De eerste keer dat ik hier wat besteld heb moet nog gemonteerd worden op de aanhanger maar mijn eerste ervaring is goed Snelle levering van de bestelde producten

Ben tevreden over de kwaliteitsbanden die zijn geleverd

Heel goede service, snelle levering en goede kwaliteitsbanden geleverd Ben heel tevreden over het verloop van de bestelling Ik weet waar ik mijn volgende bestelling ga doen.

Zeker aan te raden. Super

Half 6 besteld volgende dag in huis ,super kwaliteit

NVT

keurig conform afspraak

prima geregeled

geweldig

kon zelf geen goede keus maken ,ff een telefoontje en het was zo gepiept ,Super Keurig te woord gestaan en snelle toezending van de bestelling .

Prima en betrouwbaar bedrijf.

Meerdere keren een bestelling gedaan bij Aanhangwagendirect. De prijs/kwaliteit is prima, goede communicatie en snelle verzending. Dus erg betrouwbaar.....

Snelle en correcte levering

Bij het aanmelden een korting van 5€ gekregen. Besteld en de dag nadien al geleerd.

Bestelling levering goed.

Product helaas minder maar dat komt omdat de spiegels tegenwoordig met een mooie schuine facetrand afgewerkt zijn en dus schuin lopen en ik bij de eerste kuil de rechter spiegel al kwijtraakte. Dat terwijl ik de hoekjes van de bevestiging plaatjes iets naar binnen verbogen had. Maar helaas geen goed Product voor mij dus.

Top geleverd

Spullen waren goed verpakt.

Excellent

Très bon service.

goede srvie

dit was de eerste keer dat ik iets besteld heb maar deze ervaring is mijn heel goed bevallen en ik zou zo iemand anders aanhangwagendirect aanbevelen

Snel en een nette prijs

Goed en snel geleverd.

Snel en een nette prijs

Goed en snel geleverd.

Snelle levering goede kwaliteit

Meestal aann het eind van de dag best. Maar toch de volgende werkdag geleverd

Goede service en snelle levering

Keurige snelle levering

Product voldoet voor 100 % aan mijn verwachtingen

Het wiel met velg en band is precies wat ik al heel lang zocht en ook over de bestelling en levering van AanhangwagenDirect.nl ben ik zeer tevreden. Ik zou een volgende bestelling zeker bij hen plaatsen.

Beste Marcel, Fijn dat bestelde wiel naar wens is! Als we u bij de volgende bestelling ergens mee kunnen helpen horen wij het graag. Team Aanhangwagendirect.nl

Gewoon goed

Z ook als het moet.

Vlot geleverd

De bestelde reservewielsteun vlot en goed geleverd.

Geweldig bedrijf, doen wat ze zeggen en levering buitengewoon vlot. Aanrader

Bedankt voor de positieve woorden Floor! Hopelijk tot een volgende keer in onze webshop. Team Aanhangwagendirect.nl

prima service

zeer prettig en direct. snelle levering. prima

Bij een vraag kreeg ik vlug antwoord , besteld en de dag nadien al geleverd . Goede kwaliteit . Voor herhaling vatbaar .

Perfect zoals vorige bestellingen

Perfect as usual

Bedankt Jan voor de perfecte beoordeling :) Team Aanhangwagendirect.nl

Prima kwaliteit en levering

Snel en duidelijk, ook als de klant per ongeluk verkeerd besteld!

Ik had onderdelen besteld die niet samen gaan, alles retour en het juiste besteld! Binnen 3 dagen ( met zaterdag en zondag er bij) al weer een tracking code gehad zodat ik snel mijn juiste producten heb

Over Aanhangwagendirect.nl

Dè online shop voor alles voor je aanhanger. Meer dan 4000 verschillende onderdelen direct uit voorraad leverbaar. Premium merken zoals bijvoorbeeld AL-KO, Knott en BPW. Een fysieke afhaal locatie in Heerenveen en BOVAG keurmerk zorgen voor een vertrouwd betrouwbare samenwerking en langdurige klantrelatie.