Super service snel verzonden goed te volgen en product voldeed aan de verwachtingen!

Zeker een aanrader voor iedereen

Zeker een aanrader voor iedereen Ik heb een aanhangwagen besteld en gekregen volledig naar mijn zin wat kan er mooier zijn in het leven dan dit zeer mooie afwerking met topkwaliteit gemaakt over alles goed nagedacht gewoon weg een super team Ik kan het niet anders noemen plus op tijd geleverd ik zal zeggenDoe zo verder en vriendelijk bedankt voor mijn mooie aanhangwagen

Super bedrijf

Goed ingepakt en snel geleverd

Gewoon goed. Netjes te woord gestaan. En product afgeleverd zoals besproken.

Gewoon goed. Alles klopt zoals besproken.

perfect snel en bij een foute bestelling een snelle vervanging

perfect snelle levering, ik had iets verkeerd besteld en dat ook weer snel geregeld.

Super-service

Kreeg 2 breedtelichten aan, bleek dat het twee verschillende waren. Mailtje gestuurd en binnen het uur had ik antwoord met de vraag om foto's door te sturen? Na dat gedaan te hebben werd er dezelfde dag het correcte artikel opgestuurd wat de dag later al bij me afgeleverd werd. Super-snelle efficiënte service, ben zeer tevreden...

perfect afgehandeld

Mijn bestelling is snel en correct afgehandeld, ik beveel het zeker aan om hier je bestelling te doen plaats vinden .

Vlot geholpen

Zeer snelle levering en netjes geholpen

Snel en simpel

Zeer ruime collectie

Toppie

Correcte afhandeling.

Snel en correct

Zeer goed precies wat ik nodig had en Zeer duidelijk informatie en foto's.

Correcte en snelle levering

Correcte en snelle levering

Maak af en toe gebruik van de diensten zowel aan de balie als via de webshop. Goede service, vrijwel alles op voorraad voor een leuke prijs

Makkelijk bestellen en snelle levering

uitstekend en goed advies bij keuze

disselslot voor caravan paste niet. zonder probleem retour. goed advies bij aankoop wielklem kortom prima service van een geduldig klantensevice

Perfect geholpen

Perfect geholpen zoeken altijd mee om een oplossing te vinden

Product zoals afgebeeld

Na bestelling volgende dag in huis. Met post nl.

prima ervaring. art. voldoet volledig aan mijn wensen.

prima services. snelle levering.

Snelle service goede prijzen

Goed.

Goed.

Goede keus

Goede oplossing en snel geleverd.

Beste Edith, Bedankt voor uw bestelling en het vertrouwen. Graag zien we u nog eens terug in onze webshop. Team Aanhangwagendirect

Snel

Inpakken kan beter, maar de rest is prima

Snelle, correcte levering

Snel, correct, duidelijke website, simpele bestelprocedure,... Ik ben zeer tevreden.

snel en goed geleverd

zie boven

Alles perfect

Produkt zoals beschreven, snelle levering, goede communicatie.

Beste Stef, Bedankt voor de bestelling en voor het vertrouwen. Tot ziens en tot snel in onze webshop! Team Aanhangwagendirect

Over Aanhangwagendirect.nl

Dè online shop voor alles voor je aanhanger. Meer dan 4000 verschillende onderdelen direct uit voorraad leverbaar. Premium merken zoals bijvoorbeeld AL-KO, Knott en BPW. Een fysieke afhaal locatie in Heerenveen en BOVAG keurmerk zorgen voor een vertrouwd betrouwbare samenwerking en langdurige klantrelatie.