snel, groot aanbod en goede prijzen

mijn bestelling kwam snel en ik heb er een goede prijs voor betaald

Alles prima in orde.

Geen idee hoe u de gang van zaken nog zou kunnen verbeteren. Het is allemaal prima in orde. Alleen maar positieve ervaringen.

Goede en snelle levering.

Gewoon prima.

correcte levering

Goede producten die met zorg worden ingepakt.

Bestellingen worden vlot verzonden mooie prijs/ kwaliteit verhouding Zorgvuldige verzending Goed contact

Goede prijs en snel geleverd

Goede prijs en snel geleverd

Snelle bezorging

Heel Positief

Zeer snelle en correcte levering en achteraf betalen.

Zeer snelle en correcte levering en achteraf betalen.

Goed snel geregeld

Binnen 2 dagen heb ik order thuis gekregen . Ik vind het heel snel .

Zij waren het goedkoopste

Goed geleverd

Goed product.

Besteld, betaald, bezorgt

Besteld, betaald, bezorgt in twee dagen

Bestelling snel in huis

Prima product en correcte levering

Correct

Vitatheek doet wat er verwacht wordt: correcte levering

Top bedrijf

Goede producten voor een goede prijs en snel geleverd.

Hoge kortingen, breed assortiment, snelle levering!

Altijd content!

Prima bedrijf, goede prijs

Het bedrijf werkt snel en producten worden snel op transport gesteld. Nadeel van de bezorging was dit maal dat ze eerst tussen 16:50 en 21:30 zouden komen, daarna bericht om 14:30- 18:00 Om tenslotte aan te geven dat ze tussen 11:30 en 14:30 kwamen Dus kun je nog niet weg, beter een vaste tijd en niet meer veranderen. Kan de verkoper echter niet veel aan doen.

aanrader

Super fijn product, snel geleverd en de zending was goed te volgen.

zeer goed

Zeer goed, scherpe prijzen, snelle levering

Oude supplementen ontvangen.

Heb een pot Plantina multivitaminen junior van 150 stuks genoeg voor 5-6 maanden ontvangen. De houdbaarheidsdatum is echter tot juli 2024! Dat is nog maar 6-7 maanden en dan moet je de pot ook nog meteen nodig hebben, wat niet het geval is! Normaal gesproken zijn die tabletten ruim 2 jaar houdbaar. Dit is dus een oude pot. Contactformulier ingevuld, maar nog niets gehoord.

Beste klant, De betreffende potten Plantina Junior zijn de langst houdbare producten die op dit moment beschikbaar zijn. Plantina zelf heeft aan ons bevestigd dat er op dit moment geen nieuwere charges zijn. Op berichten via ons contactformulier reageren we in de regel dezelfde werkdag en meestal binnen 24 uur. De tijd tussen het invullen van het contactformulier en het plaatsen van uw review was korter. Ik hoop dat ons iets meer tijd wilt gunnen om te kunnen reageren. Omdat we begrijpen dat een houdbaarheid van 7 maanden in uw situatie ontoereikend is hebben we al voor de Kerstdagen een bericht naar u verzonden maar helaas nog geen reactie mogen ontvangen. Kunt u alstublieft contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, Vitatheek

Goede snelle levering

Zeer snelle , perfecte levering ! Fijn !

Snelle , perfecte levering . Fijn als je zeker “ snel “ iets in huis wilt hebben . Pakketje goed te volgen

Snel en netjes

Bestelling snel verstuurd, goed en netjes op het ophaal punt gebracht.