perfect voor alle handelingen

Ik heb alleen maar positieven ervaring

Dank voor deze mooie beoordeling

Niet volgens belofte verzonden

Op zondag besteld, op maandag een track trace nummer gekregen, maar volgens de informatie was het pas woensdag overhandigd aan de post. Het telefoonnummer werd niet opgenomen dinsdag overdag. Op de contactpagina wordt verwezen naar een chatfunctie die er niet is. De eigenaar zegt dat het aan de post ligt, maar bij geen enkele andere webshop heb ik die ervaring. Het is niet fijn als je een bestelling dinsdag verwacht en pas donderdag krijgt. Ik had de reviews moeten lezen.

Wat vervelend om te horen dat uw bestelling niet conform verwachting is afgeleverd. Onze excuses voor het ongemak. Uw bestelling was afgelopen maandag bij het distributiecentrum van PostNL afgeleverd. Door de aanzienlijke drukte en personeelstekort bij PostNL is uw bestelling later verwerkt in het distributiecentrum, dan u van PostNL mag verwachten. Onze excuses hiervoor. Helaas zijn wij ook afhankelijk van de postbezorging van PostNL. Daarnaast zijn wij dinsdag overdag gesloten, vandaar dat u geen gehoor kreeg.

Erg tevreden over de bezorging en de goed en netjes verpakte bestelling.

Zoals gezegd prima tevreden met Lekker in m'n vel.

Fijne winkel!

Fijn assortiment als je wilt gaan detoxen. <3

Mmm

Duurde langer dan verwacht. En zit geen mogelijkheid bij om retour te sturen omdat ik ondertussen al een andere heb moeten halen.

Wat vervelend om te horen dat uw bestelling niet conform verwachting is afgeleverd. Onze excuses voor het ongemak. We zien de afgelopen maand dat door de aanzienlijke drukte en personeelstekort bij PostNL bestellingen soms later verwerkt worden in het distributiecentrum, dan u van PostNL mag verwachten. Onze excuses hiervoor.

Super.

Ik raad aan. Volgens de beschrijving.

top!!!

dit systeem van darmspoeling ken ik al sedert de jaren 1968 en weet hoe dit werkt de bestelling en levering volgde snel na elkaar top!!! groetjes danny

Levering duurt lang,

Bestellen gaat snel, goede producten netjes afgeleverd goede prijs kwaliteit alleen de bezorging duurt langer dan 1 dag, 1 week dus als je niet zonder wil zitten optijd bestellen, misschien is het ook de gewenning dat als je iets online besteld het er de volgende dag is.

Bedankt voor de beoordeling. Uw bestelling was inderdaad later afgeleverd dan op onze website vermeld staat, wat te maken had met de verwerkingsachterstand van PostNL (vanwege hemelvaartsdag). Onze excuses voor het ongemak.

Goed geregeld.

Snel en makkelijk bestellen, en ok snel in huis. Goede service dus.

Bedankt voor deze beoordeling

Duurde langer dan gezegd werd op de said

Levering duurt lang door vervoerder maar zeg dat dan

Dank voor uw beoordeling. Wat vervelend dat de levering van uw bestelling iets langer duurde dan op onze website vermeld staat. Middels uw track & trace code zie ik dat er bij de postbezorging wat vertraging was opgelopen. Onze excuses voor het ongemak.

Direct gereageerd op verzoek

Snelle levering, duidelijke communicatie en zeer snelle en adequate reactie op mail verzoek.

Bedankt

Een echt pluspunt dat de website zelf veel informatie bevat over het gebruik van de producten.

Bedankt voor deze mooie beoordeling

Super snelle levering . Duidelijke gebruiksaanwijzing. Ik ben zeer tevreden.

Precies wat ik wilde

Wat ik bestelde was Epsom Salt, dit werd de dag erna in de middag bezorgt. Nu kan ik weer een lekkere scrub maken. Fijne winkel om te shoppen.

Goed materiaal!

Heldere uitleg en ik kan iedereen aanraden een canule MET kraan te nemen!

Goed product

Werkt volgens verwachting

Bedankt voor deze mooie beoordeling

Sneller bezorgen/Zorg aan verpakking!

Had oa Himalaya zout besteld. Deze (eigen) verpakking (Gripzakje)was tijdens transport open gegaan. Auto vervoerder onder het zout.

Bedankt voor deze beoordeling. Onze excuses dat de verpakking tijdens het transport open is gegaan. Wij zullen hier in de toekomst nog beter zorg voor dragen!

Prima producten

Super snelle levering! De verpakking was goed. Toch is helaas is bij het transport een potje met chiazaden licht beschadigd worden zodat een deel van de zaden los in het pakketje lagen.

Bedankt voor deze beoordeling. Onze excuses dat het potje met chiazaden door de transport licht beschadigd is geraakt.

Zeer aangenaam!

Het is de 1e keer voor mij om via deze webshop te bestellen. Heel klantvriendelijk, en een snelle afhandeling heb ik mogen ervaren. Een van de bestelde producten was niet op voorraad en daarvan werd ik direct op de hoogte gesteld en ook een alternatief aangeboden. De producten zelf zijn van goede kwaliteit... ik ben een zeer tevreden klant!

Bedankt voor deze mooie beoordeling

Goed produkt, snelle verzending, goed verpakt.

Snel geleverd & klant vriendelijk

Ruim assortiment, duidelijke foto’s en omschrijvingen dus je weet goed wat je in huis krijgt, snel geleverd en heel netjes te woord gestaan toen ik nog een vraag had over mijn bestelling. Dit is mijn 2e bestelling hier en zal zeker nog vaker bestellen.

Bedankt voor deze mooie beoordeling

Goed product (backing soda), goede prijs, snelle levering.

Goed product (backing soda), goede prijs, snelle levering.

Niks op aan te merken

Soepele transactie

Ik was eerst beetje huiverig omdat ik geen ervaring had met deze webshop, maar alles ging soepel en de bestelling kwam snel en zonder onnodige toeters en bellen (lees: milieubewust verpakt). Een puntje aftrek omdat je minstens voor 15 euro moet bestellen, en dan vooral dat me dat pas duidelijk werd nadat ik wilde gaan afrekenen.

Kolkrijst 30 3828 EJ Hoogland

Over Lekker in m'n vel

Gespecialiseerd in het natuurlijk behoud van uw gezondheid!