Heb mijn bestelling niet gekregen

Al eerder besteld geen probleem. Maar deze keer schrijft post nl dat ze het bezorgd hebben maar de postbus is leeg????

Website weigert betaling

Mail hierover wordt niet goed gelezen. Daarom uiteindelijk weer een vraag van Vitatheek die reeds in de eerste mail beantwoord was...

Helaas werkt jullie systeem niet altijd correct bij het betalen.

Volgens mij is het al eerder voorgekomen dat bij het betalen het systeem weigert. Jullie lossen dat op met een extra correspondentie om alsnog de transactie door te kunnen laten gaan. Dit lijkt mij o.a. voor jullie ongewenst want ik ben al vaker mijn bestelling dan bij Koopjesdrogisterij gaan doen. Succes Frits van der Made f.a.vandermade@hotmail.com

Super snelle levering!!

Blij dat ik mijn product zo snel binnen had. Product is ook precies wat het moet zijn.

Zeer goede en snelle service

Ruime keuze en snelle service

Goede winkel die ik zeker zal aanbevelen

Snelle levering. Goede kwaliteit prijs verhouding.

Satisfying

Prima en snel

Netjes en snel geleverd. Precies zoals besteld

Perfect snel duidelijk

Top ga zeker vaker bestellen

Goede en betaalbare webshop

veel keuze, betaalbare producten, fijne shopervaring

Snelle accurate afhandeling.

De bestelde artikelen worden snel geleverd en goed verpakt tegen concurrerende prijzen.

Mankeerde niets aan, snelle levering, goede producten,al jaren vaste klant!

Per

Perfecte service en op tijd geleverd.

Snel en zonder problemen

Alles wat ik zoek is op Vitatheek te vinden

Zwembad voor honden

Snelle levering, prijs aan de hoge kant, verpakking kan beter. Bij het openen van de verpakking in het zwembad gesneden

Geachte mw Delcon, wij verkopen geen zwembaden voor honden. U heeft dit product denken wij elders gekocht en anders hadden wij het graag voor u opgelost.

Prima en betrouwbaar

Doen wat ze beloven. Goede prijzen. Ruim assortiment

Vlot geleverd voor een prima prijs

Zoals ik in de titel zei: snel geleverd en de prijs was scherp.

Goed en snel!!

De levering was snel

Snel, en correct.

Mijn bestelling werd snel en correct afgehandeld. Proficiat.

Zeer snelle levering

Ik had ze vorige week besteld en binnen 3 dagen binnen. Toppie

Betere Update informatie!

Als Vitatheek haar produkt-update informatie, zowel op de website als ook naar de klant toe, verbetert en vaker checkt of alles nog wel klopt, dan ben ik weer zeer tevreden!

Goede webshop

Een gemakkelijk gemaakte bestelling, vlotte bezorging, goede communicatie en prima prijs/kwaliteit verhouding.

Prettige online shop, goede en vriendelijke klantenservice.

Goede ervaringen met Vitatheek. Ze reageren snel, bestelling is altijd op tijd en wanneer een product niet geleverd kan worden, dan wordt je daar goed van op de hoogte gesteld.

Mooie site en goede service

Ik heb een goede ervaring met Vitatheek. Ik vind de service goed. Vaak word het ook snel bezorgd. De producten zijn netjes en keurig verpakt. Ik ben een tevreden klant. Ga zo door!! Door de kortingen die jullie geven blijf ik bij jullie vaste klant! :)

Zie opmerking

U vroeg mij in één zin mijn ervaring met u. Nou ik heb geen zin nodig, het kan in een woord. Vertrouwenswaardig.