Snel en correct

Zeer goed precies wat ik nodig had en Zeer duidelijk informatie en foto's.

Correcte en snelle levering

Correcte en snelle levering

Maak af en toe gebruik van de diensten zowel aan de balie als via de webshop. Goede service, vrijwel alles op voorraad voor een leuke prijs

Makkelijk bestellen en snelle levering

uitstekend en goed advies bij keuze

disselslot voor caravan paste niet. zonder probleem retour. goed advies bij aankoop wielklem kortom prima service van een geduldig klantensevice

Perfect geholpen

Perfect geholpen zoeken altijd mee om een oplossing te vinden

Product zoals afgebeeld

Na bestelling volgende dag in huis. Met post nl.

prima ervaring. art. voldoet volledig aan mijn wensen.

prima services. snelle levering.

Snelle service goede prijzen

Goed.

Goed.

Goede keus

Goede oplossing en snel geleverd.

Beste Edith, Bedankt voor uw bestelling en het vertrouwen. Graag zien we u nog eens terug in onze webshop. Team Aanhangwagendirect

Snel

Inpakken kan beter, maar de rest is prima

Snelle, correcte levering

Snel, correct, duidelijke website, simpele bestelprocedure,... Ik ben zeer tevreden.

snel en goed geleverd

zie boven

Alles perfect

Produkt zoals beschreven, snelle levering, goede communicatie.

Beste Stef, Bedankt voor de bestelling en voor het vertrouwen. Tot ziens en tot snel in onze webshop! Team Aanhangwagendirect

alles volgens afspraak geleverd.

Prima kwaliteit

Goed advies en snelle levering

Eerste levering bleek niet het goede onderdeel. Probleemloze retour zending en nieuw juiste bestelling.

Makkelijke site met alles erop en eraan

Goed product, prima prijs, snel en goed verzonden.

Snelle reactie op mail vriendelijke mensen

Snelle en goede service.

De ene dag besteld, de volgende dag al in huis. Goed verpakt.

Beste Charles, Bedankt voor je bestelling en het vertrouwen in onze webshop. Team Aanhangwagendirect

Product ontvangen zoals verwacht

Snelle en goede leveringen

Op tijd geleverd en als er wat geruild moest worden geen probleem

Beste Victor, Bedankt voor de bestelling en het vertrouwen in ons retourproces. Wij hebben u snel weer te zien op onze webshop! Team Aanhangwagendirect

Goed bedrijf

Goede en snelle levering, goede service.

goed product en goed service

een uitgebreid assortiment, ik vond alles wat ik zocht om mijn aanhanger op te knappen. Ook goede service, nadat ik iets besteld had, kwam ik er achter dat ik nog iets vergeten was te bestellen. Ik wilde niet twee keer verzendkosten betalen en heb toen even gebeld. Ze hebben dat toen keurig opgelost en de twee bestellingen bij elkaar gedaan. Perfect meegedacht!

altijd weer een mooie service

Ik heb een verlengsnoer gekocht voor mijn trailer aansluiting en die werkt perfect. Goed verpakt en snel verzonden. Toppie ga zo door!!!

Over Aanhangwagendirect.nl

Dè online shop voor alles voor je aanhanger. Meer dan 4000 verschillende onderdelen direct uit voorraad leverbaar. Premium merken zoals bijvoorbeeld AL-KO, Knott en BPW. Een fysieke afhaal locatie in Heerenveen en BOVAG keurmerk zorgen voor een vertrouwd betrouwbare samenwerking en langdurige klantrelatie.