heel erg goed

makkelijke site en vlotte levering en ook nog goedkoop

tevreden

Sinds kort is de levering nog sneller.

Duidelijke side. Lage prijzen Duidelijke terugkoppeling van de aankoop Snel geleverd.

Gewoon goed

Goede online drogist, bestellingen gaan altijd goed, fijne producten met leuke aanbiedingen.

Altijd een goede service.

Ik koop al enkele jaren bij Vitatheek, goede service en betaalbaar.

vertrouwd.

IK bestel al jaren bij Vitatheek, altijd tevreden....

Snelle levering, goed ingepakt, goede prijs.

Snelle levering, goed ingepakt, goede prijs.

op tijd en compleet geleverd

duidelijke en overzichtelijke website, hierdoor kun je makkelijk zoeken en bestellen

Snelle en goede afhandeling van de bestelling.

Snel, accuraat, goede aflevering

Alles OK

Spijtig dat de verzendingskosten naar België verschillen van de Nederlandse, maar voor de rest alles OK.

Snelle service, passende prijs. Inzichtelijke website. Makkelijk te bestellen spullen.

zeer snelle service, goed produkt

noodzakelijk product helaas, vlotte en discrete levering.

Keurig op tijd geleverd voor een nette prijs

Snelle verwerking

Scherp- geprijsd en snelle levering, goed verpakt

Breed assortiment, ook keuze in klein of groot verpakking. Alles wordt goed verpakt afgeleverd. Erg tevreden.

Moeilijk contact krijgen en restitutie betaling blijkbaar heel moeilijk

Drie mailtjes gestuurd voordat ík überhaupt een reactie kreeg. Ging over het terugstorten van een klein bedragje. Zou volgens medewerker vandaag of morgen op mijn rekening staan en dat is alweer een week geleden. het gaat maar om een klein bedrag maar de onbereikbaarheid en moeizame afhandeling maakt dat ik nooit meer bij Vitraagtheek ga bestellen. Naast dat bestellingen ook nog eens veel later bezorgd worden dan bij andere online drogisten.

Beste Madelon, We hebben u, bij uitzondering, alsnog mee laten doen aan een actie die pas inging nadat u uw bestelling had geplaatst. Alhoewel de reactie daarover misschien minder snel was dan gewenst hebben wij de creditering direct uitgevoerd. Wilt u aub de betaalmethode waarmee u in eerste instantie betaalde controleren en niet naar uw standaard bankrekening? We vinden het jammer dat u onze tegemoetkoming zo hard afstraft met deze review. Met vriendelijke groet, Jan van Vitatheek

Helemaal goed

Ok dus

Goed product

Goede kwaliteit

Snel en netjes geleverd

Snel en netjes geleverd in prima verpakking

Goede producten en snelle levering

Er is volop keuze uit gezonde producten en de levering ging ook vlot

Hele snelle verzending!

Hele snelle verzending.

Groot assortiment, goede prijzen, goede levering met PostNL.

Tevreden over Vitatheek qua prijzen, levering en assortiment. Verbeterpunten zijn sneller verzenden in het algemeen en als een van de producten niet op voorraad is, dit nazenden ipv de hele levering te vertragen of beter: op de website vermelden of er voorraad is.

Prima service, redelijke prijzen

Prima service en assortiment, redelijke prijzen

Prima zaak

Correcte levering