snelle en perfecte levering

Gemakkelijk en snel.

Ok

Ok

Als voorraad hebben komt netjes optijd

goede verpakking en verzending en communicatie

prima prijzen en snelle levering aanrader

alles meer dan gewenst bij een beste;lling

Uitstekend!

Ben al geruime tijd klant bij Vitatheek. Service en levering altijd uitstekend.

Ook naar belgie is het pakje snel gekomen

Alleen maar positieve reactie.

Via sportvriendin bij Vitatheek terecht gekomen voor mijn artrose en slik nu dagelijks Boswellia.AF. Bestel sindsdien ook regelmatig andere producten, omdat prijs en aanbiedingen heel aantrekkelijk zijn.

Artikel niet voorradig/na een week geen reactie meer

zonnebrand spray besteld en levertijd stond op 2-5 werkdagen. Na een paar dagen nog steeds niet verzonden en contact opgenomen. Toen bleek het artikel niet voorradig en duurt lang voor deze weer binnen is dus had geen zin meer voor de vakantie. Kreeg de optie wachten of geld terug, mijn voorkeur geld terug doorgegeven en toen bleef het stil… Geen bevestiging op mijn mail dat ik geld terug wil! Inmiddels een week verder en nogmaals om bevestiging gevraagd.

Beste mw Sylvia, Tot onze spijt hebben wij uw bestelling niet voldoende snel kunnen afhandelen. Het product was helaas niet meer voorradig. De creditering alhoewel inmiddels in orde gemaakt heeft te lang op zich laten wachten. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Jan van Vitatheek

Fijne bedrijf! Goede aanbiedingen en snelle levering

Prima ervaring!

prima levering en service

Goeie service.

Altijd geweldige totale service

Vlotte verzending, goede informatie via de mail, super goede webside en goede aanbiedingen, goedkoper dan de winkel.

Goede service voor een goede prijs.

Goede service voor een goede prijs.

geweldig

goed assortiment Snelle en correcte levering.

Wat ik heb besteld heb ik ook gekregen

Wat ik heb besteld heb ik ook gekregen, jammer dat ik dan weer zo`n review moet invullen

Eenvoudig bestellen en vlug in huis

Eenvoudig bestellen en snel in huis

Prima webshop

Goeie en snelle levering, producten interessant geprijsd.

snelle levering, voordelige en gewoon goed

Heel goed, snel en netjes geleverd

Hele goede snelle service en alles netjes verpakt

Prima product Snel bezorgd

Een snelle, correcte en eerlijke service! Top

Vlot in bestelling. zeer snel aan huis, en, als je nog vragen of een probleempje hebt wordt je onmiddellijk op je wenken bedient. zeeeeer goede ervaring met deze zaak.

Goede producten, snelle levering

Goede producten en snelle levering. Ben zeer tevreden

levering

Hopelijk duikt mijn pakje ergens op ! Heel de namiddag thuis gebleven...en mailtje : pakje geleverd !?! Maar ik heb niets ontvangen...op leveringsnota staat : OK.. Eigenlijk is dit de fout van post NL