Korrekte levering van mijn bestelling

Korrect product voor deze prijs, zeer degelijk uitgevoerd. Op tijd en degelijk verpakt geleverd. Kleine opmerking: de verpakking en overtollig papier zou wat minder mogen zijn. het product is zeer robuust en zal niet veel te lijden hebben van het transport. Het zal beter zijn voor het milieu en waarschijnlijk goedkoper voor de verkoper.

Op tijd en goed verpakt

Geleverd volgens afspraak

Dikke duim alles zoals beschreven en duidelijk thx

Goede serveice snelle levering

Goede spullen en snel

Waarom ik geen 5* kan geven: Er intbreekt een handleiding en ik wist niet welke fiche nu bij welk licht links of rechts hoorde. Ook niet of ik ze mocht wisselen want datpaste beter in de voorziene uitsparingen van mn anganger Dus graag toch een minimale handleiding voorzien

Gewoon goed

Goed niets te klagen werkt ook goed

Super, snelle levering voor leuke prijzen

Mooie website, ingedeeld per catogorie, dus makkelijk en snel zoeken naar hetgeen je wil bestellen. Snelle levering. Bestelling netjes verpakt met echt minimaal gebruik van plastic. Zeer tevreden.

Ok

Vlug geleverd en was OK

Goede kwaliteit

Snelle levering en goed verpakt vgr Ton

Snelle levering met degelijk kwaliteit artikelen

een heldere en informatieve website waardoor je snel kan kiezen, enkel transport komt er later nog wel bij.

Super bedrijf

Snelle levering en bij de bestelde materialen duidelijk uitleg. Doen wat ze beloven . Heb mijn adres nu wel gevonden

Snelle levering, uitstekende kwaliteit

Prima kwaliteit

Op zondag besteld en op dinsdag geleverd!

Bleek de goedkoopste te zijn en daarom daar besteld. Zondag besteld en op dinsdag geleverd Top!

heel rap in mijn bezit top

Zeer snelle levering,

Ruime keuze, en snelle service.

ben geheel tevreden: over de producten en de levering

ben geheel tevreden: over de producten en de levering

Missie volbracht; voor 22.00 besteld, de volgende dag in huis.

Prima, kan niet beter; zelf de chatbox bleek niet door een Bot maar een echt persoon bemand, chappeau.

Fijn dat de service is bevallen Wilmar! Wie weet tot een volgende keer in onze chat ;) Team Aanhangwagendirect.nl

Hele snelle levering

Ondanks de feestdagen s’middags besteld en de volgende dag bezorgd

Snelle levering en prima staat

Aanbevelen aan andere vrienden

vlot en in orde.

Snele levering

Alles is verzorgt toe gekomen

Heel erg goed

De medewerkers zijn zeer kundig. En ze doen hun uiterste best om iemand correct te helpen. De producten hebben een goede kwaliteit en de verzendkosten zijn ook niet duur. Ik kom hier zeker terug.

Leuk dat je een mooie beoordeling achterlaat John! Dank hiervoor en tot de volgende keer. Team Aanhangwagendirect.nl

snelle levering en goede kwaliteit

snelle levering en goede kwaliteit

Perfect!

Nieuwe 13 polige verlichting plug en play gekocht. Werkt perfect! Simpel om te monteren en prijs is ook goed! Ik zou jullie aanraden!

Bedankt Jokke voor deze mooie beoordeling. Als we in de toekomst ergens mee kunnen helpen horen wij het graag! Team Aanahangwagendirect.nl

Over Aanhangwagendirect.nl

Dè online shop voor alles voor je aanhanger. Meer dan 4000 verschillende onderdelen direct uit voorraad leverbaar. Premium merken zoals bijvoorbeeld AL-KO, Knott en BPW. Een fysieke afhaal locatie in Heerenveen en BOVAG keurmerk zorgen voor een vertrouwd betrouwbare samenwerking en langdurige klantrelatie.