Bijna helemaal goed.

Vier maskers ontvangen en maar 1 elastiek. Dat was wel jammer. Voor de rest goed.

Serieux

Société très sérieuse. Prix interessant, article conforme, pas de frais de livraison et livraison rapide. C'est ma deuxième commande et je réitère les mêmes qualités. Continuez

Heel tevreden

Uitgebreid assortiment en prima service

Altijd goede service,snelle verzending en goede bereikbaarheid. Uitgebreid assortiment van oa Sylvanian families.

Mooier dan op de foto

Wij werden positief verrast door de.snelle levering en kwaliteit van het artikel.

Snelle levering!

Goed product snelle levering!

Snel, goedkoop, klantgericht, betrouwbaar

TOP

voor de 1e keer iets besteld, super snel geregeld en ontvangen. zal in de toekomst vast nog eens gebruik maken van deze site

Die ging goed

Wa s makkelijk te bestellen.

Prettig beprijsde artikelen tov andere websites. Goed telefonisch bereikbaar en goed telefonisch geholpen. Pakketje snel in huis.

Super fijn

Super fijn

Duur en niet goed verpakt verzonden

Ik had Aquabeads kralen besteld. Deze kostten meer dan 20 euro dus je zou verwachten dat het verzenden niet zo duur zou zijn. Helaas. Verzending was 5,95 duur vrij duur. Het pakje was verzonden met stevig papier eromheen in een plastic zak. Hierdoor was de doos van het kado gedeukt en dat is niet nestjes. Zeker als je het nog moet weggeven voor een verjaardag… Voor dat geld verwacht je dat het netjes in een doos is verpakt. Je hebt er immers ook voor betaald.

Artikel was zoals verwacht

Artikel netjes ontvangen en was wat ik verwachtte. Bezorging duurde lang ivm kerst en dpd,maar ben zeker tevreden.

Heb mijn pakket binnen 1 dag ontvangen! Snelle levering

Fijn , snelle levering!

De goede wil moet ook vd pakjeswagen komen.

Website ok. Door een foute huis nr is het pakketje niet geleverd.Spijtig genoeg, had de chauffeur me even opgebeld, was alles in orde geweest. Times4toys heeft zn best gedaan.

Pakket is , na wat mails , zonder probleem vervangen .

Een Sint cadeau dat verzonden wordt in beschadigde verpakking kan je niet geven . Mail met foto gestuurd onmogelijk na ontvangst. Echter geen reactie .

Mooi op tijd

Was eerste keer voor een bestelling bij Time4Toys, er zullen nog wel meer bestellingen plaatsvinden.

Lastige verpakking

De artikelen waren goed, maar de verpakking was zeer irritant. Doos was helemaal rondom met stukjes aan elkaar geplakt met zeer stevig plakband. Ik ben een half uur bezig geweest om het los te snijden. De bezorging ging ook niet vriendelijk. Bezorger zei niks en gooide het pakketje gewoon de gang in.

Fijne shop

Zeer uitgebreid assortiment aan Sylvanian families, snelle verzending en levering en goede service.

Héél snel bestelling ontvangen, waarvoor dank. Dik in orde !!!

Snelle en prima levering

15 Pakketboot Houten 3991CH