Snelle reactie en levering.

Snel geleverd en ideale oplossing voor de Sharan!

Snel geleverd en ideale oplossing voor de Sharan!

Zeer tevreden over neuswiel complete set

Ik heb het neuswiel van de aanhangwagen kunnen vervangen met een bijna exacte kopie voor een competitieve prijs. Alles netjes verpakt en snel geleverd.

Bedankt Hans voor je review! Wij zijn bij om te horen dat de neuswiel set bevalt. Hopelijk kies je de volgende keer weer voor Aanhangwagendirect!

duidelijke website en snelle levering zonder al te veel verpakkingsmateriaal

Het is heel fijn om te horen dat wij een duidelijke website hebben Rob! Ook willen wij ervoor zorgen dat wij inderdaad niet veel verpakkingsmateriaal gebruiken in onze dozen. Wij gebruiken ook al gerecycled karton voor de vulling ervan! Wij hopen je nogmaals te verwelkomen in onze webshop Rob!

Prima service en snelle levering!

Een aantal bestellingen geplaatst en zeer goede service en artikelen worden snel verzonden. Ook bij het ruilen van artikelen prima geholpen! Heel fijn bedrijf en super service!

Bedankt voor de review Jeroen. Wij zijn blij dat jij al meerdere bestellingen bij ons hebt geplaatst. Ook is het fijn om te horen dat wij een goede service aanbieden, dit willen wij namelijk ook heel graag uitstralen! Hopelijk kom je vaker bij ons terug!

Heel erg snelle levering, binnen 24 u in Belgie.

Voor de eerste keer iets besteld. De goederen werden binnen 24u in Belgie op zaterdag geleverd. Dat doen niet veel webshops na.

Bedankt Carlo voor de 5 sterren. Wij werken zo snel als dat wij kunnen, fijn om te horen dat het snel en goed bij je is aangekomen. Hopelijk zien wij je snel weer terug in onze webshop!

goed bedrijf

makkelijk bestellen snel in huis

snel bezorgt en goede informatie film hoe te monteren

goede informatie film

Hallo Wim, bedankt voor je review. Wij zijn erg blij dat onze filmpjes jou hebben geholpen met de montage! Als je ergens nog een vraag over hebt, kunnen wij dat mogelijk ook verwerken in een filmpje voor je! Laat het ons weten als we de volgende keer nog iets voor je kunnen doen.

zeer posietief

snelle levering. goede prijs kwaliteitsverhouding, goed verpakt

Super duidelijk en snelle service

De duidelijke filmpjes op de website hebben mij enorm geholpen met het kiezen van het juiste koppelstuk (13 polig fietsendrager naar 7 polig trekhaak). Verder keurige en snelle levering, alles conform afspraak.

Bedankt voor de mooie review! Wij zijn blij dat onze filmpjes jou hebben geholpen met de keuze van een verlengkabel. Ook is het fijn om te horen dat de levering ook keurig en snel is aangekomen! Hopelijk zien wij jou weer eens bij ons terug, tot ziens!

zeer goed

zeer goed

Snelle, correcte service en eerlijke prijs.

Zeer tevreden.

Bedankt Patrick voor je bestelling en de 5 sterren review. Wij zijn blij om te horen dat wij de correcte service bieden voor een eerlijke prijs! Wij zijn gemotiveerd door dit soort berichten om nog beter te werken. Bedankt en tot een volgende keer!

overzichtelijke site, uitstekende service

Zoals gewoonlijk, vind ik wat ik zoek in de web-shop en heb ik dit volgende dag in huis en in gebruik

super geregeld

duidelijk en snel geregeld, alleen jammer dat je zelf moet uitzoeken hoe je de stekker uit elkaar moet halen

Zeer scherp geprijsd, verzending duurde een dag langer dan beloofd

Ik heb een kruiwagenwiel besteld waarbij aanhangwagendirect veruit de goedkoopste aanbieder was die ik kon vinden. Mooi compleet setje met as en afstandhouders, terwijl de bouwmarkt voor het wiel zonder as al de dubbele prijs vraagt. Goed product en goed verpakt, niets op aan te merken. Alleen wordt overal beloofd voor 17:00u besteld dezelfde dag verzonden, ik bestelde ruim voor die tijd (14:20) het wiel, dat op voorraad was volgens de site. Helaas werd pas een dag later verzonden en daar is ook geen tussentijdse informatie over gestuurd.

Bedankt voor je duidelijke review. Goed om te horen dat je onze producten goed hebt ontvangen. Echter moeten wij ons verontschuldigen over de verlate verzending, het kan door meerdere dingen gebeurt zijn helaas. Hopelijk kom je nog een keer bij ons terug en zal het dan wel gewoon op de juiste manier verlopen! Nogmaals bedankt!

fijne shop met snelle verzending

prima sjoppie!

fijne shop!

prettig bestellen en snel in huis

Snelle levering/mooie website

Mijn producten snel kunnen vinden en het was ook mooi snel bezorgd!

Snel, kwaliteit en niet duur.

De titel zegt het helemaal.

Bedankt voor deze review. Wij doen ons best om de bestellingen zo snel mogelijk te verwerken. Fijn om te horen dat het bij jou gelukt is! Hopelijk tot een volgende keer!

Klant en service gericht

Prima ervaring gehad. Klantgericht, service gericht en mooie kwalitatief prima producten. Ik zou er zeker weer kopen.

Correcte afhandeling en levering

Vrij veel onderdelen besteld en altijd kunnen vinden wat ik nodig had. Ook bezorging daarna gaat vlot.

Bedank voor de review Kees. Goed om te horen dat je altijd hebt kunnen vinden wat je nodig hebt! Als je een keer iets zoekt en het niet kan vinden, neem dan contact met ons op. Mogelijk kunnen wij het voor je bestellen en dan heb je alsnog wat je nodig hebt. Hopelijk tot een volgende keer!

Gekregen wat ik had verwacht.

Gekregen wat ik had verwacht.

Goede website nette prijs en snel geleverd

Goede shop, aanrader

Goede webshop, met een breed en gevarieerd assortiment. Met veel dingen niet de goedkoopste, maar dat word gecompenseerd door het breede aanbod.

Over Aanhangwagendirect.nl

Dè online shop voor alles voor je aanhanger. Meer dan 4000 verschillende onderdelen direct uit voorraad leverbaar. Premium merken zoals bijvoorbeeld AL-KO, Knott en BPW. Een fysieke afhaal locatie in Heerenveen en BOVAG keurmerk zorgen voor een vertrouwd betrouwbare samenwerking en langdurige klantrelatie.