Goede leverancier

Snel geleverd wat ik besteld heb. Duidelijke website. Komt afspraken na.

Bedankt Jelmer voor je beoordeling, Fijn dat we u van dienst hebben kunnen zijn en dat u aangeeft dat onze website duidelijk is. Team Aanhangwagendirect

Prima,v.w.b. de kwaliteit van hetproduct, en de levering alleen, één opmerking over de verzendkosten ,die vind ik wel erg aan de prijs ! Voor een enkele U beugel : meer dan 5 euro.......

Ik werd zeer vriendelijk en deskundig geholpen.

PRIMA !

voldoet geheel aan de verwachting, bedankt !

Bedankt Nico, Fijn dat het product zo voldoet na de verwachting. Team Aanhangwagendirect.nl

Superadvies, producten en service

Voor een oude aanhangwagen was het ff zoeken naar de juiste stofhoes, een telefoontje deed wonderen, verstand van zaken. En na een probleempje bij de levering werd er snel een oplossing bedacht. Ik ben supertevreden en weet waar de volgende bestelling mbt aanhangers wordt geplaatst.

Ondanks een foutje mooi hersteld

Iets verkeerd gestuurd maar weer hersteld

Om 16:30 besteld, volgende dag om 10:00 geleverd. Mooi degelijk kwalitatief aanhanger net.

Christ-Jan, Bedankt voor de beoordeling. Fijn om te horen dat uw bestelling bij ons zo goed is bevallen. Team Aanhangwagendirect

Bestelling was snel geleverd

Snelle correcte levering

Product werkt super

Weer goed voor elkaar!

Zoals altijd vlot verstuurd en dat alles voor de goede prijs.

Bedankt Harmen voor je review. fijn om te horen dat de producten vlot verstuurd worden voor een goede prijs. Team Aanhangwagendirect

Snel

Snel geleverd Goed verpakt Makkelijk te monteren en werkt perfect

Voldoet aan mijn eisen, nette aflevering,snelle bezorging.

Vlotte en correcte afhandeling

Zoals alle online shops zouden moeten zijn! Top!

Beste Dirk, Fijn dat we u van dienst hebben kunnen zijn en dat u tevreden bent over onze online shop. Team Aanhangwagendirect

Prima en snel

Na een vraag via de chat keurig en snel antwoord, en daarna de levering binnen een paar dagen in huis, ondanks de rare dagen rond koningsdag.

Super tevreden

Scherpe prijs en zeer snel geleverd top !

Wielflap die ik nergens anders vond, goedkoop en snel geleverd!

Wielflap voor mijn caravan die ik nergens anders vond, goedkoop en snel geleverd! Deze was in de gewone campeerartikelen winkels online niet te vinden, behalve bij Aanhangwagendirect.nl! Blijkbaar geen gangbare maat, maar bij Aanhangwagendirect.nl in stock! Vrijdag besteld, zaterdag in huis! SUPER!

Prima service en afhandeling

Prima service en afhandeling. Bij de betaling werd het internet uit geschakeld, maar de bestelling was wel al verstuurd en geaccepteerd. Direct gebeld en het probleem werd direct opgepakt en opgelost.

super

vlotteafhandeling en snelle levering

Snelle levering tegen prima prijzen

Ik was te laat met bestellen (na 17:00) maar had haast met het product. Na een korte chat met de klantenservice werd mijn bestelling alsnog dezelfde dag ingepakt en verstuurd en had ik het de volgende dag in huis. Super.

Bedankt voor je recensie, dat doet ons goed dat de bestelling zo snel is geleverd en dat de chat zo goed verlopen is. Tot ziens in onze webshop! Team Aanhangwagendirect

Ik kreeg telefonisch heel goede inlichtingen

Ik heb geen verstand van aanhangwagen elektra. Ik bestelde dus wat me juist leek. FOUT natuurlijk! Gebeld met uw bedrijf en na het sturen van een foto kwam ik achter mijn probleem. Als ik eerder had gebeld had ik het kunnen voorkomen.Dom natuurlijk. Goede service. Ik ga er van uit dat het omruilen eveneens geen problemen zal gaan geven.

Correct en snel geleverd

Heel correcte prijzen en snelle levering

Snelle levering, precies wat ik zocht.

Ik heb al meer dingen hier besteld, altijd goede service.

Super goede service

Ik bestel verkeerde maat. Probleem loos geruild. Zonder extra kosten. Top.

Super, snel en voordelig

Na veel gezocht te hebben, uiteindelijk bij jullie uitgekomen. Bestellen ging makkelijk door de overzichtelijke site. Vlot bezorgd in een hergebruikte verpakking wat voor ons een extra pluspunt is

Beste Astrid, Bedankt voor uw enthousiaste review. Fijn om te horen dat wij een overzichtelijke site hebben. Als webshop staat een zorgeloze ervaring van onze klanten centraal, het is altijd fijn om te lezen dat dit gewaardeerd wordt. Graag tot een volgende keer in onze webshop! Team Aanhangwagendirect

top !

snelle en correcte afhandeling !! top ervaring !

Over Aanhangwagendirect.nl

Dè online shop voor alles voor je aanhanger. Meer dan 4000 verschillende onderdelen direct uit voorraad leverbaar. Premium merken zoals bijvoorbeeld AL-KO, Knott en BPW. Een fysieke afhaal locatie in Heerenveen en BOVAG keurmerk zorgen voor een vertrouwd betrouwbare samenwerking en langdurige klantrelatie.