Het was oke

Het was heel mooi, maar ik kwam er een uur later achter dat er olie vlekjes op de jas zaten, die er niet uit te krijgen zijn, maar ik had het seal labeltje er al van afgeknipt

Top Qualität und schnelle Lieferung

Ich habe zum ersten Mal bei Eleganza bestellt. Die Lieferung war sehr schnell und die Ware ist Top Qualität. Ich würde immer wieder bei Eleganza bestellen.

Snelle levering!!

Zeer snel

Snelle levering en de retour is meteen verwerkt.Super fijn! Nooit te klagen over Eleganza

Nooit meer

Krijg een verkeerde maat binnen..probeer ik klantenservice te bellen..om te vragen of mijn juiste maat nog beschikbaar is 3 keer toe gebeld naar klantenservice..geen gehoor..

Superservice

‘S morgens besteld dezelfde avond in huis, en mijn retour was zo verwerkt heel Fijn!

Snelle levering. Jammer vd verzendkosten

waardeloos bedrijf. Hoe ga je dit goed maken?

Afgelopen week heb ik schoenen besteld en binnen gekregen echter heb ik een verkeerd model besteld dus wilde deze terug brengen bij het de winkel Eleganza in Hilversum . Toen ik de aangekochte schoenen van €450,- wilde ruilen voor een ander model vertelde de kassamedewerker mij dat ze niet ging ruilen omdat ze een vermoeden had dat de schoenen nep waren. Notabene dezelfde schoenen die ik bij hun webshop een dag geleden binnen heb gehad. Nu vindt er een onderzoek plaats naar de echtheid van de schoen. Ik werd dus met het bijzijn van andere klanten als een oplichter bestempeld. Ben benieuwd naar de uitkomst van dit onderzoek telefonisch werd ik ook als leugenaar uitgemaakt. Voor mij is Eleganza een waardeloos bedrijf. Hoe ga je dit goed maken?

Ik ontving het verkeerde product

Ik bestelde baskets van diadora , de hoge versie en men stuurt me lage sneakers van dit merk. Vergissen is menselijk dus hopelijk wordt dit snel rechtgezet. mvg Annemie Box

Top webwinkel met een top service

Schoenen snel binnen, vriendelijk personeel aan de telefoon!

Snelle levering uit distributie punt

Voorraadcontrole online maten schoenen prima geregeld in tegenstelling tot de rode loper den haag

Product zoals omschreven! Snelle levering!

Product zoals omschreven, snelle levering, goede prijs-kwaliteit!

Top !

Schoenen besteld bij eleganza helaas waren deze kapot. Na telefonisch contact mocht ik de schoenen terug sturen en heb ik gloednieuwe gekregen. Goede service en het is heel netjes afgehandeld

Slecht!

Belachelijke van ze als je voor 390 euro aankoop doet en retour kosten uit je eigenzak moet betalen Dus geen service en bestel zovaak bij jullie !’n

schoenen niet netjes geleverd

had schoenen besteld van boven de 100 euro en dan zie op witte plekken zwarte strepe

Goed!!!

Gewoon goed en vriendelijk.

Fijne overzichtelijke website, snel geleverd.

Top bedrijf!!!!

Bestelling was er de volgende dag al. Top service!!!

Snelle correcte levering goede service

Vlotte correcte levering, goede service nadien

Très bien

Service sérieux et rapide

Veel keuze en zeer snelle levering. Top!

T Shirt Versace

Livraison impeccable e t-shirt , super et comme attendu

Snelle levering !!

Super snel aangekomen