Gewoon krijgen wat je besteld hebt

Snel in huis

Snel en betaalbaar

Duidelijke site, goede prijzen. De bestelling werd keurig verzonden en op tijd ontvangen.

Fijn om te horen Huub dat de bestelling snel en in goede orde is aangekomen. Bedankt voor de review!

Kruiwagenwiel is goed

Kruiwagenwiel is goed,bouten om het wiel vast te maken zijn wat kort en hebben maar een sterkte van 4.8. Daar heb ik andere voor gebruikt. Prijs/kwaliteit zeker aanrader.

Goed product voor nette prijs en super snel geleverd.

Fijn bedrijf

Mijn aanhanger hou ik netjes bij Bij aanhangerdirect heb ik voldoende keuze voor schappelijke prijzen

Product ( neuswiel ) uitstekend en snel geleverd. Een tevreden klant erbij!

Mooi om te horen Jan! Hopelijk tot een volgende keer in onze webshop. Team Aanhangwagendirect.nl

Perfecte afhandeling

Op tijd geleverd , perfecte afhandeling, voelt erg klantgericht.

Prima sevice, snelle levering.

Makkelijk en snel te bestellen en vlot geleverd.

Fijne mensen om zamen te business te doen

Snel leveren. Goed kommunicatie. Beste prijs

Snelle afhandeling de bestelling

Product gevonden, goedkoop, besteld en snel geleverd

vlotte service

snel en correct geleverd

Heel slecht

Iets besteld, niet duur, dat was het probleem niet. Paste niet retour wel goedgekeurd , met geld terug. Maar: het verzenden was naar ons huisadres 3,95€, moet je het retour sturen, is het 5,95€ Er ontgaat me zeker iets!! En dat terwijl het eigenlijk brievenbuspost was, was zo klein dat het met gemak in een bubble envelop had opgestuurd kunnen worden en zo had ik het dan ook retour kunnen sturen. Je kunt alleen een retour label laten aanmaken voor 5,95€. Sorry, maar als jullie daar je onkosten mee moeten verdienen om dat zo te doen, gaat helemaal nergens over. En die positieve reviews komen van mensen die hele aanhangers of dergelijke kopen, begrijp dat die, omdat ze veel geld uit gegeven hebben, wel de service krijgen. SLECHT!!!!!!

Beste Hilda, Bedankt voor het nemen van de tijd om een beoordeling te schrijven. Ten eerste jammer dat je het verkeerde product hebt besteld, uiteraard mag je het dan terug sturen! Verzendkosten bedragen inderdaad €5,95 om een pakketje bij de klant te krijgen, hiermee versturen we onze producten in een doosje met PostNL. Wij betalen hiervoor per pakketje nog meer aan de transporteur en is voor ons alles behalve een verdien model. We hebben in het verleden producten verstuurd in enveloppen, echter ging dat te vaak verloren in het bezorgproces dat we daar genoodzaakt vanaf zijn gestapt. Je bent zelf baas over een eventuele retour zending, uiteraard mag dat ook in een envelopje als je dat zou willen! Terug brengen kan natuurlijk ook. (nog goedkoper) Mochten er nog aanvullende vragen zijn horen we het graag.

Goede producten, snel geleverd

Sedert 2013 zijn er al bij hen producten besteld. Dat ging op zich altijd al vlot, mooie producten, correcte prijs. De evolutie is dat het nu nog sneller wordt verzonden en er duidelijke vlotte informatie wordt meegegeven in de mailings.

Mijn bestelde, neuswiel + 60mm vierkanten klem, zijn zeer snel ( na 2 dagen ) geleverd. Heb alles gemonteerd op mijn aanhangwagen en ben er zeer tevreden mee!!

Goede afhandeling

Aanhanger Wielen besteld banden waren 1,5 jaar oud en omdat ze maar 6 jaar mee gaan ivm verzekering en wij er maar weinig mee rijden zou ik ze maar 4,5 jaar kunnen gebruiken. Kleine vergoeding gehad hier voor Dus goed geregeld. NL sticker besteld deze komt in een envelop bezorg kosten 5,95 deze kosten waren wel wat aan de hoge kant. Maar de bezorging was snel

Prima materiaal + goede service

Snel en perfect

Geleverd een moer voor een uitdraai poot van mijn caravan. Duidelijk omschreven in op de web site. Had in een eerdere recensie gelezen dat ik M6 moest tappen maar er waren zelf tappende schroeven bij geleverd. Al met al perfect geregeld.

Snelle levering nette producten

Heb er mooie aspock verlichtingsets gekocht zien er goed en netjes uit. 1 ding is jammer dat er geen rvs bouten worden gebruikt voor de bevestigingdeze zoals de unit is wissel dat niet zomaar even om

Degelijke goederen en snel verstuurd

Klant uit belgie, en 2 dagen later al de goederen. Degelijke kwaliteit voor een correcte prijs

Vlot en positief geholpen

Na een kruiwagenwiel besteld, de volgende dag in huis.

Vlotte levering

13-Polige stekker met berdrading besteld. Het product ziet er prima uit en het was een snelle levering. Helemaal tevreden

Bedankt Jan voor je beoordeling. Veel gebruiksplezier. Team Aanhangwagendirect

Prima webshop en goede producten

Prijs Kwaliteit verhouding is prima

Vlotte levering

Dit was een fraaie ervaring. Besteld via de website, betaald, even later thuis op de dorpel geleverd en 5 minuten later al in gebruik! Sneller lijkt niet mogelijk ....

geweldig

besteld ,2 dagen later in huis, gewoon klasse

Goede leverancier

Snel geleverd wat ik besteld heb. Duidelijke website. Komt afspraken na.

Bedankt Jelmer voor je beoordeling, Fijn dat we u van dienst hebben kunnen zijn en dat u aangeeft dat onze website duidelijk is. Team Aanhangwagendirect

Over Aanhangwagendirect.nl

Dè online shop voor alles voor je aanhanger. Meer dan 4000 verschillende onderdelen direct uit voorraad leverbaar. Premium merken zoals bijvoorbeeld AL-KO, Knott en BPW. Een fysieke afhaal locatie in Heerenveen en BOVAG keurmerk zorgen voor een vertrouwd betrouwbare samenwerking en langdurige klantrelatie.