Al jarenlang een betrouwbare en goede service

Bij Vitatheek koop ik regelmatig online producten, vaste leverancier voor bv. Orthiflor. Prijs / kwaliteit (en snelheid van levering) altijd dik in orde.

snelle levering, beste prijs op dat moment

snelle levering, beste prijs op dat moment

Snel en compleet geleverd.

Scherpe prijzen. Altijd netjes verpakt opgestuurd.

Goede prijs - zeer snel geleverd

Goede prijs - zeer snel geleverd

Snel geleverd en compleet assortiment

Had verschillende artikelen nodig en alles was op voorraad pluspunt om niet verder te zoeken of 2 x te moeten bestellen

Perfect geregeld

Perfect geregeld

Ik ben uiterst tevreden over de Vitatheek. Alles keurig ontvangen wat ik besteld heb en een dag later geleverd. Prima bedrijf!

Super snelle service, goed te monitoren. Goed geprijsd.

Precies gekregen wat ik besteld had en kreeg de producten de volgende dag al in huis. Tweede keer dat ik hier bestel en net als de vorige keer erg tevreden mee.

Heel snel allemaal

Allemaal heel netjes en supersnelle levering

+++

Snel en probleemloos !

Snel verzonden, prima

Besteld, ontvangen zoals verwacht!

Netjes verpakt

Plezierig goed!

Zie boven.

Goed.

Heb de bestelling vandaag goed ontvangen.

Zeer goed.

Zeer snelle correcte levering!

Prima snel bezorgd.

Zeer snelle levering

Ben heel tevreden

Snelle service en bezorging

Na telefonisch contact bestelling op de juiste dag

Geweldige service. Snelle en correcte verwerking!

Alles snel en goed!

Voor de eerste keer besteld bij Vitatheek en ben er zeer tevreden over. Binnen 2 dagen had ik de supplementen in huis en gezien de flinke kortingen op supplementen, in mijn geval van Royaal Green. ga ik zeker vaker bestellen.

Snel en goed verzorgde bestelling

Goede kwaliteit voedingssupplementen, snelle levering, goed verpakt

Prima webshop!

Vitatheek een prima webshop! Sinds een aantal jaren koop ik bij Vitatheek diverse producten naar volle tevredenheid! Soms duurt de levering wat langer en dat komt doordat Vitatheek sommige producten niet direct in voorraad heeft (heb ik vernomen). Vitatheek is goed bereikbaar zowel telefonisch als per e-mail. De klantenservice is uitstekend en de prijzen zijn zeer concurrerend, een aanrader!!

Zéér goed

De bestelde producten komen zeer snel én als vaste klant krijg ik een mooie korting