Direct gereageerd op verzoek

Snelle levering, duidelijke communicatie en zeer snelle en adequate reactie op mail verzoek.

Bedankt

Een echt pluspunt dat de website zelf veel informatie bevat over het gebruik van de producten.

Bedankt voor deze mooie beoordeling

Super snelle levering . Duidelijke gebruiksaanwijzing. Ik ben zeer tevreden.

Precies wat ik wilde

Wat ik bestelde was Epsom Salt, dit werd de dag erna in de middag bezorgt. Nu kan ik weer een lekkere scrub maken. Fijne winkel om te shoppen.

Goed materiaal!

Heldere uitleg en ik kan iedereen aanraden een canule MET kraan te nemen!

Goed product

Werkt volgens verwachting

Bedankt voor deze mooie beoordeling

Sneller bezorgen/Zorg aan verpakking!

Had oa Himalaya zout besteld. Deze (eigen) verpakking (Gripzakje)was tijdens transport open gegaan. Auto vervoerder onder het zout.

Bedankt voor deze beoordeling. Onze excuses dat de verpakking tijdens het transport open is gegaan. Wij zullen hier in de toekomst nog beter zorg voor dragen!

Prima producten

Super snelle levering! De verpakking was goed. Toch is helaas is bij het transport een potje met chiazaden licht beschadigd worden zodat een deel van de zaden los in het pakketje lagen.

Bedankt voor deze beoordeling. Onze excuses dat het potje met chiazaden door de transport licht beschadigd is geraakt.

Zeer aangenaam!

Het is de 1e keer voor mij om via deze webshop te bestellen. Heel klantvriendelijk, en een snelle afhandeling heb ik mogen ervaren. Een van de bestelde producten was niet op voorraad en daarvan werd ik direct op de hoogte gesteld en ook een alternatief aangeboden. De producten zelf zijn van goede kwaliteit... ik ben een zeer tevreden klant!

Bedankt voor deze mooie beoordeling

Goed produkt, snelle verzending, goed verpakt.

Snel geleverd & klant vriendelijk

Ruim assortiment, duidelijke foto’s en omschrijvingen dus je weet goed wat je in huis krijgt, snel geleverd en heel netjes te woord gestaan toen ik nog een vraag had over mijn bestelling. Dit is mijn 2e bestelling hier en zal zeker nog vaker bestellen.

Bedankt voor deze mooie beoordeling

Goed product (backing soda), goede prijs, snelle levering.

Goed product (backing soda), goede prijs, snelle levering.

Niks op aan te merken

Soepele transactie

Ik was eerst beetje huiverig omdat ik geen ervaring had met deze webshop, maar alles ging soepel en de bestelling kwam snel en zonder onnodige toeters en bellen (lees: milieubewust verpakt). Een puntje aftrek omdat je minstens voor 15 euro moet bestellen, en dan vooral dat me dat pas duidelijk werd nadat ik wilde gaan afrekenen.

Bedankt voor deze mooie beoordeling

Prima spul redelijke prijs goede communicatie

Zoals t hoort. Met name de communicatie.

Snelle levering zeer tevreden

Bedankt voor deze mooie beoordeling

Goed verpakt en snel geleverd

Product is keurig verpakt en snel geleverd. Geen klachten.

Bedankt voor deze mooie beoordeling

Levering en produkt,Heel goed. Enkel de extra kost voor de betaling met kaart vond ik niet goed. Maar anders heel tevreden. Ik beveel jullie aan.

Bedankt voor deze beoordeling

De medewerker is vriendelijk, behulpzaam en heel geduldig.

Vriendelijke medewerkers en bovenal vakkundig en zorgzaam.

Bedankt voor deze mooie beoordeling

Goede site, eerlijk en lieve mensen

Dit is echt een hele leuke, fijne, goede site. Veel informatie te vinden en de service is echt geweldig. Nette prijzen, goede status van levering per mail, snel verstuurd. Top bedrijf!

goed en goedkoop

lekker snel geleverd

Bedankt voor deze mooie beoordeling

Prima gereageerd op een vraag

Het duurde even voor ik een reactie kreeg, maar het werd duidelijk uitgelegd waar dat aan lag. Een onderbezetting vanwege ziekte betreffende corona. Hier kunnen ze natuurlijk niets aan doen. Vriendelijk contact.

Prima.

Snelle en juiste levering.

Bedankt voor deze mooie beoordeling

Goed product en verzorgde verzending

Het Neti kannetje vind ik geschikt voor olie massages en tevens voor neus spoelingen.

Over Lekker in m'n vel

Gespecialiseerd in het natuurlijk behoud van uw gezondheid!