. Erg dankbaar daarvoor. En degene die mij hielp was ook erg prettig in t contact. Iedereen aan te raden.

Goede prijs en op tijd geleverd

Juist geïnformeerd over de levertijd van ouderwetse spotlights. Goed verpakt en zeer voordelig.

Gewoon goed !!

prijs -product-info-verzending