goed en correct

Snelverzonden en laag geprijst

Zeer snel verzonden dus snel in huis. Overzichtelijke site.

Hele fijne ervaring

Eenvoudig bestellen. Voldoende voorraad. Nette prijzen. Snelle levering en snelle en vriendelijke reactie op mijn vragen via email. Kortom zeker een aanrader!

Snelle afhandeling

Er is een stukje uit de binnenkant van het glas, geen schuurtje. Glas geplaatst geen probleem.

Product geleverd zoals is aangeboden. Mooi op tijd geleverd .

Gewoon goed

Natuurlijk gek dat gewoon goed al opvalt, maar dit bedrijf doet wat het beloofd, is vlot met de levering en compleet advies met kwaliteit voorop.

Makkelijke webshop en ‘s anderendaags thuis geleverd

Vlotte bezorging in deze drukke tijden

Mijn bestelde wielklem werd in deze drukke black-friday week twee dagen later al geleverd!

Bedankt voor deze positieve beoordeling Helmut! Team Aanhangwagendirect.nl

Geleverd wat er besteld is

Produkt geleverd zoals ook besteld was en binnen 48 uur

Snelle correcte levering

Aanhangwagen wiel gekocht, goede kwaliteit, snelle levering, goed verpakt en voor een goed prijs, kortom alles in een goede prijs/ kwaliteit verhouding.

Bedankt voor je bestelling en de mooie beoordeling Noud! Hopelijk tot de volgende keer. Team Aanhangwagendirect.nl

Goede webshop, snelle levering, goed advies

Voor meerdere machines en aanhangers bestel ik hier onderdelen voor reparatie kleine schades en slijtagedelen. Altijd snel compleet en netjes verzorgd.

Overzichtelijke en betrouwbare online shop

Degelijke materialen aan betaalbare prijzen, snelle levering en een goede service.

Correcte levering van het bestelde afdekzeil voor een aanhangwagen,

Goede keuze mogelijkheid op de web site, de gewenste maten kunnen on line ingevuld worden waarna een op maat gemaakt zeil geleverd wordt.

Alles OK

Alles verliep vlot en snel, ook de levering.

Snelle goed verpakte levering.

Artikelen voldoen aan de verwachtingen en het wordt snel geleverd.

Fijn dat alles naar wens is Eddy, hopelijk tot de volgende keer in onze webshop! Team Aanhangwagendirect.nl

Alles perfect

Product was gemakkelijk te vinden. 's-avonds besteld en de volgende dag om 09:00 binnen .

Snelle levering/goede chatservice.

Via de chat productspecificaties opgevraagd, aan de hand hiervan desbetreffend product besteld. Goede service en snelle levering! Ga zo door!

Top om te horen dat we je via de chat hebben kunnen helpen Richard! Bedankt voor de bestelling en deze mooie beoordeling. Team Aanhangwagendirect.nl

Goede uitleg snelle verzending

Snel antwoord op je vragen En dag nadien was het er al

kloppende website en snelle levering.

Precies wat ik nodig had

Goed neuswiel voor mijn caravan, en snelle levering

Fantastische service!

Er wordt snel gereageerd en geadviseerd op vragen en de levering gaat supersnel!

Fijn Rene, dat we u hebben kunnen helpen met het uitzoeken van de juiste koppeling. Bedankt voor de mooie beoordeling, hopelijk tot de volgende keer in onze webshop. Team Aanhangwagendirect.nl

Professionele firma !

Correcte en aangename klantenservice. Voor herhaling vatbaar. Grtz. Koen.

Goede website met duidelijke info

Super snelle verwerking van de bestelling ! S 'avonds rond 17u besteld in Nederland de dag erna 18u geleverd in Belgie . Das SUPER kon dezelfde dag terug de baan op met de aanhangwagen !

tevreden

ben geheel tevreden: over de producten en de levering

Wij zijn ook heel tevreden over deze mooie beoordeling, dank! Team Aanhangwagendirect.nl

Perfect!

Degelijk net en correcte vlugge levering.

Over Aanhangwagendirect.nl

Dè online shop voor alles voor je aanhanger. Meer dan 4000 verschillende onderdelen direct uit voorraad leverbaar. Premium merken zoals bijvoorbeeld AL-KO, Knott en BPW. Een fysieke afhaal locatie in Heerenveen en BOVAG keurmerk zorgen voor een vertrouwd betrouwbare samenwerking en langdurige klantrelatie.