Uitstekend!!!

Snelle levering en zeer breed assortiment en (meestal) de laagste prijs en zeer vriendelijke klantenservice!!! Een aanrader!!

Ik ben tevreden over jullie, maar ik zou het fijn vinden als er een rekening bij zou zitten.

Alles ging goed

Toppie

De service is uitstekend, hartelijk dank daarvoor

Snel en professioneel

Per abuis verkeerde inhoud in pakket ontvangen. Gemeld en netjes een antwoordnummer gekregen. De juiste zending is meteen door Vitatheek verzonden, zodat ik het juiste pakket snel in huis had.

Altijd goed bij Vitatheek

Al vele jaren shop ik online bij Vitatheek. Goed assortiment, prijs/kwaliteit conform de markt en snelle levering.

Makkelijke site en snelle levering

Prima op tijd en snel bezorgd.

Prima op tijd.

Prima site en snelle levering!

Goede prijs voor de Nutrof die ik gebruik om maculadegeneratie te stoppen!

zeer goed

Goed snelle levering

Goede service met betrekking tot bestelling en levering

Prima en snel geleverd

Bestel altijd bij jullie!!

Goede service goede prijs snelle levering wordt goed op de hoogte gehouden, ik bestel altijd bij jullie!!!

Goed en snel geleverd

Zeer correcte levering

Het was voor mij de eerste keer dat ik hier wat bestelde. Ging heel simpel en in een mum van een tijd geleverd. Chapeau hoor !!!

Topwinkel

Bestel er letterlijk al jaren naar grote tevredenheid.

Artikelen kwamen snel!

Artikelen kwamen sneller dan op de site stond. Goed verpakt. Ook zeer goed persoonlijk advies gekregen overigens. Dus hier ga ik vaker bestellen.

Bestelling keurig afgeleverd.

Niks op aan te merken.

Goedkoper dan menig online drogist

Verzendkosten zijn ook erg laag, plus de producten, verzendtijd zou wat korter kunnen.

Snel bezorging

Makkelijk bestellen

Mijn lactose capsules waren op voorraad en snel geleverd. En met net even wat meer korting en zonder verzendkosten geleverd dan elders. Ik raad deze website aan.