Genoeg keus en snelle levering.

Website is makkelijk en overzichtelijk met veelal extra informatie over de producten. Na de bestelling zelfs nog een mail gekregen met extra tips voor het monteren. Tot nu toe 2 bestellingen geplaatst en beide zijn snel geleverd en voldoen aan mijn verwachtingen.

Bestelling op tijd en goed geleverd

2 lampen voor de aanhanger besteld op Dag A, Dag B. Producten waren goed verpakt met een goede prijs. Kleine aanmerking: alles was in karton verpakt (beter dan plastic), maar wel nog een laagje bubbelfolie op de bodem. Wellicht deze ook achterwege laten.

Hallo Rene, bedankt voor je review! Wij doen inderdaad wel ons best zo min mogelijk plastic te gebruiken bij het versturen van onze bestelling. Wij gebruiken op dit moment nog bubbelfolie om de lampen heel te houden tijdens transport. Hopelijk komen wij later nog op een mooie en duurzame vervanger hiervoor!

goed product, top levering

product zoals beschreven, goede en duidelijke webshop, snelle levering,top

Super top

Communication très simple et rapide. Et si il y a retour de marchandise, c'est tout aussi facile que de commander. Très chouette service ;-)

Bedankt voor deze mooie review, wij doen ons best om ook in België de service optimaal te houden. Hopelijk tot een volgende keer bij ons in de webshop! Nous faisons de notre mieux pour que le service soit optimal en Belgique également. Nous espérons vous voir la prochaine fois dans notre boutique en ligne !

top bedrijf met uitgebreid assortiment

met een simpele zoek instructie snel het juist artikel gevonden. Ik zocht een los glas voor achterlicht.

Hartelijk dank voor deze positieve review Gijs! Wij zijn erg blij met onze zoekfuncties, fijn om te horen dat u snel het juiste product heeft kunnen vinden!

snelle levering van de bestelde produkten

goeie ervaring

Bestelling correct geleverd

Twee bestellingen geplaatst. Correct en op tijd geleverd, netjes verpakt. Uitleg op website is degelijk zonder meer.

Het is altijd fijn om te horen dat meerdere bestellingen ook goed aankomen! Wij doen ook altijd ons best om alles op de website zo duidelijk mogelijk te verwoorden, aarzel ook niet om ons een vraag te stellen als een keer iets niet duidelijk is!

Correct in alles

Goede prijs en alles snel en goed verzorgd

Product voldoet aan mijn eisen en is snel geleverd.

Uitstekende retourregeling

Ik had een verkeerde maat wiel besteld maar kon het zonder extra kosten omruilen. Perfect

Goedendag Erik, wij worden erg enthousiast als wij horen dat het retourbeleid goed werkt. Wij doen er alles aan om de juiste regeling te vinden voor u en voor ons! Als u een volgende keer hulp nodig heeft met het uitzoeken kunt u altijd onze klantenservice raadplegen.

Prima winkel

Ooit remschoenen teruggestuurd. Ik had de verkeerde maat besteld. Geld terug zonder gedoe, prima ! Andere bestellingen snel geleverd en goed passend.

Alles gaat zoals het moet gaan

Middags snel en eenvoudig bestellen en de volgende dag kan ik de bestelling afhalen bij een afhaalpunt van POSTNL. Mijn ervaring met POSTNL is dat zij toch wel de beste zijn van alle pakketbezorgers.

Bedankt Hendrik voor deze review, wij zijn ook erg blij als PostNL de pakketten snel en goed aflevert. Hiermee kunnen wij aanbieden dat als u voor 17:00 besteld, het morgen in huis is! Wij hopen u weer te zien.

Gewoon goed

Goed product zoals omschreven

Richard, Dank voor je positieve review, wij worden er erg gelukkig van om te horen dat alles verloopt zoals het hoort. Ook fijn dat u ons aanbeveelt! Hopelijk zien wij u nogmaals voor een bestelling.

Prima spullen voor redelijke prijs

Ik heb met enkele onderdelen mijn aanhangwagen weer kunnen renoveren. Zeer blij met het resultaat. Het is ook allemaal goed gestandaardiseerd, dus, het paste perfect.

Goedemiddag Jan, Bedankt voor de review. Super fijn om te horen dat u weer onderweg kan met een gerenoveerde aanhanger! Als u nog een keer iets nieuws nodig heeft, hopen wij u weer te zien.

Perfecte levering volgens afspraak

Goede levering binnen 5 werkdagen netjes aan de deur afgeleverd en perfect neuswiel alles met alles klasse.

Dit vinden wij heel fijn om te horen Berendjan! Wij streven inderdaad naar de snelst mogelijke levering en vinden het daarom erg prettig dat het bij jou ook zo is gekomen. Veel plezier met uw neuswiel. Hopelijk kom je weer eens een kijkje nemen bij ons!

Had nog beter gekund

Het leek een ideale aankoop voor de vervanging van de achterlichten van mijn aanhanger. Niet te duur en compleet. Helaas bleek de diameter van het gat in de aanhanger net te krap te zijn voor de kabelplug op het achterlicht. Dat betekende uitslijpen en met als gevolg dat de verzinkte beschermlaag werd aangetast.

Heel snelle levering

Groot assortiment.

Goed georganiseerde website

Het was erg eenvoudig om tegen goede prijzen aanhangwagenonderdelen online te kopen met een snelle levertijd.

goed advies, prettige service, goede kwaliteit producten

Oude aanhanger ingeruild voor een nieuwe. Fijne snelle reactie toen bleek dat ik mijn oude (witte) kentekenplaat op mijn oude aanhager had achtergelaten (nieuwe aanhanger heeft eigen kenteken). Blijkt dat men iedere dag sowieso controle doet op achterlaten kentekenplaten. Dus kon ik die plaat alsnog snel weer ontvangen (nodig voor bijv. fietsenrek). Nieuwe aanhanger bevalt uitstekend. Incl. enkele assecoires.

Fijn Bart, dat we je zo snel hebben kunnen helpen aan een nieuwe aanhanger. Als we je in de toekomst kunnen helpen met onderdelen hopen we je weer terug te zien! Bedankt voor de mooie beoordeling.

Voordelig en snel

Kruiwagen wiel besteld. Massief dus geen lekke band meer. Keurig op de gewenste datum geleverd.

Gewoon goed

Snel en makkelijk

Goed van prijs, en snelle levering.

De artikelen voldoen aan de verwachtingen, de prijs zit goed, en de levering is snel.

Daar doen we het voor Andries, fijn om te horen. Hopelijk tot een volgende keer in onze webshop.

100% tevreden!

Door onvoorziene omstandigheden zeer dringend een 13-polige kabel nodig. In de nabije omgeving niet te vinden. Zou geleverd worden op de laatst mogelijke dag dat ik deze kon monteren voor ons vertrek, en dat is ook perfect gebeurd! Kabelkwaliteit is ook tip-top en prijs zeker in orde.

Bestelling geplaatst om 17u20, de volgende dag al om 11u in huis! Prachtig

Over Aanhangwagendirect.nl

Dè online shop voor alles voor je aanhanger. Meer dan 4000 verschillende onderdelen direct uit voorraad leverbaar. Premium merken zoals bijvoorbeeld AL-KO, Knott en BPW. Een fysieke afhaal locatie in Heerenveen en BOVAG keurmerk zorgen voor een vertrouwd betrouwbare samenwerking en langdurige klantrelatie.