Filters

1

Moreel failliet

Kan ik ook 0 sterren geven? Deze ondernemer lapt allemaal regels aan zijn laars en komt afspraken niet na. De order wordt na een arrogant bericht uiteindelijk zonder overleg geannuleerd. Ik kom hier nooit meer terug.

  • Aanbevelen? Nee
1

Zeer slecht!

Voor bijna 8000 euro aan airco’s gekocht en laten installeren. Na nog geen 4 jaar is er een airco defect, heeft een elektrische storing. Na het melden geen reactie, nog maar een keer melden. Eindelijk contact, er werd gezegd dat ik de voorrijkosten zelf moest betalen, mag helemaal niet omdat er 5 jaar garantie is. Maar ok met de huidige brandstof prijzen heb ik daar geen problemen mee. Maar ik hoor helemaal niets meer. Gebeld, en ja ik ben je niet vergeten, dat is fijn maar daarna volledige stilte, helemaal niets. Maar een ander bedrijf ingeschakeld en de reparatie zelf betaald, binnen een maand geregeld. Dus zeer slecht wat service betreft. Verkopen en afrekenen prima, maar daarna stopt het. DENK GOED NA VOORDAT JE HIERMEE ZAKEN DOET!

  • Aanbevelen? Nee
1

zeer slechte service

ik heb via internet een warmtepompboiler gekocht en laten plaatsen door de Firma Janssen. Na 5 jaar kapot. Kosten waren bij aanschaf ruim € 1900,= Janssen gebeld ivm de wettelijke garantie. Geen garantie meer volgens hem. Voorrijkosten en 1 uur arbeid € 350,= excl. BTW. Anders kwam hij niet. Consumentenbond ingeschakeld. Mag na 5 jaar niet kapot gaan en je hebt wettelijke garantie. PAS OP, NIET BIJ FIRMA JANSSEN!!!! Op advies advocaat ingeschakeld. Ook hij zei: recht op wettelijke garantie! Janssen dot niets. Wilt komen voor € 350 excl BTW, incl 1 uur arbeid. Advocaat aan de slag en diverse brieven en sommeringen gestuurd. Firma Janssen geeft geen service. Met verzekering afgesproken dat ik van hen een ruime vergoeding kreeg ipv procederen. Ik heb heb ruime vergoeding gehad, alleen jammer dat de Firma Janssen er goed mee weg is gekomen. De compressor was kapot, en is een hele dure reparatie. FIRMA JANSSEN VERKOOPT GRAAG, MAAR VERWACHT GEEN SERVICE. ALS GELD BINNEN IS KAN JE NAAR GARATIE EN DERVICE FLUITEN. WAARDELOZE FIRMA!!!! Er is keus genoeg in de omgeving, dus ga a.u.b. naar een bedrijf die betrouwbaar is en wel service geeft.

  • Aanbevelen? Nee
1

Slecht !

Bestelling gedaan en betaald, maar na 14 dagen nog steeds niets ontvangen. Ze zijn alleen per email bereikbaar. Echter, na een email te hebben gestuurd, geen enkele reaktie ontvangen.

  • Aanbevelen? Nee
10

goed

goed

  • Aanbevelen? Ja
10

Wat je vraagt wordt geleverd

Een dag levertijd vind ik prima!

  • Aanbevelen? Ja
4

Een van de twee o ringen was niet bestemd voor product

Een o ring was te klein voor de buitenkraan

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

Met het onderdeel set voor de VSH Polaris de vorstvrije buitenkraan kunnen herstellen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle levering, goede kwaliteit

Garnituur voor buitenkraan besteld. Snel geleverd en van goede kwaliteit.

  • Aanbevelen? Ja
6

Bijna goed!

Kraansetje besteld voor buitenkraan VHS Polaris GK115 via Guy van den Bossche. Snel geleverd maar helaas was het rubber van 4 mm dikte een rubber van 2 mm dikte. Bij Praxis alleen 2 verkrijgbaar in gezamenlijke set van € 5,99. Nu ringen in de doos die ik waarschijnlijk nooit nodig heb of vergeet dat ik ze heb.(Praxis dus ook een minpunt waard)

  • Aanbevelen? Ja
9

Snel met versturen

Correct

  • Aanbevelen? Ja
10

Fijne service

Onze pijpen kwamen beschadigd aan en kreeg een nieuwe opgestuurd. Misschien wel goed om de producten beter te verpakken.

  • Aanbevelen? Ja
2

“Lees de instructie”

Leveren een niet passende reparatie set voor rond de €20,-. Bij vragen is het “lees de instructie”. Passende ring bij de warmteservice, 35 cent…

  • Aanbevelen? Nee
10

Snelle complete levering!

Snelle en complete levering!

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

Vanaf bestelling tot levering perfect inorde. Echt niets op aan te merken !!

  • Aanbevelen? Ja
9

top

alles prima en snel geregeld

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel en goed product

-

  • Aanbevelen? Ja
3

Niet leveren

Slecht heb mijn bestelling nog steeds niet binnen maar wel betaald

  • Aanbevelen? Nee
10

Perfect product

Lekkende VSH Polaris vorstvrije buitenkraan weer als nieuw met dit renovatie setje. Scheelt een hoop werk.

  • Aanbevelen? Ja
9

Goede en vlotte levering

Goed

  • Aanbevelen? Ja
9

Top bedrijf

Reparatie set voor buiten kraan gekocht. Snel geleverd Makkelijk te monteren

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Snelle levering, het juiste product

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig

Binnen 24 uur geleverd

  • Aanbevelen? Ja
10

Top levering

Goed en snel.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima deal

Door een vervangsetje aan te bieden in plaats van een complete buitenkraan ben ik veel goedkoper uit. Prima service !

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Oude Molenweg 137

6533WH Nijmegen

243502830

[email protected]

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.