Goed service

Duidelijke Webshop en goede service, duidelijke communicatie over status product.

Goed advies

Juiste klep geleverd na telefonish contact

Su

Zeer correcte en goede webshop

Goede service.

+ Goede service bij bestellen en bestelde producten volgens verwachting geleverd. + Goede verwerking van retourzending. ! Beschrijving product niet compleet: besteld binnenwerk Daalderop bevat meer dan omschriiving aangeeft (bouten +pakkingring) (is pluspunt). Daarom kon eveneens bestelde pakkingring retour gezonden worden.

Prima en snelle service!

Eenvoudig te bestellen, gemakkelijk betalen en rappe levering. Dank!

Geleverd volgens afspraak

Volgens bestelling geleverd

Snel geleverd en zeer goed verpakt.

Supersnelle en correcte levering

Oke

Trage verzending

Verzending duurt lang

onbetrouwbaar

plotseling wel transport kosten a 90 euro ivm grootte bestelling !!!!!! geen enkele reactie op mijn bezwaar mi groter bestelling ,meer winst dus geen reden voor extra transportkosten onbetrouwbare zaak geen communicatie

Prima geregeld

Bestelling werd adequaat geleverd

Prima ervaring met deze organisatie

Zeer goed geholpen

Top bedrijf

Prima vlotte en complete levering van kwaliteit goede materialen.

eenvoudig bestellen, goede levering

Meerdere malen iets besteld, altijd goed!!

het artikel netjes afgeleverd en na een vraag keurig te woord gestaan

Snel geleverd maar geen track & tracé informatie.

Snel geleverd maar geen track & tracé informatie. Er stond plotseling een doos op de stoep. En ja, ik heb ik de spam box gekeken. Ook daarin zijn geen berichten beland. En ja, het product voldoet prima.

Mijn bestelling had ik in 4 dagen tijd. Alles netjes geleverd. Bij vorige bestellingen had ik ook paar stukken verkeerd besteld, ook 2 stukken waren niet bij en na een e-mail, was Mijn feedback geaccepteerd en heb ik mogen kiezen of geld terug of iets anders bestellen. Van mijn kant kan ik alleen aanraden deze bedrijf.

Helaas geen support na levering

De levering was prima, maar na telefonisch en schriftelijke communicatie kreeg ik helaas geen support bij de installatie.

Fijn bedrijf

Duidelijke website en overleg is mogelijk. Krijg dezelfde dag nog antwoord op je vraag.

Erg goed

De bestelling snel en goed verzonden

Gemakkelijk te bestellen en zeer vlug geleverd

Als herboren genoemd.

Perfect op alle vlakken

Goede prijs Kwa materiaal en kwa levring

Correct

Goed advies