Correcte en snelle levering

inderdaad heel snel in huis en ik kon het de volgende dag al gebruiken

Bedankt voor de mooie beoordeling Willem. Hopelijk tot een volgende keer! Team Aanhangwagendirect.nl

snel een goed

snel en goed

Snelle levering.

Snelle levering.

Uitstekend advies en snelle levering

Goed advies ontvangen en vervolgens makkelijk te bestellen. Zeker aan te raden als je on onderdelen zoekt.

Bedankt Herman voor het vertrouwen en de mooie beoordeling. Hopelijk tot de volgende keer in onze webshop! Team Aanhangwagendirect.nl

snel goed en voordelig

Zoals beschreven!! top bedrijf

Bedankt voor de top beoordeling Adri! Daar doen we het voor. Hopelijk tot de volgende bestelling. Team Aanhangwagendirect.nl

snel en correct geleverd !

Via internet was ik op zoek naar een specifiek onderdeel en kwam op de website van dit bedrijf terecht. Besteld en uit voorraad leverbaar was het dus snel bij ons afgeleverd.

Zeer snelle correcte levering

Zeer snelle correcte levering

Top, vriendelijk medewerkers

Prijshuur voor motor aanhangers is prima. Echter nergens goedkoop gevonden. Top bedrijf. (Aanrader )

Prima en netjes afgehandeld.

Netjes en

Goed, duidelijke website

En komen afspraken na.

Goede site snelle levering met track en trace

Goede site met voldoende assortiment Levering en communicatie hierover is uitstekend Misschien het assortiment iets uitbreiden. Heb nu een lier boegsteun van Pega moeten bestellen bij een concurent

Beste Ron, Dank voor de fijne feedback, dit nemen we zeker mee. We zijn bezig om voor het volgende boot seizoen het assortiment volledig uit te breiden en producten te kunnen aanbieden die we op dit moment nog niet op onze website hebben staan. Hopelijk tot de volgende keer! Team Aanhangwagendirect.nl

Goede spullen voor een nette prijs en een vlotte bezorging.

Had graag nog iets meer keus gehad in de lengte van de spanbanden.

Een snelle levering

goed verzorgd en een vriendelijke bezorger

Eerste keer, prima verlopen

Prima bericht via de mail, goed verpakt!

Bedankt Jeroen voor je bestelling en de fijne beoordeling. Ik geef het compliment door aan de inpakkers die hun best hebben gedaan. Hopelijk tot een volgende keer in onze webshop! Team Aanhangwagendirect.nl

just in time

tot nu toe (is nof nieuw hé) alles ok

Fijn om te horen dat alles oke is Alain-Pierre, mocht u nog tegen dingen aanlopen horen wij het graag! Team Aanhangwagendirect.nl

Uitstekend en goed advies!

Ik had nieuwe stootblokjes besteld voor mijn boottrailer, echter waren deze niet meer voorradig. Werknemer Ramon heeft vrij snel contact met mij opgenomen en een alternatief hiervoor aangeboden. Deze is binnengekomen en uitstekend!

Fijn om te horen Sandro dat het alternatief naar wens is. Bedankt voor je bestelling en wie weet tot een volgende keer! Team Aanhangwagendirect.nl

Prima geholpen.

Ik had sneeuwkettingen nodig voor mijn Fiat Ducato (16 mm), en vond deze bij aanhangwagendirect.nl voor een zeer nette prijs en gratis verzending. Goedgekeurd voor Duitsland én Oostenrijk. +++++

Frictie cups zijn snel geleverd en goed verpakt.

vol doet aan beschrijving

zeer tevreden

Ben erg blij product zoals omschreven

Product zoals omschreven

Goede netten en zeer snel geleverd

Voldoet helemaal aan de verwachting. Had bij de hooinetten liever de opening aan de korte kant willen hebben en een betere sluiting. Nu is het zeer moeilijk om de netten te sluiten zonder dat de paarden alsnog uit grote gaten eten. Zelf aangepast en nu tevreden!

Goede service & snelle levering

Uitgebreid assortiment | Snelle levering | kwalitatief goede producten

Bedankt voor de mooie beoordeling. Als we in de toekomst ergens mee kunnen helpen horen we het graag! Team Aanhangwagendirect.nl

Prijs kwaliteit

Snelle levering, goede prijs kwaliteit. Alleen spijtig er waren geen bouten bij geleverd.

snelle levering, stevig materiaal

past alleen niet op de velg omdat sluitkaak 1 te kort is, de gaten liggen net iets te diep of de velgrand te ver naar buiten, maar gaan er een stukje oplassen zodat het wel goed te vergrendelen is.

Beste Hans, Jammer dat de wielklem in originele staat niet passend voor uw velg is. Dit is een standaard uitvoering van Double Lock die past op de meeste velgen met ronde gaten. We hadden eventueel nog een andere klem kunnen adviseren, echter begrijp ik dat u het nu zelf heeft opgelost gelukkig. Dank voor uw aankoop en beoordeling, hopelijk tot een volgende keer! Team Aanhangwagendirect.nl

Over Aanhangwagendirect.nl

Dè online shop voor alles voor je aanhanger. Meer dan 4000 verschillende onderdelen direct uit voorraad leverbaar. Premium merken zoals bijvoorbeeld AL-KO, Knott en BPW. Een fysieke afhaal locatie in Heerenveen en BOVAG keurmerk zorgen voor een vertrouwd betrouwbare samenwerking en langdurige klantrelatie.