Precies volgens verwachting

Zoals beloofd op de site, voor 15u besteld de dag erna geleverd. Top! Vooral in tijden waar vaak levertijden niet nagekomen worden. Netjes verpakt. Kortom: blij! Hier ga ik vaker bestellen!

Het bestelde product de dag na bestelling ontvangen. Gewoon goed.

Een zeer correct persoon bij de afhandeling van het pakket.

En een vriendelijk persoon.

Stipt en correct geleverd

Een betrouwbare site

Zeer snelle en verzorgde aflevering

Duidelijke site en makkelijk zoeken. De afhandeling van de bestelling verliep zeer vlotjes en was makkelijk te volgen. De prijzen waren ook lager dan andere sites.

Alles goed gegaan

Pakker was goed ingepakt en na 1 dag bezorgd. Verder niets op aan te merken

Vlot en accuraat

Besteld en keurig op tijd netjes verpakt geleverd

Bestellingsprocedure perfect, levering slecht

De levering heeft enkele dagen geduurd. En tussen de aangegeven tijdstippen van levering ben ik constant thuis geweest. Echter er kwam niemand. Daarna werd in een mail medegedeeld dat het pakketje op een ander plein van onze straat was afgegeven bij een adres waar de besteldienst ook een pakket moest bezorgen. Ik heb sterk het vermoeden, dat deze pakketbezorger met een smoesje daar het pakket van mij heeft achter gelaten zodat hij snel weer verder kon.

Response from the business owner

Beste, Dat is inderdaad heel vervelend. Wij hebben dit direct gerapporteerd aan DPD. Helaas kunnen wij niet veel meer doen in zo'n geval

Fijne online winkel met scherpe prijzen. Goed verpakt en snel verstuurd. Ik ben erg blij met mijn aankoop bij time4toys

Handige website,

Vlot geleverd.

Service gericht

Ik was iets vergeten toetevoegen aan mijn bestelling. Het was geen probleem dit naderhand voor elkaar te krijgen. Heel fijn vond ik dat. Anders was het kado niet compleet geweest.

Goede service, snelle verzending

Goede ervaring, snelle verzending. Top geregeld

Snelle en goede communicatie goed product

Een direct contact via Whatsapp gaf snel helderheid over de bestelling en een aanpassing verliep even soepel. Het product is conform de catalogus en werd probleemloos geleverd.

Snelle en goede afhandeling

Goed service en bestelde Artikelen precies zoals aangegeven.

Zeer aan te raden

Mijn eerste aankoop gedaan en afgehaald, ik woon 5 km er vandaan dus prima te doen, ze bleken een showroom te hebben die op afspraak te bezoeken is, en met pin te betalen is.

Prima prijzen, eerlijke verzendkosten maar ook de mogelijkheid om af te halen. Snelle bezorging.

Fijne webshop

Snel verzonden en snel antwoord op m'n vragen.

Fast and good service

Mijn ervaring met Time 4 toys is zeer positief.

Bezorging is heel snel. De artikelen waren goed verpakt maar eigenlijk in een te grote doos met veel te veel plastic tape: op het gebied van de verpakking kan het wat duurzamer. Maar het is een betrouwbare winkel en dat is het belangrijkste.

Mooie handdoek, netjes op tijd geleverd. Levering goed aangegeven.

Goede aanbieding, snel thuis!

Mijn dochters hebben van hun spaargeld, dit Schleich paardje kunnen kopen in de aanbieding.

Prima afhandeling

Gemakkelijk bestelproces, snel geleverd en netjes verpakt.

Top service, goede prijs, snelle levering!

Ik knipperde twee keer met m’n ogen en het pakketje Schleich paarden was er al! Niet alleen de grootste collectie maar ook alles redelijk geprijsd en snelle levering waardoor ik mijn kleinkinderen helemaal blij kon maken.