Filters

7

het bestelde was oke

en inderdaad vandaag besteld morgenthuis

  • Aanbevelen? Ja
9

een prima verzorgd en goed geprijsd aanbod

snelle bezorging zelfs in coronatijd

  • Aanbevelen? Ja
10

Helemaal tevreden!

Ik bestel al jaren bij Vitatheek en dat bevalt uitstekend! Uiteraard gaat er wel eens wat mis, maar dat wordt dan snel en correct opgelost!

  • Aanbevelen? Ja
8

snelle levering, prima prijs

Staat hierboven

  • Aanbevelen? Ja
9

Veel keuze en boven 35 euro geen verzendkosten

Vithatheek heeft een ruim assortiment aan biologische- en ecoproducten. Niet alles is altijd op voorraad, dat is een minpuntje, maar ze maken dat weer goed door al te verzenden vanaf 35 euro!

  • Aanbevelen? Ja
8

Snelle levering

Na de corona perikelen nu weer zo als van ouds een snelle levering

  • Aanbevelen? Ja
7

goede service!

met de zin hierboven is alles gezegd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Kan niet beter, bestellen ging gemakkelijk en werd vervolgens snel geleverd

Niets negatiefs, alleen positief

  • Aanbevelen? Ja
10

Vlotte afhandeling en levering (ook naar België 😊)!

In amper 3 dagen mijn bestelling toegestuurd gekregen, nog nooit zo vlug gebeurd! Ook voordelige prijzen. Hier bestel ik nog 😊

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede prijs, snelle levering👌🏼

Ik kan deze website aanraden!! Alles naar wens geleverd. Goede prijs En snel afgeleverd Succes 🍀

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle en correcte levering!

In coranatijd zo snel bediend worden, chapeau.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed

Xxxxxx

  • Aanbevelen? Ja
1

Slecht

Half maart zou er een nazending komen. Geen contact kunnen krijgen en nog steeds niks ontvangen. Slechte zaak dit.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Antje, Bedankt voor uw bericht en onze excuses dat de nalevering op zich heeft laten wachten. We hebben het na te leveren supplement gisteren via PostNL verzonden en volgens de Track&Trace zal PostNL de nalevering morgen op uw afleveradres aanbieden. Door de corona-drukte heeft ook PostNL moeite alles binnen de beloofde termijnen af te leveren. Onze excuses dat uw vraag per e-mail nog niet beantwoord was. Ook dit komt door de corona drukte. Hopende u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Onze excuses voor het ontstane ongemak. Met vriendelijke groet, Team Vitatheek

2

Slecht !

Op 18 maart een product bestel die in voorraad was ? Na 3 x gemaild te hebben nog steeds geen antwoord en nooit bereikbaar ? Nu meer dan een maand later nog altijd niks ontvangen, ik versta dat het druk is in deze tijd maar zolang op iets wachten die in voorraad is heb ik nog nooit meegemaakt, laat dan tenminste iets weten of stort mijn geld terug ! En reageer gewoon als de mensen een mail sturen, andere bedrijven waar ik ook producten bestel reageren tenminste op mail of telefoontje en die hebben het ook druk ! Jammer dat jullie zo te werk gaan !

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Sofie, Onze excuses dat uw bestelling niet opgestuurd werd en dat onze communicatie tijdens de coronacrisis ondermaats was. Het door u bestelde product is helaas uitverkocht geraakt en heeft door de corona-crisis een onbekende lange levertijd. Aangezien er geen zicht is op spoedige uitleveren heb ik zojuist de betalingsopdracht geplaatst om het door u betaalde bedrag terug te storten. Hopende u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Onze excuses voor het ontstane ongemak. Met vriendelijke groet, Team Vitatheek

10

Goede webwinkel

Al meer dan 10 jaar bestel ik met enige regelmaat bij de Vitatheek en altijd is de bestelling correct uitgevoerd

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitmuntend

Mooie prijzen en snelle levering. Zeer tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig

Altijd snel geleverd, ruim assortiment en lage prijzen. Zelfs afgelopen week ondanks de drukte mijn bestelling snel binnen gehad. Al jaren een tevreden klant. Ga zo door!

  • Aanbevelen? Ja
10

perfect

in deze drukke tijd de bestelling na 2 dagen al ontvangen!

  • Aanbevelen? Ja
9

Correcte afhandeling

Correcte prijs en snelle levering. Prima

  • Aanbevelen? Ja
2

Artikelen niet geleverd - geen communicatie

Twee artikelen niet geleverd maar tog veel geld voor betaald! Tot nu toe nog geen communicatie van vitatheek - ook moeijlik te berijken.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Geachte mevrouw Anthonissen, Het spijt ons dat uw bestelling niet in zijn geheel uitgeleverd kon worden. Door de corona-crisis zijn sommige supplementen sneller uitverkocht geraakt dan de fabrikanten kunnen aanleveren. Zoals eerder doorgegeven zijn de bijbehorende terugbetalingsopdrachten inmiddels bij ons verwerkt en zou u inmiddels het bedrag dat u hiervoor betaalde teruggestort hebben gekregen. Onze excuses voor het ontstane ongemak.

