Redelijke service

Afgelopen week heb ik voor de allereerste keer een bestelling geplaatst bij Eleganza. Dit doordat ik een advertentie ben tegengekomen waarbij stond vermeld dat men een waardecheque van €25,- ontvangt bij het plaatsen van een online bestelling. Helaas bleek dit volgens hen om een oude actie te gaan (terwijl het bericht nog steeds meerdere keer in mijn tijdlijn verscheen zonder einddatum van de actie) en wilde zij mij niet tegemoetkomen wat ik uiterst teleurstellend vind. Verder is de service niet bijzonder, schoenen van €400,- komen in een simpele bezorgdoos binnen. Persoonlijk vind ik het leuk wanneer ik onlime bestel, er iets van een kaartje bij meegeleverd wordt of dat het in een mooie verzendbox aankomt. Kortom heb ik betere ervaringen bij andere webshops die exclusieve designermerken verkopen, zij denken vanuit de klant mee en besteden meer aandacht aan je bestelling.

Te laat bezorgd

Heb schoenen besteld vandaag morgen in huis. Zijn vrijdag besteld krijg ze pas dinsdag.

Goede webshop

Snelle levering, mooie schoenen. Tevreden klant +1

Fijne webwinkel, snelle service

Altijd goede ervaringen met Eleganza. Helaas de laatste keer de verkeerde schoenen toegestuurd gekregen, maar een foutje kan gemaakt worden. Ik vertrouw er volledig op dat ze dit naar wens zullen oplossen.

Ik had na 23.59 besteld en toch nog dezelfde dag mijn schoenen ontvangen! Helaas viel de pasvorm tegen, maar de service van de winkel was top

Duidelijke site en snelle levering

Alles perfect en snel verlopen. Aanrader

Amazing!

Ik heb Alexander McQueen bestellen en het kwam heel snel en in het new condities. Dankjewel echt...

Weinig contact

Geen bestelling bevestiging gehad, na retour lange tijd niks gehoord. Niet op de hoogte gehouden, krijg vervolgens weer een mail om een review te schrijven en heb de schoenen nog niet binnen

Fijne online winkel voor A merken schoenen

Mooie diverse collectie , en snel geleverd. Het enige min punt vind ik echt dat schoenen vaak maar per maat 1 keer ingekocht worden en daarna snel uitverkocht zijn en niet meer op voorraad komen.

Artikel snel geleverd en voldeed aan de verwachting

Goed ervaring

Helaas verkeerde artikel besteld echter heel correct en snel behandeld!

Ik ben zeer tevreden, jullie hebben droom van mijn dochter waar gemaakt. Op haar verjaardag heb ik verassing gedaan, zij vond de schoenen super mooi. Bedankt

Verkeerde maat schoenen gekregen

Schoenen in 2 maten besteld, 1 paar te klein en in de andere doos zaten 2 verschillende maten. Geen oplossing, schoenen niet meer beschikbaar andere helft was kwijt. Kan gebeuren, maar geen oplossing dus alles op eigen kosten terug gestuurd.

Top prijs & service

Just buy it!

Hele goede en snelle service

Snelle en goede levering. Maat was niet goed in heb product teruggestuurd. Het was niet nodig om opnieuw te bestellen, maar goede maat werd me meteen nagestuurd. Geweldige service

Fijne ervaring

op tijd en netjes verpakt

snelle service zoals altijd!

één klein minpuntje, de doos was wat beschadigd... dat is jammer voor een duur paar schoenen, maar de vorige bestellingen was dat niet het geval.

Goeie services lekker snel

!!!

Snel bezorgd

Snelle levering.

Erg tevreden. Super snel geleverd.

Top en snel

Schoenen besteld binnen twee dagen in huis. Gewoon goed en snel.

Hele mooie schoenen, netjes verpakt en snel geleverd

Hele mooie schoenen, netjes verpakt en snel geleverd!

Snelle levering, product zoals omschreven.

Verkeerde product gekregen maar toch goede servicen

Ik had een paar sneakers en 1 x slippers besteld bij aankomst zaten er 2 x de slippers in de doos inplaats van de sneakers .. gebeld en het is toch goed afgehandeld door het bedrijf!