Perfecte service

Boven verwachting

Redelijk

Belde wat betekende handremverzet voor handel, 21 of 31 millimeter, de persoon die mijntje woord stond wist dat zelf ook niet, ging navragen en kwam er toen nog niet uit. Gegokt dat 21 goed is, maar komt niet echt profi over. Mvg John

Goed product, snel geleverd, goede prijs, duidelijke site

Positieve ervaring, alleen dit beoordelingsformulier vind ik minder goed, er is geen optie om positieve beoordeling te geven zonder dat persoonsgegevens

snel geleverd

niet verwacht dat levering zo snel geleverd zou worden 2 producten besteld bij één product stond dat levertijd een paar dagen ging duren en toch alle 2 de producten na 1 dag geleverd

toppie

Gewoon geleverd binnen een dagdat wat iknodig had en ook nog voor weinig, waar ving je dat nog

Service is uitstekend

Er was twijfel of een onderdeel kapot was of niet. Aanhangwagen-Direct stuurde desondanks zonder discussie direct een vervangend onderdeel om dit uit te testen!

Super service!

Een stalen koker werd voor mij perfect in een aantal stukken gezaagd, zonder extra kosten!

Perfect!

Snel geleverd en goed verpakt. En dit alles voor een mooie prijs. Bedankt.

Snelle levering. Artikelen voldoen aan omschrijving

Volgens verwachting

Super service !

Snelle en nette levering!

Prima net. Super snel ontvangen.

Overzichtelijke shop. Aanrader.

Snelle levering en goede service

snelle levering en alles zoals verwacht , zo moet het !

Top service, zeer professioneel, bedankt !

Bestelling geplaatst, de volgende dag had ik mijn bestelling al thuis !

Jammer

Snelle verzending maar ik was blijkbaar vergeten om beugels te bestellen bij mijn disselbox, in de instructiefilmpjes leek het alsof ze werden meegeleverd, maar de kleine lettertjes stond duidelijk vermeld dat dit niet zo was. Stom van mij, maar wel jammer dat de medewerker waar ik contact mee had over mijn bestelling mij hier niet op heeft gewezen. Vervolgens montage materiaal nabesteld, en door het lage bedrag verzendkosten moeten betalen. Nu blijken de beugels niet te passen. contact opgenomen, ik moet retour verzendkosten betalen en opnieuw verzendkosten voor de nieuwe beugels. Uiteindelijk heeft aanhangerdirect mij een kostenloos retourlabel gestuurd om de pijn wat te verzachten, prima opgelost! Puntje van aandacht; Die verzendkosten zijn wel echt hoog voor de kleine materialen, zeker als je niet gelijk het juiste besteld. Het zou super fijn zijn wanneer hier iets aan gedaan kan worden.

Prima service en snelle levering

Juiste communicatie en snelle levering

Snelle en correcte afhandeling

Wat reserveverlichting voor de aanhanger besteld, eenvoudig te vinden op de site en duidelijke omschrijving van de producten. Nette en snelle afhandeling van de bestelling, een aanrader.

Goed product

Snel besteld via de website, product snel in huis en voldoet aan verwachting.

Hier haal ik mijn spullen voor de aanhangwagen voortaan...

Neuswiel voor de aanwagen hier gekocht. Snelle reply op een vraag, snelle levering, goede prijs. Bijna de helft goedkoper dan de prijs die de verkoper van de aanwagen had gegeven.

uitstekend

Mijn ervaring is uitstekend, snelle levering tegen een redelijke prijs.

Snel en vakkundig

Snel en vakkundig

Zeer snel geleverd.

Goederen de volgende dag al in huis.

Duidelijke webshop en snelle levering

Goed spul tegen lage prijzen

Het lijkt wel Overtoom, snel en goed

Goede site waar ook een amateur de goede zaken kan vinden.

Vlotte service en gemakkelijke bestelling

Vlotte service en gemakkelijke bestelling

Over Aanhangwagendirect.nl

Online shop voor aanhangwagens, trailers en alle onderdelen.Meer dan 2500 verschillende onderdelen direct uit voorraad leverbaar met PostNL. Premium merken zoals bijvoorbeeld AL-KO, Knott en BPW. Een fysieke afhaal locatie in Heerenveen en BOVAG keurmerk zorgen voor een vertrouwd betrouwbare samenwerking en langdurige klantrelatie.