Gemakkelijk te bestellen en zeer vlug geleverd

Als herboren genoemd.

Perfect op alle vlakken

Goede prijs Kwa materiaal en kwa levring

Correct

Goed advies

snel en accuraat

Snelle correcte afhandeling. Super!

Via via bij jullie terecht gekomen. Hier heb ik totaal geen spijt van. Heb inmiddels enkele bestellingen gedaan welke zeer goed afgehandeld zijn. Chapeau hiervoor. Blijf dit vasthouden.

Goede snelle service en levering

Ik had een motor voor mijn luchtbehandelingssysteem besteld. Bleek na montage niet de goede, maakte sluiting. Contact opgenomen en na 3 dagen had ik in de garantie een nieuee motor in huis. TOP!!!!!

Specifieke onderdelen snel gevonden en de volgende dag al in huis. Top!

Nog even de puntjes op de i

Heb geen antwoord gekregen op mijn mail........ zelf iets verkeerd besteld Wil dit graag omruilen voor het goede artikel, tot nu toe nog geen reactie gehad Het onjuiste artikel al terug gestuurd...

Dat wat ik bestelde is keurig de volgende dag al binnengekomen.

Goede prijs-kwaliteit en snelle levering

Een aantal fittingen besteld met goede prijs-kwaliteit verhouding. Snel geleverd! Dat werkt lekker door.

Asociaal!! Afzetters leugenaars

Ik bestelde een pit, bleek net 15 dagen na ontvangst, toen ik hm wilde plaatsen dat het een andere was dan ik besteld had. Ze wilden hm niet omruilen omdat het na 14 dagen was, terwijl zij de verkeerde pot geleverd hebben!! Ik he het meerdere malen uitgelegd maar ze negeren mij gewoon! Weg geld en ik zit met een pot waar ik niks mee kan. Echt asociaal!! Bestel hier niet.

Ruim aanbod en ook per stuk te bestellen

Ik zocht een wat oudere persfiting en vond deze hier. Kon per stuk bestellen voor een goede prijs waar bij een andere aanbieder alleen een grote afname mogelijk was. Het pakketje was binnen de afgesproken 3 dagen in huis.

eenvoudig doeltreffend

Betrouwbaar en doen wat ze zeggen fijn adres om zaken mee te doen

Altijd. Alles super geregeld

Altijd alles goed geregeld, super

perfect

perfecte service en doen wat ze beloven, materiaal netjes verpakt en op tijd geleverd. super goede ervaring.

Ik had het verkeerde onderdeel besteld ,geen probleem ik kon het zo omruilen voor het goede onderdeel

Goeie service snelle levering

Goede en snelle bezorging.Aanrader!

Goed!!

Alleen de communicatie kon beter

Scherpe prijs. Product helemaal naar verwachting Levertijd gewoon netjes binnen enkele werkdagen. Ik heb echter na mijn bevestiging van bestelling geen enkel bericht meer ontvangen over de status van verzending of wanneer het pakket precies bezorgd zou worden. Het was er gewoon ineens.

Duidelijke bestelsite en snelle levering

Duidelijke site om dingen te zoeken. Vervolgens gemakkelijk te bestellen en snelle levering

goed en snel

alles netjes ontvangen,ruime keuze.

Zeer goed product

Ja, ontstoppen wordt wel eens vergeleken met een vloek uit de afgoderij genomen als voorbeeld. Hier zou men kunnen spreken over verhoorde...

Besteld, onderweg en geleverd zoals het hoort

Alles prima, zou mooi zijn als er ook nog tracking van het pakket bij zou zijn.

Super snel

Verschillende keren besteld bij jullie super snel

Oude Molenweg 137

6533WH Nijmegen