Heel goed geregeld

Keurige levering

Ben erg blij met de levering, maar ik wil niet op de reviewssite. Dat is iets voor jongeren.

Erg teleurstellend. Ik koop hier nooit meer

Via de website van Janssen op 19 september '23 5 lampjes besteld. Deze waren beschikbaar maar ik heb de verkeerde bestelling ontvangen. De wachttijd voor de juiste lampjes bleek 3 maanden. Omdat ik een lampje direct nodig had heb de bestelling geannuleerd en lokaal een lampje gekocht. Na overleg heb ik van de firma Janssen netjes een retourlabel ontvangen. Nadat ik om teruggave van de kosten te hebben gevraagd (dit ging niet automatisch) heb ik 10 euro op mijn rekening ontvangen terwijl ik 16,75 heb betaald. Samengevat: De firma Janssen maakt een fout in de bestelling, wil mij 3 maanden laten wachten (zonder mij op hoogte te stellen, want ook hierom heb ik moeten vragen) en zet vervolgens de retourkosten op mijn rekening?? Het hele traject liep van 19 sept '23 t/m 15 nov '23! waarbij ik om alle stappen zelf heb moeten vragen. Ik denk dat de Firma Janssen nog veel kan leren over service en klantgerichtheid van grotere organisaties zoals coolblue of mediamarkt. Nee van deze firma heb ik mijn buik vol. bah!

Meedenkers!

Proffesionele mensen

Geleverd wat ik nodig had.

Ja

flott und unkompliziert

flott und unkompliziert

Heel goede service, snelle levering

Goeie service

Na een aanpassing aan mijn order was het leveradres fout maar dit was snel recht gezet na een telefoontje.

Heel goed!!

Ik bestelde enkele lampen en had ze snel en keurig verpakt in huis!

Alles bestens

Hat alles geklappt, Artikel wie beschrieben. Immer wieder gerne

Prettig, vriendelijk en lekker snel .......

Kwam hier via een zoek opdracht op terecht en mijn verzoek werd supersnel beantwoord en na bestelling ook supersnel geleverd !! helemaal tevreden mee.......

Snelle bezorging en perfecte service

Vlotte en duidelijke afhandeling

Prima ervaring

Zeer goed snel geleverd

Jammer dat de spullen niet op voorraad zijn.

Tijdens het onderhoud aan mijn vw ketel had ik wat onderdelen nodig. Deze moesten besteld worden. Voor een “vakhandel” had ik wel verwacht dat dit standaard onderdeel wel op voorraad zou zijn. Betrof een standaard onderhoudt set. Dus ff snel wat repareren was niet mogelijk.

Uiterst correcte afhandeling.

Snelle reactie en afhandeling. Ook bij vragen en ruilen wordt meegedacht in oplossingen. Blijf dit zo vasthouden.

Alles goed

Goed advies en goed geleverd

Product was zeer slecht verpakt.

2 kachelpijpen zaten zonder enige bescherming in een doos. Gevolg was een deuk in een van de twee pijpen.

snel geleverd en goed advies gegeven

mijn oude sanibroyeur was kapot, op internet opgezocht en gebeld, via website besteld volgende dag thuisbezorgd, top service!

Goed product voor een nette prijs en snelle levering.

Zonder problemen het juiste product gevonden

zij hadden wel en zetje rubbers die ik nodig had

zij hadden wel en zetje rubbers die ik nodig had en snel geleverd.

prima service

zie boven

Zoals verwacht

Vakkundig advies,snelle service

Goed gesorteerd, vakkundig advies,vriendelijk personeel, perfecte service

Goede wijn behoeft geen krans

Goede service en afspraken