1

Slecht

Onvoorstelbaar slecht, we wachten al meer dan een maand op onze bestelling, ze zijn onbereikbaar, reageren nergens op enzo.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor uw bericht en wat vervelend dat u de nalevering nog niet ontvangen heeft. We hebben u hieromtrent meerdere mailtjes gestuurd maar ik zie nu dat u een incorrect mailadres aan ons doorgegeven heeft. Waarschijnlijk heeft u onze bestellingsbevestiging en ook ons verzendmailtje niet per e-mail ontvangen. Kan dat kloppen? De na te leveren Vitamine C wordt door de Corona-crisis helaas pas eind mei leverbaar verwacht. Wenst u hier nog op te wachten? Of zullen wij het hiervoor betaalde bedrag terugstorten? Graag horen wij van u. (Een antwoord op info@vitatheek.nl is ook akkoord.) Onze excuses voor de ontstane ongemakken. Met vriendelijke groet, Team Vitatheek

3

Niet bereikbaar

Half maart iets besteld. Nog steeds niet ontvangen. Men zegt bereikbaar te zijn, maar niemand neemt op, op de vastgestelde belijden. Ook geen mogelijkheid om een boodschap achter te laten. 3 x gemaild ook geen reactie!

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Fiona, dat is inderdaad niet goed gegaan. Wij mailen u over uw bestelling. We zijn bijna weer bij met de enorme drukte ten gevolge van de corona crisis bij en zijn vanaf maandag weer normaal bereikbaar.

1

ik tast in het duister

Ik wacht nu 10 dagen op bestelling no 1 en 7 dagen op bestelling 2. Betaald natuurlijk,. Stel dat mijn bestelling fout is gelopen kan ik zo nog tot 31 dec wachten??? Helemaal geen communicatie is wel erg ongemakkelijk. Een automatisch bericht sturen als na 5 dagen de bestelling nog niet rond is, is toch niet onmogelijk? De spullen bestel ik omdat ik ziek ben. Ik had goede ervaringen maar nu vragen jullie wel veel van mij, Vitatheek! Ik beveel jullie voorlopig maar niet meer aan.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Het spijt ons Marieke. Het was bijzonder druk de afgelopen weken, wel 3 keer meer dan normaal. Wij hadden daarom zo druk dat het ons niet lukte u te informeren. Uw 2 orders zijn uitgeleverd en wat door de Corona crisis niet op korte termijn geleverd kon worden hebben wij gecrediteerd. Excuus nogmaals voor de nare ervaring.

1

Zeer, zeer slecht!!!

18maart bestelling geplaatst en gelijk betaald van bijna 100euro en nog steeds niets ontvangen!! Inmiddels meerdere emails gestuurd, wordt niet op gereageerd en telefonisch niet bereikbaar?!?! Corona-crisis op niet, zi behandel je je klanten toch niet?! Laat iets weten of stort mijn geld terug!!!

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Kim, de Corona crisis heeft een enorme drukte tot gevolg gehad. Uw pakket was verzonden binnen de opgegeven termijn maar helaas zoekgeraakt bij PostNL. Door de enorme drukte raakten we achterop met antwoorden en zodoende heeft u te lang op een reactie moeten wachten. Uw bestelling is inmiddels op uw verzoek geannuleerd en gecrediteerd. Excuus nogmaals voor het ongemak.

1

Slecht

Heb 14 dagen een bestelling geplaatst en heb nog steeds niksgehoord,zelfs track en trace is niet aangemaakt,ze zijn door corona drukte niet te bereiken. Heb begrip voor wat vertraging in deze hectische tijd,maar waarom bezorgen de hema en bol.com wel via 24 uur? Het zijn weerstandsverhogende middelen die ik besteld heb,en ik heb een idee dat er gewoon geen voorraad was tijdens mijn bestelling,maar vermeld dit dan netjes!!!!. Dit was mijn eerste en tevens laatste bestelling bij deze firma,en waarschuw de nieuwe kopers, niet

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Lena, Het weerstandsverhogende deel van uw bestelling dat beschikbaar was is al begin april aan u geleverd en het deel dat niet te leveren was omdat deze nergens meer beschikbaar waren hebben wij aan u terugbetaald. De voorraden daarvan waren bij onze leveranciers zo snel uitverkocht dat wij helaas misgrepen net als vele andere drogisterijen. De beschikbaarheid die wij vermelden op de website wordt frequent aangepast maar helaas niet snel genoeg tijdens de ontstane run op deze producten. Wij hebben daarvoor inmiddels aanpassingen gedaan in onze site. Wij zijn overigens niet zo groot als Hema of Bol.com en kunnen daardoor ook lastiger opschalen wanneer er 3 keer besteld wordt. Vrijwel alle online drogisten hebben met dezelfde problemen te kampen gehad en maatregelen moeten treffen. Hierover leest u hier meer: https://www.thuiswinkel.org/nieuws/4380/online-drogisterijen-draaien-overuren-om-vraag-aan-te-kunnen Echter het spijt mij dat ook wij die problemen niet snel genoeg konden oplossen. Excuus nogmaals voor het ongemak. Vitatheek.

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd