Keurig verpakt en op tijd bezorgd

Leuke site.. chapeau

Mijn kleinzoon is blij dat zijn schoenen er zo snel waren

Mijn kleinzoon is blij dat zijn schoenen er zo snel waren.

Goede service+levering

Top!!!

Alles was perfect, en heel snel.

Topservice

Ik bestel hier zekeeeeer weer!!!

Duurt lang voor dat de bestelling binnen is

Vindt dat het wel heel lang duurt voor de bestelling binnen is

Snelle levering en niet opzichtig verpakt ivm diefstal

Prima verpakt

Op tijd geleverd en mooi verpakt , kunt zien dat deze mensen voor kwaliteit zijn gegaan ipv kwantiteit.

Snelle levering en nette service.

Schoenen werden netjes en snel geleverd, heldere updates per mail. Fijn dat er met AfterPay betaald kon worden en dat de bezorging in de avond kon plaatsvinden.

Keurig netjes snel ontvangen

Ik hou ervan om mijn spullen zo snel mogelijk bezorgd te krijgen en dat was hier het geval

super service

jammer van de 5eu betalen aan post.nl maar dat is bijzaak. super snelle service en alles netjes verpakt

Een van de twee schoenen verkleurd.

Schoenen zijn net binnengekomen, maar blijken niet dezelfde kleur te hebben. Daarbij probeer ik nu voor de 5e keer hun klantenservice nummer te bellen zonder succes.

Top!!

Super snelle afhandeling en verzending!

Goeie communicatie, en snelle levering

Goeie communicatie, en snelle levering

Ik heb vooralsnog helemaal niks ontvangen

Ik heb vooralsnog helemaal niks ontvangen ook op track and trace staat dat er vooralsnog niets bekend is

Vlot en erg netjes

Netjes ingepakt. Gewoon gloednieuwe leuke schoenen ontvangen. Top hoor Eleganza!

Snelle levering!

Snelle levering en top product!

Harde werke

Ik heb Ervaring

Niet voor herhaling vatbaar

Levertijd nu al bijna een week onbekend, krijg geen antwoord zowel telefonisch als per mail. Had graag willen weten waar me pakket is..

Ik vond dat het heel snel is gegaan heb het schoen vrijdag besteld had het maandag verwacht maar kreeg het op de zelfde dag super.

Super snelle en nette levering

Netjes verpakt en snel geleverd. Dezelfde avond nog! En dat zonder bezorgingskosten

Hayeck snel geleverd, zelfde dag had k mn patta iwollah

Verbaasd en teleurgesteld

Helaas voor de eerste keer een mindere ervaring. Een jas besteld maar deze bleek gedragen en er zat een scheur in de jas die was dichtgestikt. Jammer! Normaal gesproken altijd erg tevreden over Eleganza en de levering gaat altijd snel volgens afspraak.

Geen idee

Ik kan nog niets erover zeggen Ik heb nog steeds mijn bestelling niet gekregen