Gewoon wat beloofd

Gedaan wat beloofd en eerlijke advies gegeven

Vaktechnisch en commercieel top.

Adequate Internet site. Relevante informatie. Bestelproces en betalingsproces goed ondersteund. Adequate informatievoorziening rond logistiek. Levering volgens afspraak. Product voldoet 100% aan de geschapen verwachtingen.

Duidelijk, helder en vriendelijk.

Site is goed en duidelijk. Telefonische info is helder. Vriendelijke en goede infoverstrekking. Er wordt moeite gedaan de zaken goed duidelijk te maken. Een kleine omissie van de site en de info is door Vakhandel Janssen zelf onderkend en om niet meegeleverd. De levering is even op verzoek uitgesteld en direct daarna geleverd op een van de afgesproken dagen. Netjes en droog op pallets verpakt en goed toegankelijk door de transporteur op het erf geplaatst.

Snel en goed verpakt

Snelle bezorgservice

Goede service, snelle levering en scherpe prijs.

Heel goed en vakkundig geholpen!

Ik ben heel klantvriendelijk en deskundig geholpen. Kon ook overleggen over de beste oplossing. Helemaal top!

Snel bezorgd

Vervangend rubber voor de douche vloertrekker gevonden die niet makkelijk te vinden was behalve bij vakjanssen , dus helemaal blij dat ik geen nieuwe vloertrekker hoefde te kopen.

Bestelling en bezorging snel en accuraat

Prima geregeld

Zeer behulpzaam

Mail wordt direct beantwoord

goed, alles volgens afspraak.

is goed kan niet beter. levering product prima

vriendelijk, efficiënt, goede prijs en kwaliteit

De grote online winkel kende hun product niet, vertelde me dat het x was toen het y was. Vakhandel Janssen kende zijn eigen producten, en was ook van betere kwaliteit en veel betere prijs. Ik zal niet ergens anders zoeken.

slechte service bij retourzending

Verkeerd geleverde onderdelen voor een buitenkraan. Na diverse mails met uitleg en foto's dat de onderdelen niet pasten in mijn kraan heb ik de onderdelen retour gestuurd en het geld voor de onderdelen ontvangen min de verzendkosten. Dus heb ik 2x de verzendkosten betaald voor een foutieve levering

Duidelijke site en goede prijzen

Duidelijke site, snel mijn keus kunnen maken en binnen enkele dagen in huis.

Voor herhaling vatbaar

Duidelijke klantvriendelijke site. Goede communicatie van bestelling tot levering. Breed assortiment. Acceptabele prijzen. Product snel en goed verpakt geleverd. Wat mij betreft een site om vaker iets te bestellen. Alleen jammer dat ze geen mogelijkheid voor AfterPay hebben, Zeker als je voor de eerste keer online bij een bedrijf besteld en wil kijken hoe het proces verloopt.

Goed advies, snelle levering

Goed advies, snelle levering

Alles verliep perfect

Product, leveringstermijn en bezorging waren uitmuntend

Perfect geregeld

Mijn bestelling was naar wens

Niet zo ik wenste

Een reparatieset, die niet geheel past, met een feed back, dat ik zelf een gaatje moet boren in een rubber afdichting is NIET wat ik bedoel. Dus in deze ben ik niet correct geholpen.

Het juiste product op tijd geleverd.

Een niet alledaags product , maar de medewerker zocht en heeft het gevonden . En daarna op tijd laten leveren . Ok toch.

Zeer snel en correct geleverd

Gebeld naar levering Upono per meter. Geen probleem binnen 2 dagen in huis.

Uitmuntend

Apparaat meteen de volgende dag geleverd.. Kwaliteitsproduct

Levering op tijd

Perfecte levering

Perfecte levering duidelijk over versturen verzenden pakket en correct in factuur je moet op niks wachten doe zo verder en tot binnenkort Grts Gunther