ander product dan besteld

Ik heb een Preha 433/4 dimmer besteld en krijg van een ander merk !!!!!

Positief

Kleur lampen is Peach en niet flame

Tot mijn teleurstelling is de kleur van de lampen helemaal niet flame maar Peach, wat een rodere kleur geeft, type “hoerenkast”. Alleen te gebruiken in de slaapkamer.

prima ervaring

gewoon zoals het hoort

Snelle en juiste levering!

...

Vlotte afwerking

Snelle levering, goed product

Goede ervaring - precies zoals volgens de website en de levering ook als geadverteerd binnen de tijd. Super.

Product moet beter ingepakt worden

Ik heb 4 lekbakken voor wasmachine besteld. Ze waren snel geleverd maar kwamen beschadigd aan door verpakking die geen rekening hield met de kwetsbare inhoud. Verpakt in een kartonnen doos die net groot genoeg was zonder verpakkingsmaterial eromheen om eventuele stoten bij het sorteren en transport op te vangen. Geen hoekbescherming. Geen sticker of tape met 'fragile' erop. Nieuwe verzending kwam eraan en was één van de vier bakken weer beschadigd en onbruikbaar.

Alles naar wens.

Kwalitatief product. Levering op tijd en zonder problemen. Niets op aan te merken.

Nog niets geleverd

Nog niets geleverd .

Defect product geleverd en slechte service voor retourneren

Ik heb een dimmer besteld. Die werd keurig op tijd geleverd. Toen de dimmer aankwam, bleek deze niet goed te werken: het licht bleef aan-en-uit gaan. Toen ik deze retour wilde zenden, wilde men de verzendkosten niet betalen, terwijl zij zelf een defect product hebben geleverd. En men was ook niet bepaald vriendelijk.

Snel geholpen en geregeld.

Kan niet beter.

Goed en snel

Het item is Persoonlijk afgeleverd. Super en snel.

snel en goed

netjes afgewerkt

Prima geholpen

Op een nette en duidelijk

Scherpe prijs, snelle afhandeling

Wederom een aantal Uponor S-Press onderdelen nodig. Prijzen zwijnegel scherp en kwamen zeer snel binnen.

Snel attent

Snel attent

Prima snelle levering

Zou fijn zijn als er ergens een beschrijving te vinden is hoe en waar de ringen te plaatsen. Kon er 2 ontdekken. Lekt dus nog steeds.

Correcte en snelle levering

Mechanische ventilatiebox besteld. Correcte en snelle levering. Prima.

Goede prijs, snelle levering.

Deskundige telefonische uitleg.

Positief

Vertrouwd adres om te kopen. Niet goed geld terug, dat werkt prima.

mijn ervaring was prima

Op internet kwam ik niet helemaal uit mijn bestelling maar ben door de medewerker op weg geholpen

Uitgebreid aanbod en snel geleverd

Buitenkraan sleutel besteld . Veel keuze . Vlot geleverd .