Goed en goede prijzen

goede en vriendelijke ervaringen, snelle levering. Goederen ook goed verpakt.

Best tevreden in het algemeen

Momenteel de laagste prijs voor vele producten die ik nodig heb. Heel positief dat de verzendingskosten voor België al weggevallen zijn vanaf 100€ maar liefst nog lager minimumbedrag want dat weerhoudt mij er in elk geval van om vaker te bestellen. Maar doe zo voort zou ik zeggen want ben best tevreden.

Zeer vlotte en correcte levering

In orde

Zeer goede kwaliteit en snelle levering voor een heel goede prijs 👍

Veel producten en snelle levering

Uitstekend Service

Prima en Heel goed geprijsd ook voor speciale boodschappen.

Snelle service, prettige prijzen. Goede producten.

Snelle levering goede service

Jammer dat Colon Clean 300 gram uit de het assortiment is gehaald.

Niet alles komt op de afgesproken tijd.

Goedkoper dan anderen en prettige levering

Jammer vd bezorgkosten

perfect

Excellent service!

Excellent service!

correct en snel

Prima ervaring, goederen beschikbaar, en snel

Niets op aan te merken

Ik koop al jaren alles bij Vitatheek en ben heel tevreden. Zowel over de snelle verzending alswel de telefonische benadering! Zoals het er nu naar uitziet zijn ze nog niet van me af!

Prima in orde. Goed contact als iets niet geleverd kan worden.

Prima afhandeling van de bestelling. Vlotte levering. Ten zeerste aanbevelenswaardig!

kan niet beter

gewoon goed alles klopt goed zo ga zo door

Een totaal catastrofe

Bestelling nooit geleverd

Geachte heer Vilvoorde, Wij hebben uw pakket al 2 weken terug toegezonden. Van die verzending hebben wij u een mail gestuurd waarin u uw pakje kon volgen. Helaas is het pakje niet bij u afgeleverd om voor ons onduidelijke redenen en pas onlangs bij ons retour gekomen. Zou u ons ter controle het juiste adres willen mailen dan zorgen wij voor een 2e zending. Tot slot zouden wij het waarderen wanneer u zich met problemen tav uw bestelling richt tot onze klantenservice op info@vitatheek.nl alvorens een uitnodiging tot review hiervoor te gebruiken. Met vriendelijke groet, Jan Veenendaal, Vitatheek

ik ben een zeer tevreden klant

Steeds een correcte afhandeling van de bestelling. Altijd snel geleverd. Indien er iets niet in voorraad is wordt het zonder problemen terug betaald. Wou dat alle online shops zo waren

prijzen niet meer zo laag als voorheen

In vorige jaren kon je bij Vitatheek voor aantrekkelijke prijzen Plantina voedingssupplementen kopen, maar die tijd lijkt voorbij. Momenteel loopt er een actie van 30% i.p.v. 10% korting op alle Plantina producten. Maar zelfs dan zijn de Multi's toch nog ietsje duurder dan bij Vitamins.nl terwijl daar geen Plantina actie is.

Prima,no nonsense

Gewoon goed , zonder poespas!

uitstekende, snelle afhandeling van bestelde producten

zie hierboven