Sneakers besteld, snelle en nette levering!! Helaas maat was niet goed dus terug gestuurd en 2 dagen later alles weer geregeld!! Ik zeg top!!

Schoenen in ochtend besteld en in avond al binnen, Hoe geweldig is dat? Schoenen terug gestuurd, Dag erna mail en geld al weer terug gestort op mijn rekening. Dit nog nooit eerder meegemaakt. Mijn complimenten.

Prima en snelle levering

Helemaal prima

snel geschakeld en snel geleverd

super ervaring

helemaal Top

mooi overzichtelijke site!

Makkelijk bestellen, betalen en retourneren. Super mooie merken

Bestellen gaat gemakkelijk en de items worden snel bezorgd. retourneren ging heel gemakkelijk en snel. Top service!

Top👍🏽👍🏽😎

zeer snelle service

het is heel goed geregeld en eenvoudig uit te voeren. Ook tijdens de huidige situatie, wordt omruilen geen probleem.

Snelle en nette levering , alleen jammer dat er maar 1 paar witte veters in zat en geen dustbag, ligt aan het merk zelf natuurlijk maar gympen van 300 plus . Eleganza top bedrijf en veel keus

Snelle levering met PostNL, niks op de schoenen aan te merken, behalve dat er geen dustbag bij zit. Voor de rest alles top!

Leuk

Snelle levering en verder alles correct uitgevoerd. Ook voor vragen kan je er terecht.

Snelle levering en mooie schoenen uiteraard

Top!!!

Snelle verzending

Ik moest 10€ verzendkosten betalen !! Belachelijk. Alles terug geretourneerd maar toch betaald, moet anders!!

Snel en volgens afspraak

Prima geleverd zoals beloofd, goede service kortom! En fijn dat het in de avond kan

Super snelle levering.

Snel en netjes geleverd👍🏻

Super snel!

Super mooie schoenen en snel geleverd!

Supersnelle levering!!!!!

S’morgens besteld, s’avonds in huis!!!! Klasse!!!!

Top!!!!

Overzichtelijke app, waanzinnig snelle levering!!! Toppers

Mijn schoenen waren op tijd binnen

Snelle levering en als je vragen hebt reageren ze snel 👍

Mooie schoenen alles oke

Snelle levering van het product

Goede en vriendelijke service

Snelle levering en bij een retour wordt je snel op de hoogte gesteld. Het enige jammere is dat je geen retour sticker krijgt waardoor je nu eerst je bestelling moet aanmelden via de site en 3x doorklinken en vervolgens je label printen. Handiger is idd een retour sticker. Anders waren het 5 sterren