Al langere tijd tevreden over het aanbod en de snelle levering.

Altijd juiste bestelling

Als ik bestel krijg ik altijd een datum waarop het geleverd wordt

Uitebreid assortiment, betrouwbaar en goedkoop

Vanwege het summiere aanbod in mijn woonomgeving moet ik wel online bestellen. Bij de Vitatheek kan ik in 1 webwinkel alles wat ik nodig heb in 1x bestellen. Het is een heel overzichtelijk opgebouwde winkel en de levering is supersnel en betrouwbaar. Ik merk dat ik zelf gaandeweg nu steeds vaker alles hier bestel dan dat ik nog bij andere vitamine/supplementen leveranciers ga shoppen want de paar euro die ik daarmee uitspaar zijn mij de speurtocht steeds minder waard.

Ik ben gewoon tevreden. Op tijd en prima!!

Ik ben tevreden en zal opnieuw bestellen als ik iets nodig heb.

degelijk en betrouwbaar

bestel hier regelmatig en ben nog nooit teleurgesteld

Geen bericht gekregen dat het product niet afgeleverd kon worden!

Het door mij opgegeven adres was door een eigen vergissing niet juist, waardoor het product nooit op het adres is afgeleverd! Dat bericht is nooit naar mij gemaild, en ik heb het product ook nooit kunnen afhalen op het opgeven adres. Als het goed is, is het teruggestuurd. Wat kan ik nu doen om het juiste adres door te geven en opnieuw vervoerskosten te betalen? Graag ontvang ik uw bericht! Hartelijk dank Lisette Sprockel

Beste mw Sprockel, Jammer dat u niet eerder contact met ons heeft gezocht en ons via deze weg iets laat weten. Zoals elke webshop versturen wij natuurlijk een track trace code. Mogelijk is onze mail in uw reclame- of spamfolder terechtgekomen? U pakje is afgeleverd op het adres dat u opgaf en niet naar ons retour gegaan. Neemt u contact met ons op? Misschien kunnen we dan samen de fout herstellen. Met vriendelijke groet, Jan van Vitatheek

Snelle levering.

Keurig op tijd bezorgd

Fijne webshop die als ze producten afprijzen met gratis verzendkosten en daar door het afprijzen onder vallen niet flauw doen en toch verzendkosten vragen .

Sneller geleverd dan beloofd

prima en snel

gied

Fijne webwinkel

Overzichtelijke website en eenvoudig bestelproces. Ik kon mijn supplement relatief voordelig aanschaffen en ik had mijn pakketje zeer snel in huis. Zeker voor herhaling vatbaar!

Alles is goed gegaan, helemaal blij!

uitstekend

bestelling geplaatste en leverdatum gekregen. Op de dag ook geleverd.

Prima site en snelle levering

Zie boven

Snel en goedkoop

Primabedrijf

Prima levering, prima producten!

Zie bovenstaand.

Super goede service en snel bezorgd

Erg goed. Ik had mijn bestelling geplaatst en een uur later kreeg ik bericht dat mijn pakket de volgende dag werd bezorgd. Dit was ook daadwerkelijk het geval. Goede prijs kwaliteit verhouding, erg netjes! Een dikke 10 voor vitatheek!

prima product

prima product en een snelle levering.

Snelle en goede levering,prijs in orde

Één van de goedkopere aanbieders, makkelijk besteld en keurig geleverd.

Prima prijs en vlot geleverd

Goed!.

Goed!.

Klacht goed afgehandeld

Mijn bestelling is niet goed afgeleverd. Niet de schuld van Vitatheek, maar van PostNL, die aangeeft dat het pakket is afgeleverd, maar ik heb het niet in ontvangst genomen (dit is overigens niet de 1e keer via PostNL, DHL is betrouwbaarder!). Vitatheek heeft het bij PostNL aangekaart en uiteindelijk kwam ik er via de info van PostNL achter aan wie mijn pakket was overhandigd. Het zou fijn zijn als PostNL (net als DHL) een notitie achterlaat voor de ontvanger wat er met het pakket is gebeurd.