Snel en prima

Hulpvaardig en inventief

Op afstand heeft U ons succesvol geholpen.

Goede service, goed te bereiken !

Goede ervaring in lange jaren

Janneke ontvangt de mensen serious, vriendelijk en zij geeft de juiste behandeling met veel aandacht.

uitstekende service

correct en snelle levering

Zeer goed ge(vak)handeld.

Vakhandel Jansen heeft alles zeer goed geregeld. Besteld, betaald en vlot geleverd. Zoals het altijd zou moeten gaan. Keurig gedaan, top!

Snelle levering en goede prijs

Bestelde besturing voor groepenregeling CV (Remeha c_Mix) snel geleverd tegen goede prijs.

super

alles netjes op tijd geleverd

Geen reactie

Duurt altijd wat langer maar konden altijd wel aan mijn vraag voldoen voor een redelijke prijs. Nu heb ik een verkeerde levering en krijg geen reactie meer, ook is helaas het telefoonnummer verwijderd van de webshop.

Niks ontvangen

Niks ontvangen, geen PostNL briefje of iets dergelijks in de brievenbus ontvangen..!!! Weet dat dit meer aan de bezorgservice ligt, maar daar zijn jullie wel verantwoordelijk voor. Wat is anders uberhaupt jullie serviceverlening? Een pakketje meegeven aan 'n ander bedrijf..?!

kwaliteit van lampjes is zeer slecht

Service van de winkel was OK, maar helaas viel kwaliteit van 20v klassieke halogeen lampjes erg tegen, dekglas was van slechte kwaliteit plastic, bijna niet transparant te noemen. Dit zou je eigenlijk niet moeten willen verkopen. Ben zelfs huiverig om ze met deze kwaliteit uberhaupt te gebruiken ivm brandgevaar.

snelle, goede en betrouwbare servive

goede en betrouwbare service order werd uitgevoerd binnen het gevraagde tijdsbestek.

2e hands artikel ontvangen

2e hands artikel ontvangen ipv nieuwe geen reactie op mn bericht

snel en goed

Er wordt goed geschakeld op vragen buiten de webshop om.

Snel en accuraat.

Snel en accuraat.

Alles op tijd geleverd en super snel

Levering op tijd bij acceptabele kosten.

Positief

was goed

top

Niet het goede product geleverd!

2 dezelfde lampen besteld. Echter 2 verschillende geleverd en niet de goede. De lampen corresponderen niet met de tekst die op de verpakking staat. 2 Keer gemaild maar na 1 week nog geen reactie ontvangen!

Mijn bestelling niet gekregen

Mijn bestelling niet ontvangen

Zeer zeer tevreden over de gang van zake.

Snelle levering, zelfs in drukke tijd!

Prof. Ontstopper

Na lang zoeken een goede prof of stopper gevonden. Na vele malen tevergeefs HG nu deze ontstopper en werkt perfect. Goed product en van bestellen tot in huis, keurig verlopen. Houden zo.

Mooie sortering en veel accessoires.

Scherpe prijs, goede website