super service. Direct antwoord op mijn vraag naar voorraad en levering en levering zoals beloofd!

Direct antwoord op mijn vraag naar voorraad van een product en leveringstermijn, en levering zoals beloofd!

Vandaag besteld, volgens PostNL morgen geleverd…….oh nee toch niet, werd een dag later.

Prima producten en gelijk in huis de volgende dag

Snelle en correcte levering

Goed geregeld

Fijn dat je uponor per lengte kan bestellen

Keurig en netjes op tijd.

Zie boven

Werkt weer goed

Netjes verpakt, en op tijd geleverd.

Binnen één dag geleverd

Topper

Zeer snelle en correcte levering

Goede service en advies.

De WTW kwam snel, goed verpakt en netjes voor de deur gezet, Na mijn telefoontje hoe lang de levertijd zou zijn, is het precies zo gegaan als mij door de telefoon gezegd was. Ik ben zeer tevreden.

Bestelling en bezorging zijn prima!

Prima zaak

Prima zaak

Lange Versandzeiten

Schnelle Auftragsannahme und auch -Bestätigung. Einzig die lange Liegezeit im Pick Up Shop von 6 Tagen empfinde ich als unangemessen. Verpackung der Ware einwandfrei, Funktionstest noch ausstehend.

Snel, duidelijk, goed !

Snel, duidelijk, goed !

Geen reacties op mail omtrent product

Geen reactie van de verkoper omtrent geleverd product.

Parfait!

Commande reçue en un temps record, 3jours, et articles conformes à la description. Ces pièces étaient introuvables près de chez moi et aussi sur Amazon etc.

Al paar keer besteld

Ik heb al paar keer bestelling geplaatst. Elke keer was geleverd binnen paar dagen. Zelfs toen heb ik verkeerd besteld, hebben ze alles terug ontvangen.

Snel besteld en snel geleverd, maar moet dat niet zijn!

Janssen was een van de weinigen die het artikel dat ik zocht aanbood. Hun prijs was de beste en de leveringskosten bedroegen de helft van de eerst volgende aanbieder, dus niet getwijfeld. Bestelprocedure liep vrij vlot en enkele dagen later zat het artikel reeds in Belgie in de bus. Tevreden klant!

Levering in etappes en stug aan de telefoon

Over een, via een Google websitelink, "verkeerd besteld" artikel werd over de telefoon moeilijk gedaan. Met name over het ongelijk hebben van mij. Het ging om een geïsoleerde ventilatiebuis met de verkeerde diameter. De link wees naar precies datgene wat ik nodig had en ik kwam uit bij een lijst met niet geheel duidelijke maten. Daar ging het mis. Ik werd nog net niet voor klungel uitgemaakt. Ik heb mijn geld wel teruggekregen, maar heb ook €12 aan verzendkosten gehad. Kortom, ik koop hier niks meer.

Prima verzorgd

prima geregeld

Snel en goede service

Het was het juiste artikel wat we zochten.

gewoon goed

Niets in het bijzonder.

Keurig en netjes op tijd geleverd!!

Goed service

Duidelijke Webshop en goede service, duidelijke communicatie over status product.