Kwaliteit heeft z'n prijs

Groot assortiment Snelle bezorging

Weinig informatie.

Weinig informatie/kenmerken over de producten in de website daar door heb ik verkeerde producten gekozen/gekocht.

Response from the business owner

Beste, Bij de door jouw aangekochte artikelen stond alle noodzakelijk info bij, zoals een duidelijke omschrijving van het artikel met de daarbij horende lengte, diameter, kleur, materiaalsoort en het gewicht ervan. Ik zou niet weten wat er nog meer bij moet staan. Bij twijfel of vragen kan je ons altijd benaderen. Tevens had je de artikelen ook gewoon kunnen terugsturen ;-)

Goede service !

Makkelijk besteld, snel geleverd en goede service wanneer iets niet helemaal naar wens is gekeverd

Super snelle verzending

Site is overzichtelijk. Mijn pakketje werd super snel verzonden!

Veel keuze en vlotte levering

- ruim assortiment - goede product beschrijvingen - kwaliteitsproducten

Jammer dat ze stoppen

Mooie actie 50% en goede service/contact.

Prima levering

Kinky artikel maar ik miste wel iets.

Het is een hele degelijke, stoer ogende ballenklem. Die houdt het wel even uit denk ik. Toch miste ik iets. De moeren die je gebruikt om het plankje aan te draaien, verzakken deels in de daarvoor gemaakte gaten. Metalen ringetjes zouden dat voorkomen maar die zitten er niet bij.

Door misverstand adres toch nog heel snel binnen.

Prima bestel meer mocht het nodig zijn

Snelle jongens

Cilinder voor de penispomp besteld en werd dezelfde dag nog op de post gedaan. De cilinder was goed schokvrij verpakt en voor wie het belangrijk is, ja geheel neutraal verpakt.

Snelle discrete levering

Snel geleverd Uitstekend Goed verpakt (artikel was breekbaar) Pakje was discreet verpakt

Kwaliteit en ruim assortiment

Bestel hier al jaren. Ruim assortiment. Verwerking van de bestelling duurt meestal twee dagen. Dit zou van mij wat sneller mogen. Verder prima webshop.

Gewoon Top!,..;-)

Voordat ik mijn bestelling bestelling plaatste, eerst even contact gezocht met GF of het artikel in kwestie ook daadwerkelijk leverbaar was. Zeer snel antwoord en bevestiging van Michael! Daarna goede communicatie via mail over de bestelling status en levering. Artikel zou tussen 14:30 - 15:30uur worden geleverd. Dus toen was het even in spanning afwachten!,.. Dat het artikel niet in het beloofde tijdsframe geleverd werd lag niet aan GF maar aan PostNL! Gelukkig is mijn bestelling toch nog die dag geleverd, (en kon mijn 'feestje' met het nieuwe speeltje toch plaatsvinden!!),..;-) Rond 21:00 ging nl toch de deurbel en lag het pakketje op de stoep!!,..nog mazzel dat ik de bel hoorde,...want de PostNL besteller was al weg!,...

Bestelling en levering perfect verlopen.

Bestelling en levering perfect verlopen.

Goede bedrijf

betrouwbaar en snelle levering

Gewoon goed

Net als bij de Cockringstore, snel en goed

Goed en snel

Altijd snelle levering

Doen wat ze zeggen !

Super snelle bezorging

Gewoon goed

Snelle levering ebt goede communicatie

Als voorheen prima levering

Vertrouwd contact. Zelfs de korting gekregen die weer niet bij dit artikel hoorde.

Snelle verzending en duidelijke communicatie

Je wordt goed op de hoogte gehouden van de status van je bestelling en volgende dag in huis ;-)

perfect, zeker aan te bevelen

perfect, zeker aan te bevelen

goede service, goed behandeld

voldoende, een redelijke ervaring

About Gay Factory

Al sinds 2010 de betrouwbare leverancier van artikelen voor de gayscene.