gewoon, zoals het behoort.

gewoon, zoals het behoort en een klant verwacht.

Gewoon goed

Mijn levering was perfect met goede kwaliteit product en snelle levering. Maar zeker niet duur.Wanneer er nog bestellingen volgen weet ik waar we moeten zijn.

Goede en snelle service

Zeer goed en snelle service

dik in orde!

het artikel was zoals omschreven, de levering op tijd, prijs niet overdreven, kortom: piccobello!

Duidelijke site, foto’ s geven een goed beeld. Reageren snel en leveren snel. Gewoon zeer tevreden.

Is goed

Goed bedrijf om zaken mee te doen

Goed product, betrouwbare levertijd.

Verloopstekker 13-7 besteld voor de auto/aanhanger. Dit is een goede stekker, functioneert 100%.

Je kan hier gerust onderdelen bestellen

Goed gedaan!!!

Bestellen, betalen en op tijd geleverd, TOP!!!

Zeer gebruiksvriendelijke site en supersnelle levering

Super snel geleverd

Ik zat enorm omhoog door een defecte uitdraaipoot een nieuwe is duur en paste niet in mijn budget als AOWer gelukkig hadden jullie een los onderdeel en bleven de kosten beperkt, ik ben jullie enorm dankbaar Nico Jansen

goede kwaliteit, snel geleverd en alles voor een nette prijs

goede kwaliteit, snel geleverd en alles voor een nette prijs

Snel en perfect geleverd

Snelle en goede levering

Zeer snelle bezorging van onderdelen

Prijs kwaliteit is goed en bezorging is snel.

snelle levering, product voldoet aan verwachting

snelle levering, product voldoet aan verwachting

Ik ben snel geholpen met mijn vraag.

Ik ben snel geholpen met mijn vraag.

Ik heb een koppeling besteld voor mijn aanhangwagen... En geleverd gekregen. Makkelijke site. Veilig betalen en keurig en snel geleverd. Echt een aanrader.

Snel, vriendelijk en deskundig geholpen aan de telefoon. Product besteld en de volgende ochtend thuis. Beter kan toch niet?

Bedankt voor het vertrouwen en de mooie beoordeling Nicole! Dit motiveert ons zo door te gaan. Hopelijk tot een volgende keer in onze webshop. Team Aanhangwagendirect.nl

Steeds correct en snel

Soms wat zoeken op de site maar eens gevonden groot aanbod met verschillende prijsklassen.

Snel geleverd uitstekend verpakt

Alles uitstekend

Goed product, levering op tijd, goede prijs

Mooi op tijd geleverd en goede prijs kwaliteits verhouding.

Product zoals verwacht, snel geleverd.

Goed en snel

Prima prijs snelle levering

Over Aanhangwagendirect.nl

Dè online shop voor alles voor je aanhanger. Meer dan 4000 verschillende onderdelen direct uit voorraad leverbaar. Premium merken zoals bijvoorbeeld AL-KO, Knott en BPW. Een fysieke afhaal locatie in Heerenveen en BOVAG keurmerk zorgen voor een vertrouwd betrouwbare samenwerking en langdurige klantrelatie.