Niet ideaal

Had beter op moeten letten. De ondoorzichtige zak is niet praktisch, je Kan niet zien hoeveel water erin zit. En de cannule voelt scherp.

Te laat

Stond in de site binnen 1 a 2 werkdagen geleverd maar dat was niet zo.

Beste Corrie, Wat vervelend dat u de bestelling niet binnen 1-2 werkdagen heeft ontvangen, Dit is wel de norm die wij proberen te hanteren. Helaas zie ik dat PostNL vertraging had opgelopen in de verwerking van uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak.

1 Item niet zoals verwacht, ander item 20% duurder dan elders

Gemakkelijke bestelling, levering piekfijn, maar 1 item was niet zoals verwacht en past niet op mijn klysmaset, terwijl in de info staat dat het overal op past. Foto en info zouden dus beter kunnen (met name afmetingen, bijvoorbeeld). Ander item vond ik 's anderendaags op een andere website voor zomaar eventjes 20% minder. Niet zeker, dus of ik nog hier bestel in de toekomst.

Beste Martine, Wat vervelend dat de canule niet helemaal was zoals u had gehoopt. Onze excuses voor ongemak. Wij nemen u feedback mee en zullen de afmetingen die nu onderaan bij de productinformatie staat, nog beter zichtbaar maken.

heel goed

zowel de uitleg als het product was perfect

Netjes verpakt geleverd.

Netjes verpakt geleverd.

Bedankt voor deze beoordeling

Snel in huis en alles van goede kwaliteit!

Zoals altijd snelle verzending en prima kwaliteit producten! Voor klysmaspullen is het wel fijn dat er meer info over elk product gegeven wordt. Ook de voordelen en eventuele nadelen staan erbij. De siliconen slangen zijn uit de kunst voor regelmatig gebruik en heerlijk flexibel.

Duidelijk en eerlijk

Hier geven ze duidelijke uitleg over hun producten en hoe te combineren. Zending was netjes en vlot.

Uitstekende ervaring

Telefonisch contact prima en vragen werden deskundig beantwoord. Producten kwamen steriel verpakt perfect aan. Tevreden en ga hier zeker meer bestellen.

Bedankt voor deze mooie beoordeling

Bestelling werd snel geleverd en er werd ook snel op mijn vraag via e-mail gereageerd. Erg fijn!

snel

volledig en snel

Heel tevreden.

Correcte levering. Jammer dat er geen gebruiksaanwijzing bijgevoegd werd. Anders heel tevreden.

Bedankt voor deze beoordeling

Heel blij dat ik deze website gevonden heb !

Je kan hier speciale gezondheid bevorderende dingen kopen. Snelle levering !

Correcte afhandeling

Via internet bestellen, minder gemakkelijk. Een telefoontje was genoeg om alles in werking te stellen. Top!

Bestellen, betlen en ontvangen binnen 2 dagen. Prima

zie hierboven

Nog niets geleverd....

Het product is nog niet geleverd, dus ik ben nog heel benieuwd wat het gaat worden...

Beste Carla, Wat vervelend dat u de bestelling nog niet in uw bezit heeft. Volgens uw track en code is de bestelling twee dagen later afgeleverd bij uw buren. Hopelijk heeft u de bestelling zo snel mogelijk in bezit.

Duidelijke website, goede en snelle bestelling en levering.

Bedankt voor deze mooie beoordeling

Duidelijke communicatie en levering op tijd !

zeer duidelijke berichtgeving over de levering en deze kwam op tijd aan, prima dus.

Goede service!

Klysmaset besteld, kreeg ik binnen op beloofde moment, op tijd voor mijn detoxvakantie. Wilde echter op laatste moment andere slang erbij. Ze hebben veel moeite gedaan om dit voor elkaar te krijgen. Goed bereikbaar ook en vriendelijk.

Bedankt voor deze mooie beoordeling

Goede producten en een top service!

Zeer goede service, vlotte reactie op mijn vraag, vriendelijk personeel en goede producten!

aanrader

al ingevuld vorige week

Correct

Correcte levering, correcte prijzen en goed aanbod. Levering had ik liever gratis gezien.

Dank voor deze mooie beoordeling.

Bestellen ging makkelijk. Zonder account gelukkig!! Supersnelle levering.

Dank voor deze mooie beoordeling

Ik ben heel tevreden over de producten en kreeg heel snel antwoord op mijn vraag over de levering. Heel goede service.

perfect voor alle handelingen

Ik heb alleen maar positieven ervaring

Over Lekker in m'n vel

Gespecialiseerd in het natuurlijk behoud van uw gezondheid!