snelle levering uitstekend product

Het voldoet aan al mijn verwachtingen en het is erg snel bij me afgeleverd, ik ben zeer tevreden

Betrouwbaar en snelle levering

Betrouwbaar en snelle levering

geweldig

schoenen voor zoon besteld,maar waren te klein nieuwe maat aangevraagd en 2 dagen verder aan deur geleverd!! er is 1 maar,dat voor dat,vind ik bedrag aan de schoenen,ik wel 6,95 moest betalen voor terug te zenden,boven de 100 euro moet dit eigenlijk gratis aan te bieden zijn!

Het is de 1 keer dat kan ik niet veel zegen.

Super snelle levering (zelfde dag)!

Super snelle levering, netjes verpakt en product afgeprijsd gekocht! Top!

Snelle service!!

Wordt echt snel bezorgd! En heel netjes!!

Snelle levering en goede service

Top service!

Na 3 maanden waren mijn sneakers van Alexander MCqueen kapot (het leer was doorgescheurd), inmiddels heb ik een nieuw paar sneakers van Eleganza ontvangen. Accuraat reageren op mijn mails. Kortom: een top service! Kom je niet vaak meer tegen bij webshops/ winkels.

Perfect!

Schoenen besteld, dezelfde dag in huis. Het paar dat niet paste de volgende dag retour gestuurd, dag erna mijn geld terug. Super! Zou nog leuker zijn als het retourneren gratis was natuurlijk :)

Altijd perfect!

Zoals gebruikelijk, uitstekende service. Super snelle verzending en altijd kwaliteitsproducten

Zondag besteld, maandag in huis

Wegens Single day kreeg ik een mooie aanbieding op Filling pieces, zonde om ze te laten staan. Zondag besteld en maandag waren ze in huis. De schoenen worden dubbel boxed verstuurd.

Snel en zorgvuldig.

Always a pleasant experience shopping with eleganza, received my shoes in 2 days to UK

Snel en zorgvuldig!

Goeie service duidelijke site duidelijke info en snel in huis nette aflevering aan huis ook hele duidelijke foto's van de kleding en schoenen top!

Super snelle levering

Rond 11.00 uur besteld en had mijn pakket dezelfde avond al in huis. Super!

Mijn dochter werd aangenaam verrast. S'morgens schoenen besteld en s'avonds al in huis. Super

Great Price, real fast delivery, easy handling !!

Ordered Sunday night, delivered tuesday morning. Couldn’t be better!!

Super!!! :)

De artikelen die had besteld, dik tevreden. Alles was op tijd. Kan mijn bestelling volgen en werdt op de hoogte gehouden. De website is mooi overzichtelijk en makkelijk dingen te vinden.

Snelle levering!

2 paar besteld, 1 gehouden en 1 retour. Retour is snel verwerkt en doorgegeven aan afterpay. Ook fijn dat je kunt kiezen voor levering in de avonduren.

altijd weer

goede service

Uitstekende snelle service

Begin van de middag bestelt en 5 uur later thuisbezorgd. Kwaliteit producten en hoge kwaliteit dienstverlening. Uistekend!!

Top en snel.helemaal blij mee

Op een avond schoenen besteld En volgende dag had Ik ze al thuis. Top

Super snelle verzorging

Super bedrijf

Prima product en snel geleverd

Product werd snel geleverd

Bad

je besteld een schoen ruim op tijd , je krijgt nog een mail ter bevestiging van dat de bestelling binnen is en dat het correct betaald is en dat ze volgende werkdag op de post doen voor bezorging , de dag daarna krijg je nog een track en tracer code op e-mail ontvangen druk je erop staat er dat de bestelling niet bestaat , je neemt contact op krijg je personeel aan de lijn die geen verstand van zaken heeft en nog alles moet uitzoeken, maar goed Eleganze daar weet ik wat ik mee moet doen volgende keer !! Geen lbestelling meer plaatsen!