dik in orde!

het artikel was zoals omschreven, de levering op tijd, prijs niet overdreven, kortom: piccobello!

Duidelijke site, foto’ s geven een goed beeld. Reageren snel en leveren snel. Gewoon zeer tevreden.

Is goed

Goed bedrijf om zaken mee te doen

Goed product, betrouwbare levertijd.

Verloopstekker 13-7 besteld voor de auto/aanhanger. Dit is een goede stekker, functioneert 100%.

Je kan hier gerust onderdelen bestellen

Goed gedaan!!!

Bestellen, betalen en op tijd geleverd, TOP!!!

Zeer gebruiksvriendelijke site en supersnelle levering

Super snel geleverd

Ik zat enorm omhoog door een defecte uitdraaipoot een nieuwe is duur en paste niet in mijn budget als AOWer gelukkig hadden jullie een los onderdeel en bleven de kosten beperkt, ik ben jullie enorm dankbaar Nico Jansen

goede kwaliteit, snel geleverd en alles voor een nette prijs

goede kwaliteit, snel geleverd en alles voor een nette prijs

Snel en perfect geleverd

Snelle en goede levering

Zeer snelle bezorging van onderdelen

Prijs kwaliteit is goed en bezorging is snel.

snelle levering, product voldoet aan verwachting

snelle levering, product voldoet aan verwachting

Ik ben snel geholpen met mijn vraag.

Ik ben snel geholpen met mijn vraag.

Ik heb een koppeling besteld voor mijn aanhangwagen... En geleverd gekregen. Makkelijke site. Veilig betalen en keurig en snel geleverd. Echt een aanrader.

Snel, vriendelijk en deskundig geholpen aan de telefoon. Product besteld en de volgende ochtend thuis. Beter kan toch niet?

Bedankt voor het vertrouwen en de mooie beoordeling Nicole! Dit motiveert ons zo door te gaan. Hopelijk tot een volgende keer in onze webshop. Team Aanhangwagendirect.nl

Steeds correct en snel

Soms wat zoeken op de site maar eens gevonden groot aanbod met verschillende prijsklassen.

Snel geleverd uitstekend verpakt

Alles uitstekend

Goed product, levering op tijd, goede prijs

Mooi op tijd geleverd en goede prijs kwaliteits verhouding.

Product zoals verwacht, snel geleverd.

Goed en snel

Prima prijs snelle levering

alles netjes op tijd geleverd goede servies

alles netjes op tijd geleverd goede servies

Tekst op website klopt niet met kleine letters

Op de website staat dat alles gratis retour kan behalve aanhangers. Dit lijkt logisch. Echter als je een retour wil verzenden staat er ergens in de kleine letters dat als het niet in een doosje past je alsnog moet betalen. Misleidende voorwaarden.

Hallo Jim, Jammer dat het telefoongesprek wat we hier over gevoerd hebben geen gewenst resultaat voor je heeft gehad. We begrijpen dat het vervelend is maar niet zozeer dat we je onjuist geïnformeerd hebben. Aanhangers en Assen kunnen niet met PostNL retour worden gestuurd en we hebben je ook direct na aankoop een extra mail hierover gestuurd om je hier nogmaals op te wijzen en de gegevens van de order extra te controleren omdat retourneren extra kosten met zich mee brengt. Je mag de as natuurlijk ook altijd zelf langsbrengen waarbij wij het aankoopbedrag volledig crediteren aan je. Groet, Team Aanhangwagendirect

Uitstekende service!

Een artikel omruilen kan zonder problemen en is heel snel geregeld. Super!

Fijn om te horen Saskia dat het gratis ruil proces naar wens is verlopen. Nogmaals dank voor de bestelling, mochten we in het vervolg ergens mee kunnen helpen horen we het graag. Team Aanhangwagendirect.nl

Snelle levering van een product met goede prijs/kwaliteit verhouding

Over Aanhangwagendirect.nl

Dè online shop voor alles voor je aanhanger. Meer dan 4000 verschillende onderdelen direct uit voorraad leverbaar. Premium merken zoals bijvoorbeeld AL-KO, Knott en BPW. Een fysieke afhaal locatie in Heerenveen en BOVAG keurmerk zorgen voor een vertrouwd betrouwbare samenwerking en langdurige klantrelatie.