Prima afhandeling van de bestelling. Vlotte levering. Ten zeerste aanbevelenswaardig!

kan niet beter

gewoon goed alles klopt goed zo ga zo door

Een totaal catastrofe

Bestelling nooit geleverd

Geachte heer Vilvoorde, Wij hebben uw pakket al 2 weken terug toegezonden. Van die verzending hebben wij u een mail gestuurd waarin u uw pakje kon volgen. Helaas is het pakje niet bij u afgeleverd om voor ons onduidelijke redenen en pas onlangs bij ons retour gekomen. Zou u ons ter controle het juiste adres willen mailen dan zorgen wij voor een 2e zending. Tot slot zouden wij het waarderen wanneer u zich met problemen tav uw bestelling richt tot onze klantenservice op info@vitatheek.nl alvorens een uitnodiging tot review hiervoor te gebruiken. Met vriendelijke groet, Jan Veenendaal, Vitatheek

ik ben een zeer tevreden klant

Steeds een correcte afhandeling van de bestelling. Altijd snel geleverd. Indien er iets niet in voorraad is wordt het zonder problemen terug betaald. Wou dat alle online shops zo waren

Prima,no nonsense

Gewoon goed , zonder poespas!

uitstekende, snelle afhandeling van bestelde producten

zie hierboven

Ruim assortiment.

Alles verloopt altijd naar wens.

Snelle keurige levering

Goede produkten met korting

Altijd correct, leveren kwaliteit tegen een redelijk prijs

Top bedrijf

Zeer blij dat ik vitatheek.nl heb gevonden en ik vertel het aan al mijn vrienden en ik hoor dat sommige ook al klant zijn geworden. Dus mijn advies is : vertel het door, dan groeit vitatheek en dan kunnen ze hun topprijzen blijven houden.

onderscheidt zich niet van andere aanbieders

De prijs van het produkt viel me mee. Vanwege gordelroos koos ik voor een natuurprodukt. Elders was dit veel duurder. Daar ik leef van een invaliditeitsuitkering, koos ik voor Vitatheek. Snelle levering, prima tracking systeem. Kortom : gewoon goed . Echter, Vitatheek onderscheidt zich niet echt van andere online aanbieders. Dit zou zij bijv. wel kunnen doen, door het meeleveren van gratis samples voor andere produkten in haar webwinkel. Of een leuke kortingsbon. Maar in principe ben ik erg tevreden want mijn pijn is stukken minder en dat was mijn bedoeling.

Gewoon zoals het hoort netjes en snel geleverd

Snelle levering,maar verpakking heel slecht

Doos was beschadigd, en daarin verpakkingen ook,,heel jammer

Snel en gunstig

Snel en gunstig

positieve eerste ervaring

verrast voor verkrijgen van produkt dat uit de schappen supermarkt is verdwenen

Scherpe prijzen en goede service

Ik bestel hier met regelmaat. Producten worden tegen een scherpe prijs aangeboden. De bestelling wordt netjes verpakt en voorzien van pakbon. Het contact met de klantenservice verloopt over het algemeen vlot en prettig. De levering zou van mij nog iets vlotter mogen, maar binnen een week heb je je bestelling altijd wel in huis.

Ik had wat angst of het allemaal wel goed gaat.Maar de bestelling is goed afgehandeld en geleverd.

Goede service, behulpzaam.

Goede service. Het telefoonteam helpt je bij vragen. De levering van je bestelling is redelijk snel. Ik blijf het jammer vinden dat het niet de volgende dag in huis kan zijn, zoals bij andere webwinkels.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Alles wordt snel en netjes opgestuurd.

Ik vind het jammer dat de artikelen van Orthica, die ik wil bestellen, steeds weer op een andere plaats in de pagina's staan. Moet ik steeds opnieuw zoeken.

• Nazorg & Garantie

Pluspunten

Betrouwbaar en goedkoop

Top bedrijf.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Alles goed geregeld prima website

• Nazorg & Garantie
  • Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Goede prijs en snelle levering zeker tot de volgende keer

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Snelle levering. Duidelijke website.

• Communicatie
  • Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

groot assortiment met kwaliteitsproducten tegen voordelige prijzen

• Communicatie

Over Vitatheek.nl