Snel

Als je aanganger verlichting stuk gaat komt dat natuurlijk altijd ongelegen. Dat is het uitemate goede van dit bedrijf, vandaag bestellen, morgen in huis dus weer snel op pad! Ga zo door!

Vlotte service en scherpe prijzen

Van bestelling tot levering is alles vlot verlopen.

Toppie

Duidelijke website, snelle verzending. Je wordt van elke stap die je bestelling maakt op de hoogte gehouden. Wat goed is is gewoon goed.....

Gewoon goed en snel

Correct! Prijs, behandeling, levering, kwaliteit…

Correct

Zeker aan te bevelen.

Snelle levering, correcte afhandeling.

Snelle levering; het juiste product. Band mooi op spanning!

Dito

Top dienstverlening

Een onderdeel met niet juiste maat besteld en direct retour gezonden. Met retour-label voor gratis verzending. Een nieuw (met juiste maat) onderdeel besteld. Binnen 24 uur geleverd. Geld van de aankoop van de foute bestelling binnen 48 uur op mijn bankrekening ontvangen.

Perfect.

Snelle levering. Alles in orde.

Snelle levering en mooi product

Snelle levering en mooi product

Snelle service!

Zeer vlug geleverd.

Top net

Valt weinig over te zeggen, is gewoon goed en ben er blij mee haha

super

van bestelling tot levering ... top !!

Mijn bestelling is snel en goed verpakt toegestuurd en voldoet volledig aan de verwachtingen.

Een prima website met een uitgebreide collectie van producten, Dit wetende, is in de toekomst de aanschaf van gewenste objecten in vele opzichten doeltreffend en voor herhaling vatbaar.

vlot en cf bestelling

Snel geleverd, goede kwaliteit, precies zoals het op de website vermald was. Fijn dat het ook mogelijk was het pakket naar een afhaalpunt te laten sturen

snelle levering. goede kwaliteit prijs

Volledige 13polige verlichtingset besteld voor aanhangwagen. Deze was makkelijk te installeren.Alvast een aanrader.

gewoon goed

alles correct, snel goed geleverd

Super snel geleverd en duidelijke website. Had wat problemen op camping met mijn boottrailer, maar kon de op de camping bezorgde onderdelen de dag erop al monteren top

Zeeer vlot en accuraat

We hadden een wielklem besteld, deze paste helaas niet. Terug gestuurd en een ander slot besteld wat per omgaande geregeld kon worden! Duidelijke communicatie en makkelijke betaallink!! En zeer snelle levering!!

Super snel geleverd

Vakkundige en snelle levering.

Maakt helemaal waar van wat ik er van verwacht had.

Meer dan prima!

Zeggen wat ze doen, doen wat ze zeggen.

Onderdelen makkelijk terug te vinden op de site met de nodige uitleg en afmetingen.

weet nu waar ik vervangstukken moeten zoeken.

Doen wat je verwacht

Keurig gedaan wat ze beloofden.

Over Aanhangwagendirect.nl

Dè online shop voor alles voor je aanhanger. Meer dan 4000 verschillende onderdelen direct uit voorraad leverbaar. Premium merken zoals bijvoorbeeld AL-KO, Knott en BPW. Een fysieke afhaal locatie in Heerenveen en BOVAG keurmerk zorgen voor een vertrouwd betrouwbare samenwerking en langdurige klantrelatie.