Webshop uitstekend, verzending snel maar prijzen zijn niet marktconform! UGG € 30 duurder dan bij vergelijkbare winkels! Bestellen zal incidenteel zijn indien nergens anders verkrijgbaar.

Lekker duidelijk

Perfect!!

Desde España, gracias, todo perfecto, volveré a compraros.

Autry Sneaker

Ich bin total begeistert. Tolles Produkt, schnelle Lieferung, sensationeller Preis. Die Größe war überall ausverkauft und hier hab ich das Produkt gefunden. Immer gerne wieder!

Hallo Maria, Was für eine super nette und positive Bewertung. Mit freundlichen Grüßen, Eleganza

Erg matig

Ruim voor 23:59 besteld, 4 dagen later nog niet binnen. Eerst het excuus gekregen dat de bezorger mijn adres niet kon vinden, om er later zelf achter te komen dat het pakket helemaal niet mee was gegaan met de bezorgservice. Tweede bezorging om onbekende reden weer niet gelukt, nu afwachten of hij vandaag wel binnenkomt…

Goede en snelle service

Snelle levering en zelfs na het terug sturen van mijn artikel heel vlot een andere maat binnen gekregen.

Hey Row, Fijn om te horen dat u zo enthousiast bent over onze service! Vriendelijke groet, Eleganza

Klantvriendelijk en snelle service!

Bestellen ging eenvoudig en de levering ging heel snel. Heel fijn dat de mogelijkheid bestond om ‘s avonds te laten bezorgen!

Hi Rianne, Bedankt voor je positieve review! Vriendelijke groet, Eleganza

Prima service!

Uitstekende ervaring.

Hi Rianne, Leuk om te horen dat u zo enthousiast bent over onze service! Vriendelijke groet, Emma

Fijne site redelijk snelle levering

Heb de schoenen geretourneerd

Hey Maikel, Bedankt voor je positieve review. Vriendelijke groet, Eleganza

Geweldige service

Ik wordt ieder keer als ik de winkel binnen loopt, hartelijk ontvangen. Buiten het feit dat ze leuke spullen verkopen, hebben ze ook vaak mooie aanbieding.

Hi Clarence, Wat een ontzettende leuke review, dankjewel! Vriendelijke groet, Eleganza

Hi Nancy, Bedankt voor je positieve review! Vriendelijke groet, Eleganza

top ervaring

makkelijk bestellen snelle verzending Retour supersnel afgehandeld

Hey Koen, Wat fijn om te horen dat je zo enthousiast bent over onze service! Vriendelijke groet, Eleganza

habe mein paket noch nicht erhalten

bis jetzt schlecht, geld ist bislang für eine sache weg die ich immernoch nicht bekommen habe.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Hi Nick, Ich sehe, dass Ihre Bestellung korrekt geliefert wurde. Wie können wir Ihnen helfen? Kind regards, Eleganza

Niet zo blij

Dit is dag 5 na mijn bestelling en de schoenen zijn er nog steeds niet. Na 3x we zijn onderweg in de mail te krijgen. Krijg ik na een hele dag wachten rond 18:30/19:00 we hebben het vandaag niet gered zonder reden. En nu zijn de schoenen er nog steeds niet, waar ik ze gister nodig had. Dus ik ben niet zo blij hiermee.

Excellent

Item as described and fast delivery

Hi Laura, Thanks for the nice review! Kind regards, Eleganza

Odlicno

Odlicno

Hey Daniel, Thank you for your positive review! Kind regards, Eleganza

Top !

Het was een fijne en levendig ervaring die ik heb mogen genoten graag weer tot de volgende keer tot snel :)

Hi Ali, Wat een ontzettende leuke review, dankjewel! Tot de volgende keer. Vriendelijke groet, Eleganza

Vlotte levering en top service

Schoenen werden vlot geleverd. Bleek een veter kapot te zijn maar na 1 mailtje werd een nieuw paar veters zonder gedoe nagezonden. Dat vind ik topservice.

Hey Monique, Wat leuk om te horen dat u zo tevreden bent over onze service! Vriendelijke groet, Eleganza

Zeer snelle levering. Alles prima. Vooral het verzendbedrijf prima service!

Zie hierboven.

Hi Marja, Fijn om te horen dat u zo tevreden bent over onze service! Vriendelijke groet, Eleganza

Webwinkel met veel mooie keuze

Deze shop verkoopt de mooiste spullen, in mijn geval de mooiste modellen van Diadora. Ze bieden een zeer snelle levering, zeer soepele betaalmogelijkheden en retourprocedure. Ik ga zeker nog bij hen kopen.

Hey An, Wat een ontzettende leuke review, dankjewel! Vriendelijke groet, Emma

Heel snel geleverd , en product zoals beschreven. Top!

In de middag besteld volgende dag al in huis . Goede prijs en zal zeker vaker hier gaan bestellen

Hey Ian, Leuk om te horen dat u zo tevreden bent over onze service! Vriendelijke groet, Eleganza

Snelle levering, mooi product en de up to date van je pakje

Hi Marian, Wat onzettend leuk om te horen dat u zo enthousiast bent over onze service! Vriendelijke groet, Eleganza

Snelle levering zonder problemen

Mijn schoenen waren volgende dag binnen, zoals vermeld op de site

Hey Jakub, Bedankt voor uw positieve review! Vriendelijke groet, Eleganza

Hi Marjolein, Fijn om te horen dat u zo tevreden bent met onze service! Vriendelijke groet, Eleganza

Slecht

Levering de volgende dag werd uiteindelijk 8 dagen. Paar avonden thuis gebleven, maar dat was tevergeefs. Jammer, had hier graag vaker wat willen bestellen.

Over Eleganza Schoenen B.V.

Eleganza is al sinds 1981 een bekend begrip van stijl en service. Met vestigingen in Utrecht en Hilversum, en een bloeiende online winkel, streven we ernaar om onze klanten een naadloze winkelervaring te bieden. We hechten veel waarde aan klantgemak, met snelle verzending en eenvoudig retourneren. Onze uitgebreide collectie omvat zorgvuldig geselecteerde designermerken die de verfijnde smaak van onze klanten weerspiegelen. Denk aan iconische namen zoals Acne Studios, Balenciaga, Dior, Filling Pieces, Givenchy, Isabel Marant en nog veel meer. Of je nu op zoek bent naar een opvallend statement piece of iets alledaags chic, bij Eleganza vind je gegarandeerd wat je zoekt.