Snel en goed advies

Snel en goed advies

Via chatrobot prima geholpen

Een vraag gesteld aan de chatrobot,Dit ging buiten verwachting goed. Nu kan ik het bestelde afhalen en scheelt me verzendkosten

Vriendelijk mensen goed geholpen

goede service snelle levering

Mijn bestelling werd snel geleverd en tegen een scherpe prijs. Toen bleek dat ik de verkeerde velgen had besteld werd ik meteen geholpen en uitgelegd welke ik wel moest bestellen

Bedankt voor je mooie review Steven. Het is jammer dat je de eerste keer het verkeerde besteld had, maar we zijn blij dat wij jou hebben kunnen helpen met het vinden van de juiste velgen! Tot de volgende keer!

Super service.

Voor de keuring van mijn ouder boottrailer had ik wat documentatie nodig. Dit hebben ze heel snel kunnen opvragen bij de leverancier aan de hand van foto’s. Binnen een dag had ik de benodigde papieren.

Bedankt voor de review Jimmy! Wij zijn blij dat wij jou hebben kunnen helpen met de documentatie. Hopelijk kom je snel weer eens terug bij ons!

Très professionnel

Service super rapide et très efficace merci

Complete neuswiel set - 48 mm - bestaande uit neuswiel, neuswiel klem en bevestigingsmaterialen

Alles netje optijd bezorgd en alles past > gewelding voor de onhandige knutselaar even de toegestuurd video bekijken en neus zit binnnen 10 min gemoteerd:)TOP!

Bedankt voor de review Tinus! Goed om te horen dat onze meegestuurde video jou heeft geholpen met de montage. Veel plezier met het neuswiel en hopelijk tot de volgende keer!

Ik had twee wielen besteld voor mijn vouwcaravan. Deze waren niet op voorraad en het zou tot vijf werkdagen duren om deze te leveren. Ik deed mijn bestelling op een zaterdag en dinsdagmiddag werden ze al geleverd. Helemaal top!

Bedankt voor de mooie review Roel! Wij zijn blij om te horen dat de levering je heeft verrast. Hopelijk kunnen wij jou de volgende keer ook weer positief verrassen!

Super goed service

Goeie service

Prima geholpen

Gereageerd zeer snel en komt met diversen oplossing

Direct juiste contact

Adequaat handelen en juiste info

Bedankt voor de positieve review Gertjan! Wij zijn blij om te horen dat we jou de juiste info aan kunnen leveren. Hopelijk kunnen wij in de toekomst jou wederom van dienst zijn. Tot dan!

Perfecte service

Onlangs een bestelling gedaan van aanhangeronderdelen , Alles goed geleverd .

Sneller dan snel.

Na telefonisch overleg nieuwe bandjes voor onze Saris Speedy besteld. Snel geleverd met een zeer prettige Dot code. Dus niet alleen onze Saris is weer speedy, ook de levering is speedy van een paar bandjes met een verse Dot code waar we nog heel lang, bijna 6 jaar mee toe kunnen, dat is dus het enige wat niet speedy is. Jullie zijn toppers met top producten.

Goed om te horen dat je tevreden bent over onze banden! Wij zijn blij dat wij je een top product hebben kunnen leveren. Veel plezier met je Saris Speedy! Wij hopen je snel (Speedy;)) weer terug te zien!

Snel antwoord op vraag.

Heb nog geen aankoop gedaan maar ben zeer onder de indruk van snelheid van antwoord op mijn vraag. De parate kennis van de medewerker. Kortom dit geeft vertrouwen in dit bedrijf.

Goed geholpen

Ik dacht dat een slot niet werkte, hier een video van gestuurd. Kreeg dezelfde middag nog een video met instructies terug waarna hij het gelukkig wel deed. Het lag aan mij maar ik werd prettig geholpen.

Fijn om te horen dat je goed bent geholpen! Het is soms ook lastig om een slot te monteren of te gebruiken. Ik ben blij dat onze video met instructies je hebben geholpen. Hopelijk tot snel!

Gewoon goed geregeld

Had op mijn aanhangwagentje al 20 jaar oude banden, met ook een stel roestende velgen, dit was onverantwoord. Ben toen op zoek gegaan naar nieuwe banden, en zo kwam ik bij aanhangwagendirect.nl terecht. Zij hadden voor mij de passende velg met de juiste band, voor een super prijs en ook nog eens zeer snel geleverd. Een echte aanrader, topper

Wij zijn erg blij met de positieve woorden Guus! Bedankt voor het vertrouwen in Aanhangwagendirect en hopelijk kom je nogmaals terug als jouw aanhangwagentje opzoek is naar nieuwe onderdelen. Tot snel!

Nieuwe velgen en banden

Gebeld voor info werd ik zeer goed geholpen toen online besteld en binnen 1 dag in huis. En paste perfect. Goeie service! Mvg

Hele goede klantenservice

Snelle reacties en fijne uitleg op al mijn vragen.

Bedankt voor de 5 sterren review Alice. Fijn dat wij al jouw vragen op de juiste manier hebben kunnen beantwoorden. Tot ziens!

Fijne klantgerichte webshop

Doen wat ze beloven. Prettig contact.

Top service & levering

Bestellingen worden uitstekend, volledig en optijd geleverd. Met een probleem helpt de klantenservice per direct en hebben ze begrip voor onvoorziene situaties. Alsook het retourbeleid wordt met gezond verstand gevoerd. Bedankt !

Bedankt voor de review. Wij zijn erg blij om te horen dat ons retourbeleid op de juiste manier ingedeeld is. Hopelijk kom je nog eens terug!

Mooie en veel producten, zeer makkelijke webshop, snelle levering, goed verpakt.

Snelle levering, goede service en ruim assortiment

Aanhangwagendirect levert snel en betrouwbaar. Toen er iets niet helemaal goed was, werd het probleem binnen een dag opgelost door Ramon. Zeer vakkundige service en uitstekende klantenondersteuning. Absoluut een aanrader voor iedereen die op zoek is naar aanhangwagen onderdelen.

Service ++++++++++

Door PostNL wat steken laten vallen. Prima opgepakt. Adres staat inmiddels in mijn lijst.

Bedankt Ron voor de review! Fijn om te horen dat wij het goed voor je opgepakt hebben. Hopelijk zien we jou snel weer terug in onze webshop!

Snel en netjes geholpen

Snel en netjes geholpen

Nadat ik een bestelling had geplaatst werden wij goed op de hoogte gehouden van het verloop van de verzending , eenmaal ontvangen kwam ik erachter dat het product beschadigd was, contact opgenomen en het product werd per direct vervangen voor een nieuwe.

Hallo Emiel, Bedankt voor de review. Vervelend dat in eerste instantie de levering beschadigd aankwam. Wij zijn blij om te horen dat het goed is opgelost uiteindelijk!

kimslede 10

8447gs Heerenveen

0513 528707

Over Aanhangwagendirect.nl

Dè online shop voor alles voor je aanhanger. Meer dan 4000 verschillende onderdelen direct uit voorraad leverbaar. Premium merken zoals bijvoorbeeld AL-KO, Knott en BPW. Een fysieke afhaal locatie in Heerenveen en BOVAG keurmerk zorgen voor een vertrouwd betrouwbare samenwerking en langdurige klantrelatie.