Snelle levering van het gevraagde product.

Eerst 2 wielen met banden besteld, deze waren snel geleverd, hierna zocht ik passend spatborden, op advies via de chatbox heb ik deze ook besteld en weer zeer tevreden. Top bedrijf, snel leveren en zeer hulpzaam.. Bedankt.

Niet goed! Maar meer dan prima!

Niets aan toe te voegen.

Mooi lampen

Ik ben nog mee bezig om grote gat boren is best wel klus om grote gat boren voor steken door heen treken voor achter lampen

We hebben ze op zondag 21 febr. besteld op dinsdag waren ze al binnen woensdag meteen gemonteerd en op donderdag konden we met onze aanhangwagen naar de vuilstort Super banden goede kwaliteit, goed betaalbaar en een snelle levering

Supersnelle levering

snel, goed en met de juiste informatie

geweldig

Prima onderdelen

Prima kwaliteit, scherp geprijsd, keurig verpakt, snel geleverd.

Alles prima geregeld.

Prima geleverd

Producten besteld paar dagen later netjes afgeleverd bij ons thuis, prima service.

Uitstekend.

Goed assortiment, scherpe prijzen en snelle levering. Een aanrader dus.

Snelle levering van prima product

erg snel en goed geleverd

goed materiaal snel en goed geleverd

Alles vlot geregeld voor een goede prijs

Heb alles kunnen vinden wat ik nodig had en een snelle levering en goede prijsverhouding

zeer tevreden

Steeds snelle levering

Goede kwaliteit

Snel geleverd!

Mijn nieuwe wielen werden snel geleverd zodat ik weer vlot op pad kon! Prijs was prima! Bedankt!

Duidelijke website en snelle levering

Het betreffende artikel snel kunnen vinden op de site, prima prijs en goede track en trace link

Prima , goede prijs, snelle levering

Adapter voor aanhanger

Oké

Mooi op tijd geleverd en werkt naar behoren

Verlichtingsset

Snelle levering, prima prijs.

komen de afspraak na en goede passing.

Keurig afgewikkeld

Keurig afgewikkeld conform afspraak en goede materialen. Aan te bevelen.

Top bedrijf!

Reeds een paar keer een bestelling geplaatst bij dit bedrijf. Steeds kortecte levertermijnen, goede producten en vriendelijke Klantenservice. Zijn ook transparant naar de klant toe op het vlak van stock en levertermijn mocht deze gewijzigd zijn. Een echte aanrader!

Over Aanhangwagendirect.nl

Online shop voor aanhangwagens, trailers en alle onderdelen.Meer dan 2500 verschillende onderdelen direct uit voorraad leverbaar met PostNL. Premium merken zoals bijvoorbeeld AL-KO, Knott en BPW. Een fysieke afhaal locatie in Heerenveen en BOVAG keurmerk zorgen voor een vertrouwd betrouwbare samenwerking en langdurige klantrelatie.