Perfect, snel het juiste product geleverd.

Perfect, snel het juiste product geleverd.

Prima .

Goede service,vriendelijk contact

perfect

zoeken,vinden,bestellen,betalen,geleverd door postboder 14 u later. perfect

All worked fine. Recommended.

I ordered my heat recovery system to be send to Germany. All worked fine. Versand nach Deutschland, völlig problemlos.

Snel geleverd, goed spul

Alles ging heel vlot, vanaf de bestelling tot en met de levering.

Volgende dag al geleverd na bestellen

Traag bedrijf

Zeer traag in verstuuren , en er zit ineens een ander adres op de verpakking. Een adres van de buren.

Uitstekend per mail op de hoogte gehouden

Artikel was op voorraad. Ophalen en klaar. Gewoon heel goed!

Product goed, maar communicatie slecht

Werd aangegeven op site dat product op voorraad is, horen dagen niets. Waarna we informeren en krijgen dan te horen dat het product niet op voorraad is. We verzoeken om terugstorten van het betaalde bedrag en vervolgens wordt de volgende dag het product bezorgd.

altijd iemand thuis toch naar post nl punt

niet goed waarom direct naar post nl punt

Prix + rapidité

Prix intéressant + qualité de livraison (clarté) + rapidité (3jours) pour la belgique

Goede website super service

Order heel netjes afgehandeld en geregeld . Super service is tenminste nog de mogelijkheid om telefonisch contact te maken !!. Dat maak je tegenwoordig bijna niet meer mee . Top bedrijf !!

Duidelijke website, snel geleverd

Producten zijn goed te vinden, bestelproces is duidelijk en vervolgens snelle levering. Dit tegen goede prijzen

Snel antwoord op vragen, snel verzonden. Prima.

altijd goed geregeld

Veel op voorraad en altijd snel geholpen. Nog nooit verkeerde onderdelen gehad.

Goede service.

Ruime keus

slecht

Bestelling van 3 lampen werd snel geleverd. Kwaliteit van de geleverde lampen was ronduit slecht. De eerste wilde niet branden, de tweede kwam gebroken uit de doos en de derde heb ik uit teleurstelling niet meer geprobeerd. De lampen waren voor mijn schoonvader een man van 93 die zei, nu heb je mij iets moois gekocht. Het was gezien de verzendkosten - en daarna het mogelijke welles / nietes of de lampen al defect waren bij levering - voor mij niet zinvol om de lampen te retourneren en nieuwe te vragen. Met verzendkosten 15 euro weggegooid. Jammer.

Prima, snel, goed verpakt en zoals beschreven

Zeer snel het artikel gevonden en op voorraad. Zeer snelle verzending naar Belgie

Ventilator motor opgestuurd voor revisie. Snel geholpen en prima afgeleverd. Top!

Fijne ervaring met dit bedrijf

Warmtepomp besteld en de volgende dag al in huis.

4 lampen geleverd waarvan 2 kapot,niet de moeite genomen om om kontakt op te nemen

2 kapotte lampen geleverd

Super service!