heel goed

zowel de uitleg als het product was perfect

Netjes verpakt geleverd.

Netjes verpakt geleverd.

Bedankt voor deze beoordeling

Snel in huis en alles van goede kwaliteit!

Zoals altijd snelle verzending en prima kwaliteit producten! Voor klysmaspullen is het wel fijn dat er meer info over elk product gegeven wordt. Ook de voordelen en eventuele nadelen staan erbij. De siliconen slangen zijn uit de kunst voor regelmatig gebruik en heerlijk flexibel.

Duidelijk en eerlijk

Hier geven ze duidelijke uitleg over hun producten en hoe te combineren. Zending was netjes en vlot.

Uitstekende ervaring

Telefonisch contact prima en vragen werden deskundig beantwoord. Producten kwamen steriel verpakt perfect aan. Tevreden en ga hier zeker meer bestellen.

Bedankt voor deze mooie beoordeling

Bestelling werd snel geleverd en er werd ook snel op mijn vraag via e-mail gereageerd. Erg fijn!

snel

volledig en snel

Heel tevreden.

Correcte levering. Jammer dat er geen gebruiksaanwijzing bijgevoegd werd. Anders heel tevreden.

Bedankt voor deze beoordeling

Heel blij dat ik deze website gevonden heb !

Je kan hier speciale gezondheid bevorderende dingen kopen. Snelle levering !

Correcte afhandeling

Via internet bestellen, minder gemakkelijk. Een telefoontje was genoeg om alles in werking te stellen. Top!

Bestellen, betlen en ontvangen binnen 2 dagen. Prima

zie hierboven

Nog niets geleverd....

Het product is nog niet geleverd, dus ik ben nog heel benieuwd wat het gaat worden...

Beste Carla, Wat vervelend dat u de bestelling nog niet in uw bezit heeft. Volgens uw track en code is de bestelling twee dagen later afgeleverd bij uw buren. Hopelijk heeft u de bestelling zo snel mogelijk in bezit.

Duidelijke website, goede en snelle bestelling en levering.

Bedankt voor deze mooie beoordeling

Duidelijke communicatie en levering op tijd !

zeer duidelijke berichtgeving over de levering en deze kwam op tijd aan, prima dus.

Goede service!

Klysmaset besteld, kreeg ik binnen op beloofde moment, op tijd voor mijn detoxvakantie. Wilde echter op laatste moment andere slang erbij. Ze hebben veel moeite gedaan om dit voor elkaar te krijgen. Goed bereikbaar ook en vriendelijk.

Bedankt voor deze mooie beoordeling

Goede producten en een top service!

Zeer goede service, vlotte reactie op mijn vraag, vriendelijk personeel en goede producten!

aanrader

al ingevuld vorige week

Correct

Correcte levering, correcte prijzen en goed aanbod. Levering had ik liever gratis gezien.

Dank voor deze mooie beoordeling.

Bestellen ging makkelijk. Zonder account gelukkig!! Supersnelle levering.

Dank voor deze mooie beoordeling

Ik ben heel tevreden over de producten en kreeg heel snel antwoord op mijn vraag over de levering. Heel goede service.

perfect voor alle handelingen

Ik heb alleen maar positieven ervaring

Niet volgens belofte verzonden

Op zondag besteld, op maandag een track trace nummer gekregen, maar volgens de informatie was het pas woensdag overhandigd aan de post. Het telefoonnummer werd niet opgenomen dinsdag overdag. Op de contactpagina wordt verwezen naar een chatfunctie die er niet is. De eigenaar zegt dat het aan de post ligt, maar bij geen enkele andere webshop heb ik die ervaring. Het is niet fijn als je een bestelling dinsdag verwacht en pas donderdag krijgt. Ik had de reviews moeten lezen.

Wat vervelend om te horen dat uw bestelling niet conform verwachting is afgeleverd. Onze excuses voor het ongemak. Uw bestelling was afgelopen maandag bij het distributiecentrum van PostNL afgeleverd. Door de aanzienlijke drukte en personeelstekort bij PostNL is uw bestelling later verwerkt in het distributiecentrum, dan u van PostNL mag verwachten. Onze excuses hiervoor. Helaas zijn wij ook afhankelijk van de postbezorging van PostNL. Daarnaast zijn wij dinsdag overdag gesloten, vandaar dat u geen gehoor kreeg.

Erg tevreden over de bezorging en de goed en netjes verpakte bestelling.

Zoals gezegd prima tevreden met Lekker in m'n vel.

Fijne winkel!

Fijn assortiment als je wilt gaan detoxen. <3

Over Lekker in m'n vel

Gespecialiseerd in het natuurlijk behoud van uw gezondheid!