Gewoon goed geregeld

Had op mijn aanhangwagentje al 20 jaar oude banden, met ook een stel roestende velgen, dit was onverantwoord. Ben toen op zoek gegaan naar nieuwe banden, en zo kwam ik bij aanhangwagendirect.nl terecht. Zij hadden voor mij de passende velg met de juiste band, voor een super prijs en ook nog eens zeer snel geleverd. Een echte aanrader, topper

Wij zijn erg blij met de positieve woorden Guus! Bedankt voor het vertrouwen in Aanhangwagendirect en hopelijk kom je nogmaals terug als jouw aanhangwagentje opzoek is naar nieuwe onderdelen. Tot snel!

Nieuwe velgen en banden

Gebeld voor info werd ik zeer goed geholpen toen online besteld en binnen 1 dag in huis. En paste perfect. Goeie service! Mvg

Hele goede klantenservice

Snelle reacties en fijne uitleg op al mijn vragen.

Bedankt voor de 5 sterren review Alice. Fijn dat wij al jouw vragen op de juiste manier hebben kunnen beantwoorden. Tot ziens!

Fijne klantgerichte webshop

Doen wat ze beloven. Prettig contact.

Top service & levering

Bestellingen worden uitstekend, volledig en optijd geleverd. Met een probleem helpt de klantenservice per direct en hebben ze begrip voor onvoorziene situaties. Alsook het retourbeleid wordt met gezond verstand gevoerd. Bedankt !

Bedankt voor de review. Wij zijn erg blij om te horen dat ons retourbeleid op de juiste manier ingedeeld is. Hopelijk kom je nog eens terug!

Mooie en veel producten, zeer makkelijke webshop, snelle levering, goed verpakt.

Snelle levering, goede service en ruim assortiment

Aanhangwagendirect levert snel en betrouwbaar. Toen er iets niet helemaal goed was, werd het probleem binnen een dag opgelost door Ramon. Zeer vakkundige service en uitstekende klantenondersteuning. Absoluut een aanrader voor iedereen die op zoek is naar aanhangwagen onderdelen.

Service ++++++++++

Door PostNL wat steken laten vallen. Prima opgepakt. Adres staat inmiddels in mijn lijst.

Bedankt Ron voor de review! Fijn om te horen dat wij het goed voor je opgepakt hebben. Hopelijk zien we jou snel weer terug in onze webshop!

Snel en netjes geholpen

Snel en netjes geholpen

Nadat ik een bestelling had geplaatst werden wij goed op de hoogte gehouden van het verloop van de verzending , eenmaal ontvangen kwam ik erachter dat het product beschadigd was, contact opgenomen en het product werd per direct vervangen voor een nieuwe.

Hallo Emiel, Bedankt voor de review. Vervelend dat in eerste instantie de levering beschadigd aankwam. Wij zijn blij om te horen dat het goed is opgelost uiteindelijk!

Snelle service en ook de garantie is TOP zeker te maken met het gemotiveerde personeel

Bedankt voor deze mooie woorden Kees! Door deze berichten blijven wij ook erg gemotiveerd. Hopelijk kunnen wij je de volgende keer weer goede hulp bieden!

Zeer snelle service!

Snel in contact en oplossingen. Top service!

Klantenservice top!

Geweldig contact, geen moeite teveel. Uiteindelijk onderdeel gevonden waar ik al maanden naar op zoek was. Heel erg tevreden. Bedankt, Ramon!

Wij zijn erg blij om te horen dat je tevreden bent over onze service. Wij zien je daarom graag nog een keer terug in onze webshop Ron!

Correctie op bestelling

Zonder discussies en zonder vertraging werd een kortingscode alsnog toegepast op een betaalde en verstuurde zending. Prima service!1

Advies gevraagd over onderdeel paardentrailer, perfecte hulp.

Ik heb advies gevraagd inzake onderdeel Paardentrailer. Foto’s en informatie uitgewisseld, resulterend in perfect advies, aankoop en snelle levering.

Fijn om te horen dat wij jou hebben kunnen helpen, Maurice! Wij zijn blij dat je het juiste onderdeel hebt, na de informatie en foto's die je hebt gestuurd. Bedankt voor de 5 sterren en hopelijk tot een volgende keer!

super

super service , snelle verzending en bij garantie supersnel geholpen .

Heel goed geholpen!

Heel goed geholpen, omdat ik zelf niet wist welk dissel slot er op mijn paardentrailer kan heb ik een mailtje gestuurd met een foto van de dissel. De medewerker stuurde mij snel een mail terug met het juiste slot voor mijn paardentrailer!

Bedankt voor de review Mirthe! Voor het relateren van de juiste sloten, moeten wij eerst inderdaad weten welke koppeling je hebt! Fijn dat wij snel het juiste voor je hebben kunnen uitzoeken. Hopelijk zien we jou weer een keer bij ons terug!

Mijn elastiek is helaas stuk gegaan in een maand tijd en na 1 bericht krijg ik al een nieuwe . Geweldig

Er waren 2 linker aseindes geleverd ipv links en rechts. Binnen 5 minuten was de retouraanvraag behandeld en op een navolgende email werd binnen 2 minuten geantwoord.

Vervelend om te horen dat er niet gelijk het juiste is geleverd bij je Robbert. Fijn om te horen dat wij het goed en snel voor je op hebben kunnen lossen. Hopelijk tot een volgende keer!

Had zelf een fout gemaakt in een bestelling, nog 1 mailtje was het probleem opgelost , waarvoor dank .

Supersnel antwoord via chat

Supersnel antwoord via de chat op prangende vraag die in het weekend kwam opborrelen. We kunnen we verder brainstormen.

Bedankt voor de review Boris! Hopelijk kom je na het brainstormen bij ons terecht voor de aankoop. Als er verder nog prangende vragen zijn, staan we klaar deze te beantwoorden!

Snelle reactie en levering.

Snel geleverd en ideale oplossing voor de Sharan!

Snel geleverd en ideale oplossing voor de Sharan!

Zeer tevreden over neuswiel complete set

Ik heb het neuswiel van de aanhangwagen kunnen vervangen met een bijna exacte kopie voor een competitieve prijs. Alles netjes verpakt en snel geleverd.

Bedankt Hans voor je review! Wij zijn bij om te horen dat de neuswiel set bevalt. Hopelijk kies je de volgende keer weer voor Aanhangwagendirect!

duidelijke website en snelle levering zonder al te veel verpakkingsmateriaal

Het is heel fijn om te horen dat wij een duidelijke website hebben Rob! Ook willen wij ervoor zorgen dat wij inderdaad niet veel verpakkingsmateriaal gebruiken in onze dozen. Wij gebruiken ook al gerecycled karton voor de vulling ervan! Wij hopen je nogmaals te verwelkomen in onze webshop Rob!

Bedrijfsgegevens

kimslede 10

8447gs Heerenveen

0513 528707

[email protected]

Over Aanhangwagendirect.nl

Dè online shop voor alles voor je aanhanger. Meer dan 4000 verschillende onderdelen direct uit voorraad leverbaar. Premium merken zoals bijvoorbeeld AL-KO, Knott en BPW. Een fysieke afhaal locatie in Heerenveen en BOVAG keurmerk zorgen voor een vertrouwd betrouwbare samenwerking en langdurige klantrelatie.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.